Ja to bym w ogóle zasypał to metro. Jak go nie było, to było więcej bezpośrednich połączeń, kury się lepiej niosły, a przede wszystkim ludzie byli zdrowsi.
Komunikacja po M2 do Księcia Janusza
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Ja np. chętnie bym pomarudził na rozbicie linii docentrowej na Powiślu...
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Nie kracz z tym 495 tylko w piątek, sobotę i niedzielę. Szybki dojazd z Chomików i Ursynowa na świetny świat, tfu Nowy Świat.
I na Starówkę. Kursy od 16 do 3 .
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Może wydłużyć 385?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Licząc liczbę brygad mnie wychodzi następująco:
102 +1
105 na pełnej trasie zakładam, że potrzeba 72 minuty (tak mają teraz skrócone) czyli 18 brygad
105 skrócone obecnie Fort Wola-MRD to max. 15 minut w szczycie, co 8 minut to 5 wystarczy
ogółem 105 +7
106 licząc max. czas przejazdu wychodzi mi ok. 28 w jedną stronę, jeśli postoje byłyby 12 (nie mniej, bo jednak tu może się trochę korkować) to wychodzi 8 brygad
106 -8
Czyli do tego miejsca jest faktycznie na 0.
109 teraz jest 14 brygad co 5 czyli kółko średnio 70 minut, będzie dłuższe w sumie o ok. 24 minuty, 6 brygad to pewnie będzie za mało, raczej 7
to wychodzi +7
149 -2
155 +5
171 mam nadzieję że połowę brygad się odzyska, czyli +9 /trochę nie wiadomo jak to liczyć, bo jest różna liczba brygad rano i po południu, niektóre szczytowe kursują bardzo krótko/
184 -2
190 +2 (chyba się tyle odzyska na wyprostowaniu trasy)
197/397 -2
201 -1
284 wychodzi ok. 20-22 czas przejazdu w jedną stronę, może 6 wystarczy, bo raczej mało korkogenna trasa
284 -6
520 +2
714 -1
719 -1 chyba wystarczy
729 -1 chyba (nie wiem jak to liczyć bo pełno łączonych jest w tej chwili)
Czyli ogółem wychodzi 9 brygad do odzyskania jeżeli gdzieś się nie pomyliłem.
Jeśli faktycznie tyle to jest mało i jest to marnowanie brygad głównie na 109 i 171.
102 +1
105 na pełnej trasie zakładam, że potrzeba 72 minuty (tak mają teraz skrócone) czyli 18 brygad
105 skrócone obecnie Fort Wola-MRD to max. 15 minut w szczycie, co 8 minut to 5 wystarczy
ogółem 105 +7
106 licząc max. czas przejazdu wychodzi mi ok. 28 w jedną stronę, jeśli postoje byłyby 12 (nie mniej, bo jednak tu może się trochę korkować) to wychodzi 8 brygad
106 -8
Czyli do tego miejsca jest faktycznie na 0.
109 teraz jest 14 brygad co 5 czyli kółko średnio 70 minut, będzie dłuższe w sumie o ok. 24 minuty, 6 brygad to pewnie będzie za mało, raczej 7
to wychodzi +7
149 -2
155 +5
171 mam nadzieję że połowę brygad się odzyska, czyli +9 /trochę nie wiadomo jak to liczyć, bo jest różna liczba brygad rano i po południu, niektóre szczytowe kursują bardzo krótko/
184 -2
190 +2 (chyba się tyle odzyska na wyprostowaniu trasy)
197/397 -2
201 -1
284 wychodzi ok. 20-22 czas przejazdu w jedną stronę, może 6 wystarczy, bo raczej mało korkogenna trasa
284 -6
520 +2
714 -1
719 -1 chyba wystarczy
729 -1 chyba (nie wiem jak to liczyć bo pełno łączonych jest w tej chwili)
Czyli ogółem wychodzi 9 brygad do odzyskania jeżeli gdzieś się nie pomyliłem.
Jeśli faktycznie tyle to jest mało i jest to marnowanie brygad głównie na 109 i 171.
Jakie to szczęście że 743 nie przedłużyli do Daszyniaka po trasie 255, tą drugą podobnie jak 155 likwidując
Ludzie muszą obwąchać się z metrem. Jak się przyzwyczają, będzie łatwiej zrobić korektę zmian. Jest minus zabierania linii znad metra. Potem, gdy trzeba uruchomić zetkę, bo na przykład, jest zostawiony bagaż, kierowcy (głównie "płochocińskiej" Arrivy i Mobilisu) nie wiedzą jak mają jechać i trzeba ich prowadzić - tak jak na Bielanach i tym rondzie u zbiegu Kasprowicza, Żeromskiego i Sacharowa. To tak a propos jednej z Twoich wypowiedzi, że ZTM sprawnie organizuje komunikację zastępczą. I naprawdę chciałbym, żeby to był żart.Autobus Czerwon pisze: ↑03 mar 2020, 19:17Ja to bym w ogóle zasypał to metro. Jak go nie było, to było więcej bezpośrednich połączeń, kury się lepiej niosły, a przede wszystkim ludzie byli zdrowsi.
A żeby nie być całkiem OT, to zdziwiony jestem, że 112 i 171 się obroniło, ale tak jak napisałem,sądzę, że to tylko na jakiś czas.
Po co 520 do placu Bankowego?
To 160 powinno jechać do Bankowego, a 520 w jego miejsce na Centralny.
To 160 powinno jechać do Bankowego, a 520 w jego miejsce na Centralny.
- a/p TALENT
- Posty: 1711
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Mogło być gorzej, racje ma fraktal - na korekty przyjdzie czas jak ludziska oswoją się z metrem krańcującym koło posiadłości "księcia jotjotbe". Prawdziwy koronawirus komunikacyjny będzie, jak pojawi się kraniec metra przy Urzędzie Dzielnicy Bemowo. Wola Park i okolice Urzędu Dzielnicy staną się gigantycznym P&R.
ZUS fundatorem emigracji
Przez Feminę? (przepraszam, nie mogłem się powstrzymać)
Bo taki jest Dział Prasowy ZTM.
167 zostaje na Znanej przez Redutową (a nie przez Elekcyjną, jak było w propozycji), a E-2 zostaje tam gdzie teraz.
Tak, zaskakująco mało krytyki tutaj na Wawkomie. Co jest nie tak?
- a/p TALENT
- Posty: 1711
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Sekta obcinaczy linii autobusowych dostała świeczkę, a reszta ogarek. Albo na odwrót.
ZUS fundatorem emigracji