Komunikacja po M2 do Księcia Janusza
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
172 też potrafi przyjechać na pętlę Blue City po planowanym odjezdzie, choć moze zeszly piątek liczy się jako "przed długim weekendem".
136 na Plockiej niby lepsze niż na APT, tylko pytanie ile się będzie w lewo przebijać, bo w Skierniewicka rano potrafi i 10 minut stracić. Jednak dowóz z metra powinna załatwiac jakas linia lokalna,może ze Skierniewickiej z podjazdem przez Szpital Wolski (wspólny przystanek ze 103)?
136 na Plockiej niby lepsze niż na APT, tylko pytanie ile się będzie w lewo przebijać, bo w Skierniewicka rano potrafi i 10 minut stracić. Jednak dowóz z metra powinna załatwiac jakas linia lokalna,może ze Skierniewickiej z podjazdem przez Szpital Wolski (wspólny przystanek ze 103)?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27361
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Jest godzina 14, w sumie jeszcze międzyszczyt, a 136 wygląda następująco:
5/136 stoi na krańcu na Cynamonowej
pustka
6/136 ZP WORONICZA Cynamonowa
7/136 ZP WOŁOSKA
8/136 ZP WOŁOSKA
9/136 ZP DO FORTU
1/136 ZP SZCZĘŚLIWICKA
No ślicznie, ale 172 mimo wszystko czwórkami w międzyszczycie nie jeździ, a przynajmniej do tej pory nie przyuważyłem.
5/136 stoi na krańcu na Cynamonowej
pustka
6/136 ZP WORONICZA Cynamonowa
7/136 ZP WOŁOSKA
8/136 ZP WOŁOSKA
9/136 ZP DO FORTU
1/136 ZP SZCZĘŚLIWICKA
No ślicznie, ale 172 mimo wszystko czwórkami w międzyszczycie nie jeździ, a przynajmniej do tej pory nie przyuważyłem.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Ze Skierniewickiej do obu stacji metra (Rondo Daszyńskiego i Metro Płocka) będzie linia tramwajowa 10 jak wróci na ul. ProstąGlonojad pisze: ↑13 lis 2019, 13:52172 też potrafi przyjechać na pętlę Blue City po planowanym odjezdzie, choć moze zeszly piątek liczy się jako "przed długim weekendem".
136 na Plockiej niby lepsze niż na APT, tylko pytanie ile się będzie w lewo przebijać, bo w Skierniewicka rano potrafi i 10 minut stracić. Jednak dowóz z metra powinna załatwiac jakas linia lokalna,może ze Skierniewickiej z podjazdem przez Szpital Wolski (wspólny przystanek ze 103)?
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
Czyli minie około 40 minut jak brygada 6 odjeździe po brygadzie 5 z Cynamonowej. Po prostu super.fik pisze: ↑13 lis 2019, 14:03Jest godzina 14, w sumie jeszcze międzyszczyt, a 136 wygląda następująco:
5/136 stoi na krańcu na Cynamonowej
pustka
6/136 ZP WORONICZA Cynamonowa
7/136 ZP WOŁOSKA
8/136 ZP WOŁOSKA
9/136 ZP DO FORTU
1/136 ZP SZCZĘŚLIWICKA
No ślicznie, ale 172 mimo wszystko czwórkami w międzyszczycie nie jeździ, a przynajmniej do tej pory nie przyuważyłem.
Dodawanie kolejnych przystanków liniom przyspieszonym moim zdaniem mija się z celem.mcdm pisze: ↑11 lis 2019, 15:23
Podpisuję się pod tym. Mieszkam przy Pełczyńskiego (tak jak jakieś 5000 podobnych mi), pracuje przy WKD Salomea. Jak dotąd [od lat] nie mogę doczekać się bezpośredniego połączenia między domem a praca (lub Łopuszańska) . Pomysły typu N01 - bez komentarza. 523 nie zatrzymuje się przy Kazubów. Zakupy robię w WolaParku i tam czasem jeżdżę do kina. Likwidacja 171 - jestem przeciw. Wizja przesiadki do M2 żeby podjechać jedna stację do WP i dymać po schodach - nie jest atrakcyjna. Dlatego nadal jeżdżę samochodem w tych relacjach i nie widzę argumentów/zachęt do przesiadki w KM.
Jeżeli linia ma charakter przyspieszony, nie ma sensu na siłę z niej robić linii zwykłej.
Tym bardziej, że żyjemy w coraz bardziej zaganianych czasach i każdemu z nas zależy na szybkim dotarciu do celu.
Jeśli już ZTM chce zachęcić ludzi mojego pokroju "kierowców" do korzystania z KM, to lepszym rozwiązaniem jest wyznaczenie bus-pasa. (Tak już całkiem poważnie).
Weż pod uwagę to, że wielu z użytkowników osobówek jest skłonnych do pozostawienia samochodu na rzecz KM.
Malując Bus-Pas na poszczególnych odcinkach dajesz możliwość:
"Albo zaczynasz korzystać z KM, albo zabieram ci jeden pas i stoisz w korku dwa razy dłużej."
Wracając do al.Niepodległości.
Myślę, że jedna linia o charakterze pospiesznym dałaby alternatywę dla Metra, dla tych, którym się naprawdę spieszy.
Problem leży jedynie w organizacji tej linii.
Żeby nie utraciła swojego charakteru i była rzeczywiście linią pospieszną, zabierasz po jednym pasie ruchu w każdym kierunku dla Bus-Pasa.
Poprzez mały "młotek" dla kierowców zachęcasz ich do korzystania z KM.
Nie musisz likwidować linii, bo stoi w korkach.
Moim zdaniem, -tak na serio - lepszym rozwiązaniem jest jej przyspieszenie.
Zaraz, proponujesz uruchomienie linii autobusowej dla tych, którym się "naprawdę śpieszy" zamiast skorzystania z metra? Wawkom stracił nie tylko jakikolwiek poziom merytoryczny, ale i rozsądku.
523 przez Powstancow (Kazubów) , Dzwigowa do Lopuszanskiej a potem po Jerozolimskich wydawaloby sie interesujace
Nie miałem na myśli likwidacji Metra.
Mam na myśli stworzenie alternatywy dla tych, którym się spieszy kosztem pozostawienia auta pod blokiem.
Tam nie jest potrzebna linia zwykła. Przyspieszona by wystarczyła.
Nie ma potrzeby pchać tam więcej linii. Metro lub autobus.
Dajesz dla niej Bus-Pas (warunek: 24h) i masz problem rozwiązany.
Wiesz doskonale, co dzieje się na Nowym Świecie i Krakowskim Przedmieściu. To jest przykład.
Co prawda, tam nie ma Metra, ale masz szereg linii autobusowych, ale zarazem zakaz wjazdu osobówek bez identyfikatorów.
Ja jako kierowca korzystający z osobówki mam prawo być z tego niezadowolony, bo nie mogę wjechać.
Ale jeszcze gorszym rozwiązaniem byłoby wpuszczenie tam osobówek i brak jakiegokolwiek przejazdu. Bo sterczałbym w korku nie 20 minut, jak w al.Jerozolimskich, czy na odcinku r.Daszyńskiego-pl.Zawiszy tylko wieczność.
W tej sytuacji rzecz jasna, że będe wolał KM niż samochód.
Jak widać poziom na Wawkomie sięgnął dna. Autobusem szybciej niż metrem. Buspasy 24h to też ciekawostka, pewnie dla tych całodobowych linii przyśpieszonych, wróć pośpiesznych, dublujących, wróć, uzupełniających metro.
-
- Posty: 446
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
Nie wiem co mam napisać... Jak przyspieszony autobus jadący maksymalnie 50km/h ma być szybszy od metra jadącego nawet 80km/h?
Przypomnę, że 504 na Niepodległości w końcu umarło.
Przypomnę, że 504 na Niepodległości w końcu umarło.
A co ile taka linia?
No i jak będziemy weryfikować komu się śpieszy?
A na serio to dotarliśmy do poziomu absurdu, na którym nie możemy kontynuować dyskusji. Za kolejne tego typu pomysły będę dawał punkty.
Proszę o powrót do tematu.
No i jak będziemy weryfikować komu się śpieszy?
A na serio to dotarliśmy do poziomu absurdu, na którym nie możemy kontynuować dyskusji. Za kolejne tego typu pomysły będę dawał punkty.
Proszę o powrót do tematu.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27361
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Okazuje się, że jednak jedzenie warzyw nie jest takie zdrowe, jak powszechnie się mówi. Zakrztusiłem się brukselką, czytając powyższe.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Specjaliści od żywienia mają rację - czytanie przy jedzeniu szkodzi.
Swoją drogą 106 jadące tą trasą parę lat temu się nie sprawdziło. Zamiast mnożyć numerki lepiej zmniejszać ich liczbę kosztem zwiększania częstotliwości.