Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 lis 2019, 13:52

172 też potrafi przyjechać na pętlę Blue City po planowanym odjezdzie, choć moze zeszly piątek liczy się jako "przed długim weekendem".

136 na Plockiej niby lepsze niż na APT, tylko pytanie ile się będzie w lewo przebijać, bo w Skierniewicka rano potrafi i 10 minut stracić. Jednak dowóz z metra powinna załatwiac jakas linia lokalna,może ze Skierniewickiej z podjazdem przez Szpital Wolski (wspólny przystanek ze 103)?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 lis 2019, 14:03

Jest godzina 14, w sumie jeszcze międzyszczyt, a 136 wygląda następująco:

5/136 stoi na krańcu na Cynamonowej
pustka
6/136 ZP WORONICZA -> Cynamonowa
7/136 ZP WOŁOSKA
8/136 ZP WOŁOSKA
9/136 ZP DO FORTU
1/136 ZP SZCZĘŚLIWICKA

No ślicznie, ale 172 mimo wszystko czwórkami w międzyszczycie nie jeździ, a przynajmniej do tej pory nie przyuważyłem.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 13 lis 2019, 14:09

Glonojad pisze:
13 lis 2019, 13:52
172 też potrafi przyjechać na pętlę Blue City po planowanym odjezdzie, choć moze zeszly piątek liczy się jako "przed długim weekendem".

136 na Plockiej niby lepsze niż na APT, tylko pytanie ile się będzie w lewo przebijać, bo w Skierniewicka rano potrafi i 10 minut stracić. Jednak dowóz z metra powinna załatwiac jakas linia lokalna,może ze Skierniewickiej z podjazdem przez Szpital Wolski (wspólny przystanek ze 103)?
Ze Skierniewickiej do obu stacji metra (Rondo Daszyńskiego i Metro Płocka) będzie linia tramwajowa 10 jak wróci na ul. Prostą :)
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2272
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 13 lis 2019, 14:27

fik pisze:
13 lis 2019, 14:03
Jest godzina 14, w sumie jeszcze międzyszczyt, a 136 wygląda następująco:

5/136 stoi na krańcu na Cynamonowej
pustka
6/136 ZP WORONICZA -> Cynamonowa
7/136 ZP WOŁOSKA
8/136 ZP WOŁOSKA
9/136 ZP DO FORTU
1/136 ZP SZCZĘŚLIWICKA

No ślicznie, ale 172 mimo wszystko czwórkami w międzyszczycie nie jeździ, a przynajmniej do tej pory nie przyuważyłem.
Czyli minie około 40 minut jak brygada 6 odjeździe po brygadzie 5 z Cynamonowej. Po prostu super.

Awatar użytkownika
misiek34
Posty: 371
Rejestracja: 15 maja 2011, 18:30
Lokalizacja: Bemowo

Post autor: misiek34 » 13 lis 2019, 16:38

mcdm pisze:
11 lis 2019, 15:23

Podpisuję się pod tym. Mieszkam przy Pełczyńskiego (tak jak jakieś 5000 podobnych mi), pracuje przy WKD Salomea. Jak dotąd [od lat] nie mogę doczekać się bezpośredniego połączenia między domem a praca (lub Łopuszańska) . Pomysły typu N01 - bez komentarza. 523 nie zatrzymuje się przy Kazubów. Zakupy robię w WolaParku i tam czasem jeżdżę do kina. Likwidacja 171 - jestem przeciw. Wizja przesiadki do M2 żeby podjechać jedna stację do WP i dymać po schodach - nie jest atrakcyjna. Dlatego nadal jeżdżę samochodem w tych relacjach i nie widzę argumentów/zachęt do przesiadki w KM.
Dodawanie kolejnych przystanków liniom przyspieszonym moim zdaniem mija się z celem.
Jeżeli linia ma charakter przyspieszony, nie ma sensu na siłę z niej robić linii zwykłej.
Tym bardziej, że żyjemy w coraz bardziej zaganianych czasach i każdemu z nas zależy na szybkim dotarciu do celu.

Jeśli już ZTM chce zachęcić ludzi mojego pokroju "kierowców" do korzystania z KM, to lepszym rozwiązaniem jest wyznaczenie bus-pasa. (Tak już całkiem poważnie).

Awatar użytkownika
misiek34
Posty: 371
Rejestracja: 15 maja 2011, 18:30
Lokalizacja: Bemowo

Post autor: misiek34 » 13 lis 2019, 16:50

KwZ pisze:
11 lis 2019, 0:41
O wszystkich ci nie powiem, ale:

155? Chodzi ci o trasę przez Świętokrzyską? Raz postanowiłem pojechać 150 z Ochoty na Powiśle, spędziłem godzinę w korku na Świętokrzyskiej. Nie
Weż pod uwagę to, że wielu z użytkowników osobówek jest skłonnych do pozostawienia samochodu na rzecz KM.
Malując Bus-Pas na poszczególnych odcinkach dajesz możliwość:
"Albo zaczynasz korzystać z KM, albo zabieram ci jeden pas i stoisz w korku dwa razy dłużej."

Wracając do al.Niepodległości.
Myślę, że jedna linia o charakterze pospiesznym dałaby alternatywę dla Metra, dla tych, którym się naprawdę spieszy.
Problem leży jedynie w organizacji tej linii.
Żeby nie utraciła swojego charakteru i była rzeczywiście linią pospieszną, zabierasz po jednym pasie ruchu w każdym kierunku dla Bus-Pasa.
Poprzez mały "młotek" dla kierowców zachęcasz ich do korzystania z KM.
Nie musisz likwidować linii, bo stoi w korkach.
Moim zdaniem, -tak na serio - lepszym rozwiązaniem jest jej przyspieszenie.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 13 lis 2019, 17:05

misiek34 pisze:
13 lis 2019, 16:50
Wracając do al.Niepodległości.
Myślę, że jedna linia o charakterze pospiesznym dałaby alternatywę dla Metra, dla tych, którym się naprawdę spieszy.
Zaraz, proponujesz uruchomienie linii autobusowej dla tych, którym się "naprawdę śpieszy" zamiast skorzystania z metra? :shock: Wawkom stracił nie tylko jakikolwiek poziom merytoryczny, ale i rozsądku. #-o

mcdm
Posty: 270
Rejestracja: 20 lip 2007, 10:18
Lokalizacja: W-wa Górce

Post autor: mcdm » 13 lis 2019, 17:06

523 przez Powstancow (Kazubów) , Dzwigowa do Lopuszanskiej a potem po Jerozolimskich wydawaloby sie interesujace

Awatar użytkownika
misiek34
Posty: 371
Rejestracja: 15 maja 2011, 18:30
Lokalizacja: Bemowo

Post autor: misiek34 » 13 lis 2019, 17:19

ashir pisze:
13 lis 2019, 17:05
misiek34 pisze:
13 lis 2019, 16:50
Wracając do al.Niepodległości.
Myślę, że jedna linia o charakterze pospiesznym dałaby alternatywę dla Metra, dla tych, którym się naprawdę spieszy.
Zaraz, proponujesz uruchomienie linii autobusowej dla tych, którym się "naprawdę śpieszy" zamiast skorzystania z metra? :shock: Wawkom stracił nie tylko jakikolwiek poziom merytoryczny, ale i rozsądku. #-o
Nie miałem na myśli likwidacji Metra.
Mam na myśli stworzenie alternatywy dla tych, którym się spieszy kosztem pozostawienia auta pod blokiem.
Tam nie jest potrzebna linia zwykła. Przyspieszona by wystarczyła.
Nie ma potrzeby pchać tam więcej linii. Metro lub autobus.
Dajesz dla niej Bus-Pas (warunek: 24h) i masz problem rozwiązany.

Wiesz doskonale, co dzieje się na Nowym Świecie i Krakowskim Przedmieściu. To jest przykład.
Co prawda, tam nie ma Metra, ale masz szereg linii autobusowych, ale zarazem zakaz wjazdu osobówek bez identyfikatorów.
Ja jako kierowca korzystający z osobówki mam prawo być z tego niezadowolony, bo nie mogę wjechać.
Ale jeszcze gorszym rozwiązaniem byłoby wpuszczenie tam osobówek i brak jakiegokolwiek przejazdu. Bo sterczałbym w korku nie 20 minut, jak w al.Jerozolimskich, czy na odcinku r.Daszyńskiego-pl.Zawiszy tylko wieczność.
W tej sytuacji rzecz jasna, że będe wolał KM niż samochód.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 13 lis 2019, 17:27

Jak widać poziom na Wawkomie sięgnął dna. Autobusem szybciej niż metrem. Buspasy 24h to też ciekawostka, pewnie dla tych całodobowych linii przyśpieszonych, wróć pośpiesznych, dublujących, wróć, uzupełniających metro. :D

Matt Cubis
Posty: 446
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 13 lis 2019, 17:29

Nie wiem co mam napisać... Jak przyspieszony autobus jadący maksymalnie 50km/h ma być szybszy od metra jadącego nawet 80km/h?

Przypomnę, że 504 na Niepodległości w końcu umarło.

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4760
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 13 lis 2019, 17:33

A co ile taka linia?
No i jak będziemy weryfikować komu się śpieszy?
A na serio to dotarliśmy do poziomu absurdu, na którym nie możemy kontynuować dyskusji. Za kolejne tego typu pomysły będę dawał punkty.
Proszę o powrót do tematu.
Obrazek

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 lis 2019, 18:24

mcdm pisze:
13 lis 2019, 17:06
523 przez Powstancow (Kazubów) , Dzwigowa do Lopuszanskiej a potem po Jerozolimskich wydawaloby sie interesujace
Okazuje się, że jednak jedzenie warzyw nie jest takie zdrowe, jak powszechnie się mówi. Zakrztusiłem się brukselką, czytając powyższe.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Gdynianin
Posty: 630
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 13 lis 2019, 23:35

mcdm pisze:
13 lis 2019, 17:06
523 przez Powstancow (Kazubów) , Dzwigowa do Lopuszanskiej a potem po Jerozolimskich wydawaloby sie interesujace
Dla much i fanów kresek na mapie?

Georg
Posty: 5937
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 14 lis 2019, 8:20

fik pisze:
13 lis 2019, 18:24

Okazuje się, że jednak jedzenie warzyw nie jest takie zdrowe, jak powszechnie się mówi. Zakrztusiłem się brukselką, czytając powyższe.
Specjaliści od żywienia mają rację - czytanie przy jedzeniu szkodzi. :-D
Swoją drogą 106 jadące tą trasą parę lat temu się nie sprawdziło. Zamiast mnożyć numerki lepiej zmniejszać ich liczbę kosztem zwiększania częstotliwości.

ODPOWIEDZ