Mieszkańcy na tym stracili tylko w godzinach pozaszczytowych. Miało być co 10/15/15, jest co 10/30/30.
Komunikacja po M2 do Księcia Janusza
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 4094
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Regularność kursowania też trochę na tym cierpi mimo wszystko.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27393
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Niezależnie od tego, gdzie taka linia miałaby wozić: nie ma w głębokiej Zbójnej Górze potoków na żadną linię transportu zbiorowego z częstotliwością typowo miejską.Georg pisze: ↑02 cze 2020, 18:03Przecież te linie nie muszą jechać do miasta. Wystarczy, że będą dowoziły do głównego punktu przesiadkowego i dalej pasażerowie się przesiądą w kolej albo autobus do miasta.fik pisze: ↑02 cze 2020, 17:12Przy tak ekstensywnej zabudowie, nawet jak na wawerskie standardy, to tam co najwyżej jakiś telebus mógłby jeździć. Tak samo nie spodziewałbym się, że dożyjemy regularnego zbiorkomu na Piołunowej czy Wojdyńskiej.
No ale jeśli faktycznie na terenach willowych będziemy próbowali zrobić siatkę linii co kilkaset metrów, żeby każdemu zapewnić normatywną strefę dojścia, to skończy się pierdyliardem linii co 30 minut lub wystrzeleniem bilansu brygadowego w kosmos, a najprawdopodobniej jedno i drugie. Silne linie skomasowane na głównych ciągach + rozsądne węzły przesiadkowe z P+R + telebusy + ewentualnie jakieś szkolne wycieruchy typu 332 to raczej rozsądniejszy kierunek dla takich rejonów.
(przy czym w Warszawie jako tako wygląda tylko realizacja punktu "szkolne wycieruchy")
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- a/p TALENT
- Posty: 1711
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
Wola zmian - tym razem padło na Wawer.
ZUS fundatorem emigracji
Od soboty 1.08 wchodzą zmiany w układzie komunikacyjnym związanym z uruchomieniem metra do stacji Księcia Janusza
Czy analizował ktoś może ile brygad odzyska/dołoży się po zmianach w komunikacji na Woli? Zastanawia mnie, czy ZTM nadal będzie odpowiadać na petycje o zmiany w innych rejonach miasta, że brakuje taboru
Kiedyś ktoś to liczył chyba. Ale na razie to spodziewałbym się lekko kreatywnej księgowości, żeby wyjść na zero po wakacjach bez cięć.
ŁK
109 i 171 na Torwar - czy aby 109 nie miało tam jeździć zamiast 171, po skróceniu 171?
ŁK
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Przecież nic nie wyparowało, w propozycjach na Torwar miało jechać 517 ale chyba się okazało że cała Chomiczówka wozi dzieci do szkół na Śniegockiej i w wersji ostatecznej podanej w marcu było 109+171 i tak ma być teraz
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
517 to były propozycje na forum. Samo 109 też. Ostatecznie zamiast jednej silniejszej linii będą dwie takie sobie.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
-
- Posty: 2826
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Czy w związku z podziałem 102 na 102 i 106, nadal planowana jest obsługa obu linii na tabor elektryczny? Coś mi się wydaje że na Młynowie planowana była ładowarka pod solówki do obsługi 102, jednak sądzę że 106 będzie na przegubowce, bo ma w spadku po 105 odcinek do Browarnej... I czy wobec tego starczy elektrycznego taboru?
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Nie, nie. 517 to był oficjalny projekt ZTMu, ale stało się inaczej, a dlaczego, to w sumie wszyscy możemy poczytać sobie sami:
https://www.ztm.waw.pl/konsultacje/metr ... nsultacji/ - załącznik nr 3, przescrollowanie pierwszych 25-30 stron zajmie kilkanaście minut a widać jakie boje były zarówno o starą trasę 171 jak i połączenie Kasprzaka - Powiśle. No to dostali.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
"Skierowanie linii 13 przez ul. Wolską, z jednoczesnym wycofaniem linii z ul. Obozowej wynikało z
konieczności wzmocnienia linii 26 na intensywnie rozbudowujących się Odolanach. Jednocześnie na
trasie Nowe Bemowo - pl. Narutowicza została uruchomiona linia 44 kursująca w godzinach szczytu,
ponieważ poza godzinami szczytu nie występują problemy z przepełnionymi tramwajami na ciągu ul.
Obozowej" - jakoś przegapiłem to 44...
konieczności wzmocnienia linii 26 na intensywnie rozbudowujących się Odolanach. Jednocześnie na
trasie Nowe Bemowo - pl. Narutowicza została uruchomiona linia 44 kursująca w godzinach szczytu,
ponieważ poza godzinami szczytu nie występują problemy z przepełnionymi tramwajami na ciągu ul.
Obozowej" - jakoś przegapiłem to 44...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.