Komunikacja po M2 do Księcia Janusza
Moderator: Wiliam
Nie no, jeszcze nikt nikomu palca do oka nie wsadził.
Podpisuję się pod tym. Mieszkam przy Pełczyńskiego (tak jak jakieś 5000 podobnych mi), pracuje przy WKD Salomea. Jak dotąd [od lat] nie mogę doczekać się bezpośredniego połączenia między domem a praca (lub Łopuszańska) . Pomysły typu N01 - bez komentarza. 523 nie zatrzymuje się przy Kazubów. Zakupy robię w WolaParku i tam czasem jeżdżę do kina. Likwidacja 171 - jestem przeciw. Wizja przesiadki do M2 żeby podjechać jedna stację do WP i dymać po schodach - nie jest atrakcyjna. Dlatego nadal jeżdżę samochodem w tych relacjach i nie widzę argumentów/zachęt do przesiadki w KM.misiek34 pisze: ↑11 lis 2019, 1:17
Czy sądzisz, że jest inny sposób, by zachęcić nas -kierowców- do korzystania z KM, niż malowanie bus=pasów i ładowanie nas w jeszcze większe korki?
Powiem w ten sposób. Mam nadzieję, że w ZTM Warszawa pracują ludzie, którzy znają się na rzeczy, jak kształtować układ komunikacyjny.
Skoro poprzez zmiany zmusza się nas do korzystania z samochodu, to ja osobiście nie widzę powodu, by podpowiadać, jakiej komunikacji oczekuję, by zrezygnować z samochodu. A czasu na ciągłe śledzenie mapy to ja czasu nie mam.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27388
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Jeśli ktoś mieszka na peryferyjnym osiedlu i pracuje na innych peryferiach, to oczekiwanie bezpośredniego dojazdu transportem publicznym jest cokolwiek kretyńskie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Będę złośliwy: mam wrażenie, że niektórych do przesiadki na zbiorkom przekonałoby rozszerzenie oferty wspólnego biletu na taxi lub ubera
Nie zawsze poważne opinie
Rozumiem wiele problemów mieszkańców Jelonek i Bemowa jako jeden z nich, ale na pętlę 189 na Górczewskiej naprawdę nie jest na tyle daleko, by mieszkańcy Pełczyńskiego jadący na Łopuszańską zaliczali się do grona męczenników, tym bardziej, że nawet, jeśli chodzi o rejon bliżej Powstańców, to aktualnie tramwajów jest w bród.
Gwoli ścisłości:
105 06.12.2016
109 26.11.2016
122 02.02.2009
149 25.09.2009
155 11.06.2011 (data likwidacji)
159 09.03.2015
167 26.11.2016
184 26.11.2016 (+ drobna korekta w 2019 na Bielanach)
507 11.06.2011
E-2 26.11.2016
Czekamy na Twój komentarz. Albo może od razu skasuj konto?
Ostatnia stała zmiana trasy każdej z linii, które wymieniłeś:
105 06.12.2016
109 26.11.2016
122 02.02.2009
149 25.09.2009
155 11.06.2011 (data likwidacji)
159 09.03.2015
167 26.11.2016
184 26.11.2016 (+ drobna korekta w 2019 na Bielanach)
507 11.06.2011
E-2 26.11.2016
Czekamy na Twój komentarz. Albo może od razu skasuj konto?
Przecież tu jest prosta sprawa: 189 do WKD Raków i przesiadka na jedną stację. Jak na komunikację między peryferyjnymi dzielnicami - opcja lux. A jak ciężko podejść to z ZP Kazubów do 189 dowozi częsty tramwaj.mcdm pisze: ↑11 lis 2019, 15:23Podpisuję się pod tym. Mieszkam przy Pełczyńskiego (tak jak jakieś 5000 podobnych mi), pracuje przy WKD Salomea. Jak dotąd [od lat] nie mogę doczekać się bezpośredniego połączenia między domem a praca (lub Łopuszańska) . Pomysły typu N01 - bez komentarza. 523 nie zatrzymuje się przy Kazubów. Zakupy robię w WolaParku i tam czasem jeżdżę do kina. Likwidacja 171 - jestem przeciw. Wizja przesiadki do M2 żeby podjechać jedna stację do WP i dymać po schodach - nie jest atrakcyjna. Dlatego nadal jeżdżę samochodem w tych relacjach i nie widzę argumentów/zachęt do przesiadki w KM.
W tej relacji komunikacja miejska jest dobra. Dla kolegi wyżej chyba tylko taksówka...
-
- Posty: 5799
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
10/28 do Centralny/Ochota i WKD na Salomeę. Kiedyś z WKD Śródmieście jechała 12 minut. Wszystko na WKM.
miłośnik 13N
Jeszcze może być
523 do Zachodniego + WKD
220 od Narwik do WKD Opacz + WKD
Jest kilka możliwości, trudno oczekiwać, że w każdej relacji będzie bezpośrednie połączenie.
Faktycznie 189 jest przeważnie załadowane po dach i stoi w korkach. To pierwsze faktycznie można by poprawić zwiększając częstotliwość [jak w przypadku wielu linii, to właśnie zachęciłoby do korzystania z KM, faktem jest że trzeba by ogólnie zwiększać stopniowo liczbę brygad, chociażby nie kasując wszystkich autobusów za nowe kupowane w relacji 1:1]. To drugie to oczywiście wina nadmiaru samochodów.
W ogóle w przypadku 189 to nie wiem czy nie byłoby zasadne wzmocnienie jej przez jakieś 489 na kluczowym odcinku (tzn. np. Cm.Wolski - Stegny).
523 do Zachodniego + WKD
220 od Narwik do WKD Opacz + WKD
Jest kilka możliwości, trudno oczekiwać, że w każdej relacji będzie bezpośrednie połączenie.
Faktycznie 189 jest przeważnie załadowane po dach i stoi w korkach. To pierwsze faktycznie można by poprawić zwiększając częstotliwość [jak w przypadku wielu linii, to właśnie zachęciłoby do korzystania z KM, faktem jest że trzeba by ogólnie zwiększać stopniowo liczbę brygad, chociażby nie kasując wszystkich autobusów za nowe kupowane w relacji 1:1]. To drugie to oczywiście wina nadmiaru samochodów.
W ogóle w przypadku 189 to nie wiem czy nie byłoby zasadne wzmocnienie jej przez jakieś 489 na kluczowym odcinku (tzn. np. Cm.Wolski - Stegny).
Kolega wyraźnie zaznaczył, że należy mu się bezpośrednie połączenie. Przecież nie będzie się przesiadał w drodze do pracy jak jakiś zwykły robol
I tyle jedzie (13 minut wg rozkładu). Za to tramwaj z Bemowa do centrum jednak dość długo się wlecze.Stary Pingwin pisze: ↑11 lis 2019, 18:52Kiedyś z WKD Śródmieście jechała 12 minut. Wszystko na WKM.
A w ogóle to pewnie najszybciej jest rowerem i całkiem wygodnymi trasami przez cały czas I wtedy to jest faktycznie bez przesiadek.
To w ogóle jest urocze:
1. ZTM permanentnie miesza w układzie komunikacyjnym, że nie idzie nadążyć.
2. Nie mam zamiaru się przez to przesiadać.
3. Jeżdżę w miejsce, gdzie nigdy w historii nie dojeżdżały autobusy.
4. Fuck logic!
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
wg google maps czas KM to 44min a samochodem 14 dzis wieczorem. rano bedzie to ok 20min a KM pewnie ok 50min. to nadal malo atrakcyjna oferta bo musze wstac pol godziny wczesniej. ps nie tylko robole pracuja w Wwie
A tu częściowo zgoda - na ciągach, łączących Wolę i Bemowo oraz Ochotę i Włochy powinny powstać buspasy, by takie 189 nie stało w korku.
Co nie zmienia faktu, że ZP Kazubów - okolice WKD Salomea to relacja tak niszowa, że Pan mcdm chyba oczekuje taksówki.
Co nie zmienia faktu, że ZP Kazubów - okolice WKD Salomea to relacja tak niszowa, że Pan mcdm chyba oczekuje taksówki.
- a/p TALENT
- Posty: 1711
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Zawsze mnie śmieszyły dywagacje o przerzucaniu linii komunikacji miejskiej w oderwaniu od lokalnych boomów inwestycyjnych w budownictwie mieszkaniowym. Przykład tylko - Chrzanów, Włochy. Co do częstych zmian w układzie komunikacyjnym - będąc w Wiedniu posługuję się mapą komunikacji z 2010 r. / należę do pokolenia analogowego nie cyfrowego/ - zdecydowana większość linii jest aktualna. Łącznie z wyrysowanymi przyszłymi trasami linii metra.
ZUS fundatorem emigracji