Gdzieś już coś takiego widziałem. Chyba w Krakowie.
Komunikacja po M2 do Księcia Janusza
Moderator: Wiliam
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 16 sty 2018, 18:27
Owszem, jest tak na Rondzie Mogilskim
Operacja się udała, pacjent zmarł.
-
- Posty: 4092
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27392
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Na Mogilskim nie ma wyjazdu z "ronda" na trambuspas, bo dzieli je ładnych kilka metrów w pionie. Takie rozwiązanie (pół rozwiązania bardziej) jest na rondzie Grunwaldzkim, przy czym do jego funkcjonalności można mieć od paru do kilku tysięcy drobnych uwag.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
trambuspas oznacza konieczność budowy 3x droższego torowiska tramwajowo-autobusowego , a wprowadzenie dodatkowej relacji "na wprost" na rondzie - rezygnację z dopiero co uruchomionego priorytetu tramwajowego. No wydaje mi się, że jeśli już wydawać wagon pieniędzy na niepogarszanie ruchu św. samochodzikom, to już lepiej 4 pas na buspas przerobić/dorobić od Daszyńskiego do Głównego.
A, no i wymiana wiaduktów tramwajowych nad linią kolejową na nowe, ale zakładam, że kiedyś i tak to będzie zrobione (tyle, że wiadukt drogowy też będzie robiony, to można go o czwarty pas dla autobusów równie dobrze poszerzyć).
Tak więc - nie, trambuspas nie jest "najprostszym rozwiązaniem".
Zakładając oczywiście, że dasię 157 przełożyć z Żelaznej, bo na to przecież też może być awantura...
A, no i wymiana wiaduktów tramwajowych nad linią kolejową na nowe, ale zakładam, że kiedyś i tak to będzie zrobione (tyle, że wiadukt drogowy też będzie robiony, to można go o czwarty pas dla autobusów równie dobrze poszerzyć).
Tak więc - nie, trambuspas nie jest "najprostszym rozwiązaniem".
Świetnie, przy obecnych ograniczeniach budżetowych (i zmianotrasowych) nierealne. Swoją drogą co " z małych Jerozolimskich" ? 158 nie, 159 nie, 227 nie - ewentualnie 178 po uruchomieniu tramwaju na Kasprzaka nie byłoby głupie, choć ZP Karolkowa łapie się w obsługę Isengradu i może być dym.Choć może gdyby je puścić przez Kolejową i Karolkową...
Zakładając oczywiście, że dasię 157 przełożyć z Żelaznej, bo na to przecież też może być awantura...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Może jakby z placu Starynkiewicza i ulicy Lindleya zrobić normalny układ dwóch jednokierunkowych ulic, to Żelazną mogłoby pojechać 159. W relacji tramwaje w Jerozolimskich 159 w stronę Śródmieścia spokojnie dałoby się zorganizować przesiadkę w sposób wygodniejszy, niż dziś na placu Zawiszy. Zdecydowanie gorzej jest natomiast z przystankiem dla 159 w kierunku północnym, nie wiem bowiem, jak się mają przepisy do zatrzymywania się autobusu na jezdni tuż za skrzyżowaniem, a zatoka już chyba wymagałaby ingerencji w konstrukcję wiaduktu, co wybiłoby koszty w kosmos.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36625
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27392
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No jak dla mnie z małych Jerozolimskich 127 najbardziej. I tak, może być krzyk, ale ja mam słaby słuchGlonojad pisze: ↑10 paź 2020, 9:33Świetnie, przy obecnych ograniczeniach budżetowych (i zmianotrasowych) nierealne. Swoją drogą co " z małych Jerozolimskich" ? 158 nie, 159 nie, 227 nie - ewentualnie 178 po uruchomieniu tramwaju na Kasprzaka nie byłoby głupie, choć ZP Karolkowa łapie się w obsługę Isengradu i może być dym.Choć może gdyby je puścić przez Kolejową i Karolkową...
Zakładając oczywiście, że dasię 157 przełożyć z Żelaznej, bo na to przecież też może być awantura...
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No to chyba jednak wolę 178 co 10/15/15 niż 127 co 15/15/20, zwłaszcza, że 105 będzie pewnie można trochę przyciąć, ale i tak będzie musiało zostać.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A gdzie kraniec na Woli w takim razie?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Prościej i miałoby większy sens przedłużenie bez straty dla innych rejonów 191 z pl. Narutowicza. Za 127 coś trzeba będzie puścić innego i kolejne kombinowanie z trasami. Ale była linia 155 która objeżdżała ul. Żelazną, al. Jerozolimskimi, przez pl. Zawiszy w Towarową. Przed generalnym remontem wiaduktu, to chyba nocna linia zostanie i nic więcej z autobusów. Zostają tramwaje i torowisko do wykorzystania do czasu remontu wiaduktu.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
Ze Żwirek:
175 Lotnisko - ... - Towarowa - MRD,
czy
504 Os. Kabaty - ... - Towarowa - MRD ? (Choć bardziej widziałbym 175 a 504 do Ursusa za 401 )
Wtedy samo 128 do centrum?
Z małych Jerozolimskich oczywista oczywistość, że 127, ale co wtedy z relacją Centrum - Mariensztat?
157 w sensie: Towarowa - Prosta - Żelazna - ... - Gwiaździsta?
I odciąć lotnisko od centrum?
157 za punktualnie jeździ? I chyba nie ma skrętu Prosta-Żelazna.
157 za punktualnie jeździ? I chyba nie ma skrętu Prosta-Żelazna.