Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

Moderator: Wiliam

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 30 lis 2017, 21:22

wojtor pisze:
30 lis 2017, 21:10
fik pisze:
30 lis 2017, 19:37


A kończenie w krzakach przy magazynie DHL jest praktyczne? :bredzisz: Wydłużanie go zaś z powrotem na wysoki Ursynów dopiero jest mało praktyczne przy istnieniu 148 i 504. Jeździło, stało w korkach, woziło powietrze.
Niekoniecznie wysoki. Ale aby dojeżdżało do Puławskiej bez wpychania w Mordor. Ursynów Zachód jeszcze nie jest bardzo wysoki :) A może 306 (lub 206 w wersji codziennej) mogłoby wreszcie zapewnić obsługę Krasnowolskiej?
206 to jest z Nowych Włoch na Odolany. Jeśli już to 106. I na Krasnowolskiej trzeba by było skonstruować nową pętlę albo posyłać tę linię Kujawiaka i dalej przez rozmaite zatylcza gdzieś na Jeziorki.

wojtor
Posty: 663
Rejestracja: 01 cze 2008, 12:01

Post autor: wojtor » 01 gru 2017, 6:41

Yelonker pisze:
30 lis 2017, 21:22
wojtor pisze:
30 lis 2017, 21:10


Niekoniecznie wysoki. Ale aby dojeżdżało do Puławskiej bez wpychania w Mordor. Ursynów Zachód jeszcze nie jest bardzo wysoki :) A może 306 (lub 206 w wersji codziennej) mogłoby wreszcie zapewnić obsługę Krasnowolskiej?
206 to jest z Nowych Włoch na Odolany. Jeśli już to 106. I na Krasnowolskiej trzeba by było skonstruować nową pętlę albo posyłać tę linię Kujawiaka i dalej przez rozmaite zatylcza gdzieś na Jeziorki.
Na Odolany winny być tylko podjazdy 206 stworzonego z utygodnienia 306

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 01 gru 2017, 6:54

Generowanie opóźnień na trasie na Odolany dla odzyskania jednego Alpina?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27388
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 01 gru 2017, 15:06

Jak nie będzie na siłę wpychane w Ursynów, to i punktualność powinna być przyzwoita.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
hugollek
Posty: 22
Rejestracja: 30 gru 2006, 12:40
Lokalizacja: Warszawa Wola
Kontakt:

Post autor: hugollek » 07 paź 2019, 19:40

Na wstępie pragnę zaznaczyć, że nie udzielam się zbytnio pisemnie na Państwa forum, jednak względnie na bieżąco staram się je czytać. Jako że do zakończenia prac w zachodniej części II linii metra coraz bliżej, chciałbym zapytać, czy wiecie Państwo może, jakie zmiany w komunikacji miejskiej przewidywane są w związku z oddaniem do użytku trzech wolskich stacji podziemnej kolei (Księcia Janusza, Młynów oraz Płocka).

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 07 paź 2019, 19:42

hugollek pisze:
07 paź 2019, 19:40
Na wstępie pragnę zaznaczyć, że nie udzielam się zbytnio pisemnie na Państwa forum, jednak względnie na bieżąco staram się je czytać. Jako że do zakończenia prac w zachodniej części II linii metra coraz bliżej, chciałbym zapytać, czy wiecie Państwo może, jakie zmiany w komunikacji miejskiej przewidywane są w związku z oddaniem do użytku trzech wolskich stacji podziemnej kolei (Księcia Janusza, Młynów oraz Płocka).
Nikt nie wie, bo ZTM dopiero w połowie listopada chce rozpocząć konsultacje w sprawie nowych tras.

Awatar użytkownika
hugollek
Posty: 22
Rejestracja: 30 gru 2006, 12:40
Lokalizacja: Warszawa Wola
Kontakt:

Post autor: hugollek » 07 paź 2019, 19:44

SławekM pisze:
07 paź 2019, 19:42
hugollek pisze:
07 paź 2019, 19:40
Na wstępie pragnę zaznaczyć, że nie udzielam się zbytnio pisemnie na Państwa forum, jednak względnie na bieżąco staram się je czytać. Jako że do zakończenia prac w zachodniej części II linii metra coraz bliżej, chciałbym zapytać, czy wiecie Państwo może, jakie zmiany w komunikacji miejskiej przewidywane są w związku z oddaniem do użytku trzech wolskich stacji podziemnej kolei (Księcia Janusza, Młynów oraz Płocka).
Nikt nie wie, bo ZTM dopiero w połowie listopada chce rozpocząć konsultacje w sprawie nowych tras.
Dziękuję serdecznie za informację.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14782
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 08 paź 2019, 19:07

SławekM pisze:
07 paź 2019, 19:42
Nikt nie wie, bo ZTM dopiero w połowie listopada chce rozpocząć konsultacje w sprawie nowych tras.
Szału bym się nie spodziewał. Pomijam już to że pewnie 7xx z OSG wylądują na :mewa: Księcia Janusza, bo pętlę będzie trzeba zutylizować na czas budowy :-k
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 08 paź 2019, 20:25

Wolfchen pisze:
SławekM pisze:
07 paź 2019, 19:42
Nikt nie wie, bo ZTM dopiero w połowie listopada chce rozpocząć konsultacje w sprawie nowych tras.
Szału bym się nie spodziewał. Pomijam już to że pewnie 7xx z OSG wylądują na :mewa: Księcia Janusza, bo pętlę będzie trzeba zutylizować na czas budowy :-k
O, no i proszę. Wtedy 190 skasują, a 527 wróci na Esperanto jako 190.
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25307
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 08 paź 2019, 20:30

Pamiętajcie, że zanim ruszy M2, to najpierw wróci układ drogowy przy Księcia Janusza oraz Płockiej/Kasprzaka a dopiero za jakiś czas nad Młynowem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1618
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 08 paź 2019, 21:02

7xx można krańcować na Górczewska 10, 109 zlikwidować, tymczasowo 309 Ks. Janusza - Stare Bemowo.
122 do Karolina, 154 na Nowe Bemowo przez Powstańców oczywiście lub dalej i zlikwidować 184.
112 skrócić do Nowego Bemowa, 149 i 249 do pętli Wolska za 184.
189 nie bardzo wiem, jakaś pętla uliczna koło OSG?
A i 105 podobnie.
Kiedy to Osg zamykają"
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 09 paź 2019, 0:17

Wolfchen pisze:
08 paź 2019, 19:07
SławekM pisze:
07 paź 2019, 19:42
Nikt nie wie, bo ZTM dopiero w połowie listopada chce rozpocząć konsultacje w sprawie nowych tras.
Szału bym się nie spodziewał. Pomijam już to że pewnie 7xx z OSG wylądują na :mewa: Księcia Janusza, bo pętlę będzie trzeba zutylizować na czas budowy :-k
Ciekaw jestem, kiedy niby zaczną tę budowę, bo na razie pierwszego odcinka nie mogą skończyć i budują drugi, trzeci zatem jeszcze poczeka.
Nordyk110 pisze:
08 paź 2019, 21:02
7xx można krańcować na Górczewska 10, 109 zlikwidować, tymczasowo 309 Ks. Janusza - Stare Bemowo.
122 do Karolina, 154 na Nowe Bemowo przez Powstańców oczywiście lub dalej i zlikwidować 184.
112 skrócić do Nowego Bemowa, 149 i 249 do pętli Wolska za 184.
189 nie bardzo wiem, jakaś pętla uliczna koło OSG?
A i 105 podobnie.
Kiedy to Osg zamykają"
  • Dowóz do metra z ulic Górczewskiej i Kaliskiego miałby być linią okresową? To jakiś żart? Zarówno 109, jak i 154 za ratuszem pękają w szwach, przy okazji zastępują 22 kursy tramwajów na godzinę, a linia, która ma je zastąpić w dowozie do metra ma być okresowa?
  • Dlaczego 190 ma wylatywać z odcinka, na którym dubluje się z metrem na szalonej długości dwóch kolejnych stacji? Co w takim razie na Leszno?
  • Co to jest pętla Wolska? Chodzi o cmentarz Wolski? 184 dawno już przez Powstańców nie jeździ, co miałoby je zastąpić na Deotymy? Powrót 167 czy nie wiadomo jakie abstrakcyjne wygięcie "zastępującego" tę linię 149? Zresztą zabierania tej linii w ogóle nie da się uzasadnić systemem przesiadkowym, bo nie zahacza o żadną stację na Woli ani Bemowie, jedynie o Wawrzyszew i Młociny, co jest zupełnie innym kierunkiem.
  • Podmiejskie na Górczewskiej 10 =D> To niech 702 zawróci na Błotach, 709 na Dąbrówce, 720 na Ułańskiej, a 750 na Parku Młocińskim. Linie podmiejskie mają dojeżdżać do najbliższego węzła przesiadkowego, a nie do pierwszego przystanku w mieście, z którego w sobotę nie będzie czym dojechać do stacji metra, bo w swojej nieskończonej łaskawości zaproponowałeś linię okresową.
  • Dla każdej linii dojeżdżającej od Lazurowej, czyli 105, 189 i 190, którego zabieranie z Jelonek w związku z dociągnięciem metra do Księcia Janusza konsekwentnie uważam za abstrakcyjne, dobrą pętlą jeśli Doroszewskiego nie zostanie zamknięta byłoby Lazurowa-Doroszewskiego-Klemensiewicza-Górczewska-Lazurowa i myślę że dałoby się na przykład zająć część miejsc parkingowych na Doroszewskiego pod pętlę. Wystarczyłaby łezka łącząca Górczewską z Klemensiewicza i wyznaczenie miejsc do postoju autobusów na jezdni południowej. Na pewno nie jest to niemożliwe.
Derby mają problem z tym że autobusy na Głębocką i Skarbka z Gór ruszają z innych stacji metra i że 527 nie przewiezie ich przez zakorkowaną Radzymińską, a Jelonki nie będą mogły nawet systemu przesiadkowego mieć, bo wszystko, co przewozi pasażerów, zostanie zlikwidowane albo przetasowane z okazji wykopania dziury pod metro. Do czasu uruchomienia kursów tunelem metra trzeba będzie zatem chodzić na piechotę.

Awatar użytkownika
a/p TALENT
Posty: 1711
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
Lokalizacja: Flughafen Bemowo

Post autor: a/p TALENT » 09 paź 2019, 9:46

Co miało być wycięte, wycięto. Z samego Bemowa Lotniska w ostatnim czasie "znikły" autobusy 507, E2, 167, w zmian powstała linia 220. Przy okazji budowy metra pod ul. Górczewską, "zagięto" linię tramwajową 26 na pętlę Koło. Co do obszaru Jelonek nie chcę się wypowiadać, pewnie w przyszłości ulegnie transformacji linia autobusowa 190 - nazywana czasem "za metro". To tyle, nie chce mi się pisać na próżno, korwinizm komunikacyjny w postaci natłoku blachosmrodów rozlewa się i paraliżuje dzielnicę. Zawsze pisałem, że radykalne zmiany, co nie oznacza gilotyny komunikacyjnej, powinny być wprowadzone podczas oddania do użytku stacji metra przy pętli tramwajowo-autobusowej w rej. ul. Górczewskiej i Lazurowej.
ZUS fundatorem emigracji

Gdynianin
Posty: 636
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 09 paź 2019, 10:01

a/p TALENT pisze:
09 paź 2019, 9:46
Co miało być wycięte, wycięto. Z samego Bemowa Lotniska w ostatnim czasie "znikły" autobusy 507, E2, 167, w zmian powstała linia 220.
W zamiast to nie powstało też m.in. więcej kursów 171?

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 09 paź 2019, 11:00

Bemowo dostało po tyłku rzeczywiście, a tramwajów nie chce być więcej (a przede wszystkim szybciej, patrz Obozowa). Nawet f-ki na 24 jeżdżą tylko od Koła. No i obie linie, 23 i 24, też osłabły przy tramwajowej reformie.

O wiele więcej kursów 171? Jakoś nie kojarzę super poprawy częstotliwości (sorry, mogłoby być częściej). 167 to akurat zastąpione przez 184, a 184 na starej trasie przez 28.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

ODPOWIEDZ