Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

Moderator: Wiliam

Georg
Posty: 5937
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 02 cze 2020, 18:39

pawcio pisze:
02 cze 2020, 18:12
I dlatego 521 udało się skrócić do Wiatracznej jako 113. Tylko że nie.
Mieszkańcy na tym stracili tylko w godzinach pozaszczytowych. Miało być co 10/15/15, jest co 10/30/30.

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 02 cze 2020, 21:31

Regularność kursowania też trochę na tym cierpi mimo wszystko.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 02 cze 2020, 21:52

Georg pisze:
02 cze 2020, 18:03
fik pisze:
02 cze 2020, 17:12
Przy tak ekstensywnej zabudowie, nawet jak na wawerskie standardy, to tam co najwyżej jakiś telebus mógłby jeździć. Tak samo nie spodziewałbym się, że dożyjemy regularnego zbiorkomu na Piołunowej czy Wojdyńskiej.

No ale jeśli faktycznie na terenach willowych będziemy próbowali zrobić siatkę linii co kilkaset metrów, żeby każdemu zapewnić normatywną strefę dojścia, to skończy się pierdyliardem linii co 30 minut lub wystrzeleniem bilansu brygadowego w kosmos, a najprawdopodobniej jedno i drugie. Silne linie skomasowane na głównych ciągach + rozsądne węzły przesiadkowe z P+R + telebusy + ewentualnie jakieś szkolne wycieruchy typu 332 to raczej rozsądniejszy kierunek dla takich rejonów.

(przy czym w Warszawie jako tako wygląda tylko realizacja punktu "szkolne wycieruchy")
Przecież te linie nie muszą jechać do miasta. Wystarczy, że będą dowoziły do głównego punktu przesiadkowego i dalej pasażerowie się przesiądą w kolej albo autobus do miasta.
Niezależnie od tego, gdzie taka linia miałaby wozić: nie ma w głębokiej Zbójnej Górze potoków na żadną linię transportu zbiorowego z częstotliwością typowo miejską.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
a/p TALENT
Posty: 1710
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
Lokalizacja: Flughafen Bemowo

Post autor: a/p TALENT » 03 cze 2020, 8:42

Wola zmian - tym razem padło na Wawer.
ZUS fundatorem emigracji

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 22 lip 2020, 9:36

Od soboty 1.08 wchodzą zmiany w układzie komunikacyjnym związanym z uruchomieniem metra do stacji Księcia Janusza

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7074
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 22 lip 2020, 13:40

Czy analizował ktoś może ile brygad odzyska/dołoży się po zmianach w komunikacji na Woli? Zastanawia mnie, czy ZTM nadal będzie odpowiadać na petycje o zmiany w innych rejonach miasta, że brakuje taboru =P~

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 22 lip 2020, 13:52

Kiedyś ktoś to liczył chyba. Ale na razie to spodziewałbym się lekko kreatywnej księgowości, żeby wyjść na zero po wakacjach bez cięć.
ŁK

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 24 lip 2020, 7:26

109 i 171 na Torwar - czy aby 109 nie miało tam jeździć zamiast 171, po skróceniu 171?
ŁK

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7074
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 24 lip 2020, 7:40

Łukasz pisze:
24 lip 2020, 7:26
109 i 171 na Torwar - czy aby 109 nie miało tam jeździć zamiast 171, po skróceniu 171?
Tak się spodziewałem, że wraz z upływem czasu niektóre propozycje zmian cudownym sposobem "wyparują".

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 24 lip 2020, 7:44

Przecież nic nie wyparowało, w propozycjach na Torwar miało jechać 517 ale chyba się okazało że cała Chomiczówka wozi dzieci do szkół na Śniegockiej i w wersji ostatecznej podanej w marcu było 109+171 i tak ma być teraz

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka


I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 24 lip 2020, 8:14

517 też miało jechać za 171.
ŁK

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10640
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 24 lip 2020, 9:28

517 to były propozycje na forum. Samo 109 też. Ostatecznie zamiast jednej silniejszej linii będą dwie takie sobie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 24 lip 2020, 9:34

Czy w związku z podziałem 102 na 102 i 106, nadal planowana jest obsługa obu linii na tabor elektryczny? Coś mi się wydaje że na Młynowie planowana była ładowarka pod solówki do obsługi 102, jednak sądzę że 106 będzie na przegubowce, bo ma w spadku po 105 odcinek do Browarnej... I czy wobec tego starczy elektrycznego taboru?

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 24 lip 2020, 9:52

KwZ pisze:
24 lip 2020, 9:28
517 to były propozycje na forum. Samo 109 też. Ostatecznie zamiast jednej silniejszej linii będą dwie takie sobie.
Nie, nie. 517 to był oficjalny projekt ZTMu, ale stało się inaczej, a dlaczego, to w sumie wszyscy możemy poczytać sobie sami:
https://www.ztm.waw.pl/konsultacje/metr ... nsultacji/ - załącznik nr 3, przescrollowanie pierwszych 25-30 stron zajmie kilkanaście minut a widać jakie boje były zarówno o starą trasę 171 jak i połączenie Kasprzaka - Powiśle. No to dostali.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 24 lip 2020, 10:06

"Skierowanie linii 13 przez ul. Wolską, z jednoczesnym wycofaniem linii z ul. Obozowej wynikało z
konieczności wzmocnienia linii 26 na intensywnie rozbudowujących się Odolanach. Jednocześnie na
trasie Nowe Bemowo - pl. Narutowicza została uruchomiona linia 44 kursująca w godzinach szczytu,
ponieważ poza godzinami szczytu nie występują problemy z przepełnionymi tramwajami na ciągu ul.
Obozowej" - jakoś przegapiłem to 44...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ