Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

Moderator: Wiliam

Autobus Czerwon
Posty: 4091
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 03 mar 2020, 19:17

fik pisze:
03 mar 2020, 19:15
Najwięcej zadowolonych będzie, jak przywróci się na Ursynów 477, 495, 502, 505, 508, 514, 515 i 516 :kekeke:
Ja to bym w ogóle zasypał to metro. Jak go nie było, to było więcej bezpośrednich połączeń, kury się lepiej niosły, a przede wszystkim ludzie byli zdrowsi.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10641
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 03 mar 2020, 20:28

Ja np. chętnie bym pomarudził na rozbicie linii docentrowej na Powiślu...
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1618
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 03 mar 2020, 20:32

fik pisze:
03 mar 2020, 19:15
Najwięcej zadowolonych będzie, jak przywróci się na Ursynów 477, 495, 502, 505, 508, 514, 515 i 516 :kekeke:
Nie kracz z tym 495 tylko w piątek, sobotę i niedzielę. Szybki dojazd z Chomików i Ursynowa na świetny świat, tfu Nowy Świat.
I na Starówkę. Kursy od 16 do 3 .
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10641
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 03 mar 2020, 20:42

Może wydłużyć 385?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

mb112
Posty: 941
Rejestracja: 22 maja 2012, 23:47

Post autor: mb112 » 03 mar 2020, 21:23

Licząc liczbę brygad mnie wychodzi następująco:

102 +1
105 na pełnej trasie zakładam, że potrzeba 72 minuty (tak mają teraz skrócone) czyli 18 brygad
105 skrócone obecnie Fort Wola-MRD to max. 15 minut w szczycie, co 8 minut to 5 wystarczy
ogółem 105 +7
106 licząc max. czas przejazdu wychodzi mi ok. 28 w jedną stronę, jeśli postoje byłyby 12 (nie mniej, bo jednak tu może się trochę korkować) to wychodzi 8 brygad
106 -8

Czyli do tego miejsca jest faktycznie na 0.

109 teraz jest 14 brygad co 5 czyli kółko średnio 70 minut, będzie dłuższe w sumie o ok. 24 minuty, 6 brygad to pewnie będzie za mało, raczej 7
to wychodzi +7

149 -2
155 +5

171 mam nadzieję że połowę brygad się odzyska, czyli +9 /trochę nie wiadomo jak to liczyć, bo jest różna liczba brygad rano i po południu, niektóre szczytowe kursują bardzo krótko/

184 -2
190 +2 (chyba się tyle odzyska na wyprostowaniu trasy)
197/397 -2
201 -1

284 wychodzi ok. 20-22 czas przejazdu w jedną stronę, może 6 wystarczy, bo raczej mało korkogenna trasa
284 -6

520 +2

714 -1
719 -1 chyba wystarczy
729 -1 chyba (nie wiem jak to liczyć bo pełno łączonych jest w tej chwili)

Czyli ogółem wychodzi 9 brygad do odzyskania jeżeli gdzieś się nie pomyliłem.
Jeśli faktycznie tyle to jest mało i jest to marnowanie brygad głównie na 109 i 171.

Jurand
Posty: 1075
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 03 mar 2020, 21:44

Krzysiek_S pisze:
03 mar 2020, 15:22
Glonojad pisze:
03 mar 2020, 15:19
Faktycznie, nie zwróciłem uwagi, że 109 nie ma dodatkowych kursów do metra.
Będą 149, 714, 719 i 729 dodatkowo...
Jakie to szczęście że 743 nie przedłużyli do Daszyniaka po trasie 255, tą drugą podobnie jak 155 likwidując :lol:

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8618
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 03 mar 2020, 22:51

marko80 pisze:
03 mar 2020, 16:39
Pytanie. Po co 109 ma jechać na Torwar skoro zostaje tam 171?
:arrow: Pewnie po to, żeby jeszcze częściej niż co kilka dni ZTM musiał wstawiać na stronę komunikaty o zablokowanej pętli Torwar i skierowaniu autobusów do przystanku Legia-Stadion :P.

fraktal
Posty: 5475
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 04 mar 2020, 0:49

Autobus Czerwon pisze:
03 mar 2020, 19:17
fik pisze:
03 mar 2020, 19:15
Najwięcej zadowolonych będzie, jak przywróci się na Ursynów 477, 495, 502, 505, 508, 514, 515 i 516 :kekeke:
Ja to bym w ogóle zasypał to metro. Jak go nie było, to było więcej bezpośrednich połączeń, kury się lepiej niosły, a przede wszystkim ludzie byli zdrowsi.
Ludzie muszą obwąchać się z metrem. Jak się przyzwyczają, będzie łatwiej zrobić korektę zmian. Jest minus zabierania linii znad metra. Potem, gdy trzeba uruchomić zetkę, bo na przykład, jest zostawiony bagaż, kierowcy (głównie "płochocińskiej" Arrivy i Mobilisu) nie wiedzą jak mają jechać i trzeba ich prowadzić - tak jak na Bielanach i tym rondzie u zbiegu Kasprowicza, Żeromskiego i Sacharowa. To tak a propos jednej z Twoich wypowiedzi, że ZTM sprawnie organizuje komunikację zastępczą. I naprawdę chciałbym, żeby to był żart.

A żeby nie być całkiem OT, to zdziwiony jestem, że 112 i 171 się obroniło, ale tak jak napisałem,sądzę, że to tylko na jakiś czas.

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 04 mar 2020, 7:31

Po co 520 do placu Bankowego?
To 160 powinno jechać do Bankowego, a 520 w jego miejsce na Centralny.

Awatar użytkownika
a/p TALENT
Posty: 1711
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
Lokalizacja: Flughafen Bemowo

Post autor: a/p TALENT » 04 mar 2020, 9:14

Mogło być gorzej, racje ma fraktal - na korekty przyjdzie czas jak ludziska oswoją się z metrem krańcującym koło posiadłości "księcia jotjotbe". Prawdziwy koronawirus komunikacyjny będzie, jak pojawi się kraniec metra przy Urzędzie Dzielnicy Bemowo. Wola Park i okolice Urzędu Dzielnicy staną się gigantycznym P&R.
ZUS fundatorem emigracji

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8297
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 04 mar 2020, 9:15

Andrzej pisze:
04 mar 2020, 7:31
To 160 powinno jechać do Bankowego, a 520 w jego miejsce na Centralny.
Przez Feminę? ;-) (przepraszam, nie mogłem się powstrzymać)
marko80 pisze:
03 mar 2020, 16:39
Czemu w zmianach nie ma nic podane na temat E-2 i 167? 167 domyślam się że zostanie na Znanej a co z E-2?
Bo taki jest Dział Prasowy ZTM.
167 zostaje na Znanej przez Redutową (a nie przez Elekcyjną, jak było w propozycji), a E-2 zostaje tam gdzie teraz.
Bastian pisze:
03 mar 2020, 17:40
Komentarze w większości są pozytywne. Pasażerowie zadowoleni, dyrekcja zadowolona, chyba więc możemy się rozejść :P
Tak, zaskakująco mało krytyki tutaj na Wawkomie. Co jest nie tak?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27386
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 04 mar 2020, 9:47

person pisze:
04 mar 2020, 9:15
Tak, zaskakująco mało krytyki tutaj na Wawkomie. Co jest nie tak?
Skoro absolutnie nic w układzie komunikacyjnym się nie zmienia, to o czym rozmawiać? ;)
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
a/p TALENT
Posty: 1711
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
Lokalizacja: Flughafen Bemowo

Post autor: a/p TALENT » 04 mar 2020, 9:54

Sekta obcinaczy linii autobusowych dostała świeczkę, a reszta ogarek. Albo na odwrót. :roll:
ZUS fundatorem emigracji

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8297
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 04 mar 2020, 10:39

fik pisze:
04 mar 2020, 9:47
person pisze:
04 mar 2020, 9:15
Tak, zaskakująco mało krytyki tutaj na Wawkomie. Co jest nie tak?
Skoro absolutnie nic w układzie komunikacyjnym się nie zmienia, to o czym rozmawiać? ;)
Krytykować brak zmian!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27386
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 04 mar 2020, 10:54

Nie chce mi się nawet hejtować.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ODPOWIEDZ