Komunikacja po M2 do Księcia Janusza

Moderator: Wiliam

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 31 paź 2019, 11:31

Lipa pisze:154 jest do likwidacji. Już proponowałem zamiast niej 167 przez Redutową na Stare Bemowo. Bez sensu jest kierowanie 167 na Szczęśliwice. Tak jak bez sensu jest ciągnięcie 520 aż na Znaną.
Znana powinna zostać już teraz pętlą dowozówek do metra, a nie linii z centrum. Ciekawe, czy będzie kolejny krzyk po 520, podobnie jak krzyczy Chomiczowka.

167 nie powinno realizować dwóch zadań, stad Szczęśliwice. Co do 154 - jednak po tych uliczkach powinno coś jeździć, ale 1 sierpnia nie może opierać się na linii z Nowego Bemowa.
ŁK

Lipa
Posty: 1513
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 31 paź 2019, 12:05

Tyle, że 167 kończące na Szczęśliwicach to dopiero będzie linia donikąd, tymczasem może zastąpić 154 w relacji ze Starego Bemowa na Ochotę. Dlaczego 167 nie powinno realizować dwóch zadań skoro teraz już to robi jeżdżąc na Znaną. Jej wydłużenie na Stare Bemowo pozwoliłoby na pozbycie się wreszcie takiego potworka jakim jest 154.
Łukasz pisze:
31 paź 2019, 11:31
Co do 154 - jednak po tych uliczkach powinno coś jeździć, ale 1 sierpnia nie może opierać się na linii z Nowego Bemowa.
Dlatego mówię, że 228 po podbiciu częstotliwości i wydłużeniu trasy do metra będzie wystarczającą ofertą dla 1 sierpnia. Natomiast 17 stycznia miałaby do dyspozycji 141, 317 i 328. Co do 317, to zapewne też zostanie niedługo ucałotygodniowione, ponieważ już pojawiła się w internecie petycja w tej sprawie od mieszkańców nowych osiedli przy Cybernetyki.
Łukasz pisze:
31 paź 2019, 11:31
Znana powinna zostać już teraz pętlą dowozówek do metra, a nie linii z centrum. Ciekawe, czy będzie kolejny krzyk po 520, podobnie jak krzyczy Chomiczowka.
Ulrychów nie będzie krzyczeć po 520 bo już teraz jej nie ma, zatem błędem byłoby jej przywracanie na starą trasę. Później dopiero trudno byłoby to odkręcić.

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 31 paź 2019, 12:20

167 Ochota-Mokotów (górny i dolny), póki tramwajów nie ma.

Możliwości jest wiele, generalnie widać, że dotknięcie czegokolwiek powinno wywoływać lawinę zmian w całym mieście.
ŁK

Gdynianin
Posty: 630
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 01 lis 2019, 14:59

lublin42 pisze:
29 paź 2019, 23:45
BW1920 to nie jest najlepszy ZP na przesiadki, a do tego nie jest to szczególne miejsce docelowe.
Aha. 8-( Jest tu sens czytać coś dalej?
lublin42 pisze:
29 paź 2019, 23:45
A na Młynów solówki na 154 oraz przeguby na 520.
Dobra. Widzę, że nie.
Łukasz pisze:
31 paź 2019, 10:21
154 to nie powinno Ochoty opuszczać. Przez wiele, naprawdę wiele lat jeździło do Zachodniego, przy okazji jeżdżąc takimi ulicami jak Częstochowska.

Moim zdaniem 154 powinno skręcać w Dickensa i przez Szczęśliwice, Szczęśliwicką dojeżdżać do Zachodniego. Częstotliwość i wielkość wozów adekwatna.
Tu pojawia się stały dylemat: omija to Hale Banacha i kluczowy węzeł przesiadkowy dzielnicy, jakim wbrew wypowiedziom niektórych (popatrzmy wyżej) jest skrzyżowanie Bitwy/Banacha/Grójecka.
Łukasz pisze:
31 paź 2019, 10:21
Ludzie za BW1920 głosują nogami, bo nie mają innej opcji. Wartość tego ZP jest niepodważalna, ale też wygoda jest daleka od ideału.
Jak na standardy warszawskie i ochockie to skrzyżowanie to jest i tak dogodnym węzłem przesiadkowym. Nie jest gorsze od Zawiszy czy Wawelskiej, a jest o niebo lepsze od GUS, Pomnika Lotnika, Ronda Zesłańców, WKD Aleje Jerozolimskie itd.

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 02 lis 2019, 20:36

A według mnie najpierw powinno się przywrócić po oddaniu ulic nad metrem podobny układ linii do tego co był, a wraz otwarciem metra zrobić zmiany.
Ja przygotowałem taki projekt i mogę się z Wami podzielić. Wziąłem też pomysły które tutaj padały pod uwagę. Projekt jest przemyślany dokładnie.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 02 lis 2019, 20:45

Przywracanie układu sprzed zamknięcia to roztrwonienie kapitału rewolucyjnego jaki udało się zbudować przez czas zamknięcia. Najbardziej to widać po tramwajach na Targowej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 lis 2019, 20:47

Czepianie się BW1920 to jest jakieś odrealnienie - można by zrobić większe zadaszenia, może parę metrów z dróg dojścia urwać zwężając nadmiarowe wyloty skrzyżowań i cofając perony do tarcz (choć przy tych natężeniach ruchu jest to ryzykowne), ale w tym miejscu jest to generalnie na tyle wygodne, na ile jest to możliwe. Chyba, że ktoś postuluje przystanki na wlotach i wylotach obu ulic w obu trakcjach, ale chyba nie o to chodzi?

Jak więc miałby wyglądać ten ideał, skoro BW1920 jest od niego aż tak daleko?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 02 lis 2019, 21:04

Skrzyżowanie Bitwy Warszawskiej 1920 z Grójecką będzie nie wygodne. Duże skrzyżowania tak mają. Bardzo nie wygodny jest zespół przystankowy Żołny i przejście, za które ktoś powinien dostać Nobla....
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 02 lis 2019, 21:33

Glonojad pisze:Czepianie się BW1920 to jest jakieś odrealnienie - można by zrobić większe zadaszenia, może parę metrów z dróg dojścia urwać zwężając nadmiarowe wyloty skrzyżowań i cofając perony do tarcz (choć przy tych natężeniach ruchu jest to ryzykowne), ale w tym miejscu jest to generalnie na tyle wygodne, na ile jest to możliwe. Chyba, że ktoś postuluje przystanki na wlotach i wylotach obu ulic w obu trakcjach, ale chyba nie o to chodzi?

Jak więc miałby wyglądać ten ideał, skoro BW1920 jest od niego aż tak daleko?
Na wlotach tramwaje są bliżej ludzi.

Przesiadka ze 184 do 167 - 2 trzypasmówki i 2 torowiska (jednego nie ma, ale będzie).

Ze 184 do tramwajów - jedna trzypasmówka mniej (choć w kierunku Banacha to już pięciopasmówka). W którymkolwiek kierunku by się nie chciało pojechać. W dodatku przystanki długości 3 składów. Chyba w ogóle dawno temu (25 lat temu) tramwaje miały przystanki przed Banacha, co oczywiście uniemożliwia wspólny przystanek do centrum.

Łatwiej jest o dziwo „po południu”, kiedy nie trzeba liczyć każdej minuty. Jeszcze i tak jest sygnalizacja po staremu bez 25 faz (każdy lewoskręt będzie musiał mieć fazę).

Tak więc idealnie nie jest na pewno.
ŁK

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 02 lis 2019, 22:44

Po uwadze użytkownika Łukasza, dodaje uzasadnienie do każdej zmiany trasy. Niestety nie wiadomo jaką ilością brygad będzie można obsłużyć daną linię a także że jest to swobodny projekt uważam że obecne częstotliwości są na tyle dobre że po jakimś czasie działaniu metra można zacząć daną linie podbijać by zapewniała dobrą ofertę, dlatego częstotliwości w większości zmian zostawiam "bez zmian".
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 02 lis 2019, 22:57

A co to za projekty? Bo są tak durne jak ztmowskie.
ŁK

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 02 lis 2019, 22:59

Wymyśl lepszy...
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 02 lis 2019, 23:06

Bon Jovi pisze:Wymyśl lepszy...
Traktujesz to zbyt osobiście.

Kiedyś projekty bez uzasadnienia były punktowane, a tu ciężko uzasadnić 190, 167, 136, 184 (o którym słowa nie ma) i pewnie kilka innych.

Generalnie powydłużałeś wszystko, a to co jeździło nad metrem, to jeździ - w dodatku częstotliwości „bez zmian”.

Ciężko się do tego odnosić IMO.
ŁK

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 02 lis 2019, 23:12

184 napisałem że trasa bez zmian, sprawdza się idealnie, tak jak 197...
190 skróciłem, 109 idzie na Człuchowską zamiast 190, a zamiast 109 przez Klemensiewicza idzie 136. Skróciłem 154, 178, E-2, 109, 105. Inne trasy zasugerowałem dla 155, 255, wyciąłem całkowicie linie 102, zamiast niej z Browarnej zasugerowałem linie 106 po trasie 105 i dalej 102 na Młynów. Przeczytaj a zrozumiesz. Mogę dodać uzasadnienia jeśli to Ciebie tak razi.
Bon Jovi pisze:
02 lis 2019, 22:44
Po uwadze użytkownika Łukasza, dodaje uzasadnienie do każdej zmiany trasy. Niestety nie wiadomo jaką ilością brygad będzie można obsłużyć daną linię a także że jest to swobodny projekt uważam że obecne częstotliwości są na tyle dobre że po jakimś czasie działaniu metra można zacząć daną linie podbijać by zapewniała dobrą ofertę, dlatego częstotliwości w większości zmian zostawiam "bez zmian".
-------------------------------------------------------------------------------------------
Projekt zmian w układzie linii autobusowych i tramwajowych po odtworzeniu ulic i sieci tramwajowej po budowie wolskiego odcinka metra.
Uzasadnienie tego pierwszego projektu jest takie, że kiedy nie działa jeszcze metro, jakoś ludzie muszą dotrzeć do domów.

Linia 10 (częstotliwość bez zmian).
Metro Młociny - ... - Wolska - Skierniewicka - Kasprzaka - Prosta - Al. Jana Pawła II - ... - Wyścigi.

Linia 103 (częstotliwość bez zmian).
Metro Młociny - ... - Płocka - Krzyżanowskiego - ... Dw. Zachodni (Tunelowa).

Linia 109 (częstotliwość bez zmian).
Os. Górczewska - Górczewska - Płocka - Kasprzaka - ... - Dw. Centralny.

Linia 129 (częstotliwość bez zmian).
PKP Ursus - ... - Jana Olbrachta - Górczewska - Ciołka - Newelska - Księcia Janusza - Koło (powrót - Obozowa - Ciołka).

Linia 136 (częstotliwość bez zmian).
Cynamonowa - ... - Al. Prymasa Tysiąclecia - Górczewska - Płocka - Młynów.

Linia 154 (częstotliwość bez zmian).
P+R Al. Krakowska - ... - Ordona - Wolska - Redutowa - Jana Olbrachta - Górczewska - ... - Stare Bemowo.

Linia 167 (częstotliwość bez zmian).
Siekierki-Sanktuarium - ... - Redutowa - Jana Olbrachta - Górczewska - Ciołka - Newelska - Księcia Janusza - Koło (powrót - Obozowa - Ciołka).

Linia 171 (częstotliwość bez zmian).
Torwar - ... Kasprzaka - Al. Prymasa Tysiąclecia - Górczewska - ... Chomiczówka.
To jest jedyna trasa jaka może pozostać, stanowi lepsze połączenie z Torwarem niż wcześniej jak jej trasa przebiegała ulicą Marszałkowską

Linia 190 (częstotliwość bez zmian).
/Marki/ CH Marki - ... - Al. "Solidarności" - (powrót Okopowa) - Leszno - Górczewska - ... - Os. Górczewska.

Linia 520 (częstotliwość bez zmian).
Marysin - ... - Górczewska - Jana Olbrachta - Znana (powrót - Jana Olbrachta - Stroma - Strąkowa - Boznańskiej).
przystanki: ... Wola-Ratusz, Młynarska, Płocka-Szpital, PKP Młynów, Park Moczydło, Jana Olbrachta, Redutowa, Antka Rozpylacza, (powrót - Strąkowa, Znana ...)Znana.

Linia E-2 (częstotliwość bez zmian).
Wilanów - ... - Górczewska - Księcia Janusza - Dywizjonu 303 - Wrocławska - Powstańców Śląskich - Nowe Bemowo.
przystanki: ... Kino Femina, Jana Olbrachta, Orlich Gniazd, Widawska, Wrocławska, Nowe Bemowo.
Nie ma co pchać tej linii przez budowę, najlepszym skrótem dla niej jest trasa bez przystanków pomiędzy Jana Olbrachta a Księcia Janusza.

Linia N42 (częstotliwość bez zmian).
Os. Górczewska - ... - Wolska - Redutowa - Jana Olbrachta - Górczewska - Leszno - Okopowa - (powrót - Leszno) - Al. "Solidarności" - ... - Dw. Centralny.

Lnie: 13, 26, 27, 28, 184, 186, 197, 414, 523, N43, N45, N95. - trasy bez zmian.
Lnie: 102, 105, 155, 178, 201, 255, 397. - zmiana tras po uruchomieniu Metra na Woli.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Projekt zmian w układzie linii autobusowych po uruchomieniu Metra na Woli.

Linia 10 (jak w projekcie pierwszym po oddaniu ulic nad metrem), (częstotliwość bez zmian).
Metro Młociny - ... - Wolska - Skierniewicka - Kasprzaka - Prosta - Al. Jana Pawła II - ... - Wyścigi.
Wraca na ulicę Prostą bo będzie jedną z trzech linii naziemnych kursującą tą ulicą.

Linia 101 (kursy które były skrócone 105 do Ronda Daszyńskiego), (częstotliwość kursów skróconych obecnych lini 105 i kusy od godzin kursowania metra rano do 23:17 z Os. Górczewskiej).
Os. Górczewska - ... - Wolska - Kasprzaka - Al. Prymasa Tysiąclecia - Górczewska - Jana Olbrachta - Redutowa - Wolska - ... - Os. Górczewska.
Linia jednokierunkowa, która ma zapewnić szybkie dotarcie do kolei i oraz zapewnić krótszy dojazd do metra niż obecnie to czynią kursy skrócone na linii 105.

Linia 102 (częstotliwość bez zmian).
PKP Olszynka Grochowska - ... - Wybrzeże Szczecińskie - Sokola - Metro Stadion Narodowy (powrót - Zamoyskiego - Sokola).
Po przedłużeniu metra na Młynów i do Księcia Janusza, linia nie spełniała by roli swojej aby móc szybko dojechać na prawą stronę Wisły, Dla Grochowa staje się linią bardziej przewidywalną a po prawej stronie Wisły zastąpioną będzie przez krótszą ale częstszą linie 106.

Linia 103 (jak w projekcie pierwszym po oddaniu ulic nad metrem), (częstotliwość bez zmian).
Metro Młociny - ... - Płocka - Krzyżanowskiego - ... Dw. Zachodni (Tunelowa).
Ta linia sprawdza się na tym odcinku i wraca na trasę sprzed zamknięcia ulicy Płockiej.

Linia 105 (tylko kursy które były do Browarnej i częstotliwość kursów obecnych do Browarnej).
Os. Górczewska - ... - Prosta - Al. Jana Pawła II - tunel pod al.Jana Pawła II - jezdnia płn. Dw.Centralnego - Dw. Centrlany (powrót - jezdnia płn. Dw.Centralnego - Emilii Plater - Prosta).
Linia połączy Os. Górczewska z Dworcem Centralny za linię 109. Wycofana z Browarnej przez zastąpienie jej na ul. Królewskiej przez linię 106.

Linia 106 (weekendy co 12 minut, w tyg w szczycie co 7 - 8 minut, poza szczytem co 12 minut).
Browarna - Karowa - (powrót - Lipowa - Browarna.) - Dobra - Tamka - Świętokrzyska - Nowy Świat - Krakowskie Przedmieście - Królewska - Grzybowska - Siedmiogrodzka - Skierniewicka - Wolska - Płocka - Młynów.
Jest to nowa linia która powstaje z połączenia linii 105 i 102 na krótszej trasie będzie bardziej przewidywalna.

Linia 109 (częstotliwość bez zmian).
Os. Górczewska - Górczewska - Lazurowa - Człuchowska - Powstańców Śląskich - Górczewska - Al. Prymasa Tysiąclecia - Kasprzaka - Ordona - Wolska - Redutowa - Jana Olbrachta - Górczewska - Powstańców Śląskich - Człuchowska - Lazurowa - Górczewska - Os. Górczewska.
Linia zostaje skrócona poprzez linię 105 na odcinku Kasprzaka - Dw. Centralny, a także zostaje skierowana przez ul. Człuchowską za linię 190.

Linia 113 (częstotliwość wszystkie kursy obecne zaczynające w Falenicy i wszystkie kursy które są na Pl. Szembeka w kierunku Falenicy).
Falenica - Bysławska - Patriotów - Szpotańskiego - Widoczna - (powrót - Błękitna) - Płowiecka - Grochowska - Rondo Wiatraczna - Wiatraczna (powrót - Grochowska - ...)
Linia zastępuję na odcinku skróconym całkowicie linię 521, która dublowała tramwaje lini 9 i 24.

Linia 117 (częstotliwość bez zmian).
Gocław - ... - (powrót - Niemcewicza - Grójecka - ...) Al. Jerozolimskie - Rondo Zesłańców Syberyskich - Al. Jerozolimskie - Kołomyjska - CH Reduta (powrót - Kołomyjska - Mszczonowska - Al. Jerozolimskie - ...).
Przez wycofanie linii 159 z Al. Jerozolimskich do Dw. Zachodniego, linia pełnić będzie zastępstwo i jednocześnie zamianę pętli z linią 158.

Linia 129 (częstotliwość bez zmian).
PKP Ursus - ... - Powstańsców Śląskich - Górczewska - Os. Górczewska.
Wycofanie linii z ulicy Strąkowej pozwoli ją zastąpić częstszą linią łączącą metro 201. Linia zapewni też bezpośrednie o stałych porach połączenie z hipermarketem Tesco czego teraz nie realizują tramwaje.

Linia 136 (częstotliwość bez zmian).
Cynamonowa - ... - Al. Prymasa Tysiąclecia - Górczewska - Os. Górczewska.
Linia zastąpi na odcinku od Księcia Janusza linie 190 oraz przesuniętą na ulicę Człuchowską linie 109, na Młynowie zostanie zastąpiona regularną linią 155.

Linia 154 (częstotliwość bez zmian).
P+R Al. Krakowska - ... - Al. Jerozolimskie - Rondo Zesłańców Syberyskich - Al. Jerozolimskie - Kołomyjska - CH Reduta (powrót - Kołomyjska - Mszczonowska - Al. Jerozolimskie - ...).
Skrócenie tej linii do CH Reduta, nada tej linii regularność dzięki krótsze trasie. Na Woli zastąpiona przez Linie 255.

Linia 155 (częstotliwość bez zmian).
Znana - Jana Olbrachta Stroma - Strąkowa - Boznańskiej - (powrót - Znana) - Jana Olbrachta - Górczewska - Płocka - Młynów.
Krótka trasa przez metro przy Księcia Janusza i Młynowie, pozwoli bardziej regularnie szybciej się dostać z obu krańców do metra.

Linia 158 (częstotliwość bez zmian).
Witolin - ... - Al. Jerozolimskie - Rondo Zesłańców Syberyjskich - Bitwy Warszawskiej 1920 r. - Szujskiego - Al. Bohaterów Września - Opaczewska - CH Blue City (powrót - Opaczewska - Al. Jerozolimskie - ...)
Zmiana trasy przez wycięcie z tej pętli linii 159.

Linia 159 (częstotliwość bez zmian).
EC Siekierki - ... - Koszykowa - (powrót - Raszyńska - Koszykowa - ...) - Al. Jerozolimskie - Pl. Zawiszy - Grójecka - Pl. Narutowicza - Grójecka - Bitwy Warszawskiej 1920 r. - Białobrzeska - Opaczewska - Szczęśliwicka - Dickensa - Szczęśliwice (powrót - Dickensa - Białobrzeska - ...)
Zastąpi linię 521 która ulega likwidacji, poprzez przejęcie jej trasy przez tramwaje 9 i 24, oraz autobus 113 po praskiej stronie. Linia bardziej będzie regularna.

Linia 167 (częstotliwość bez zmian).
Siekierki-Sanktuarium - ... - Redutowa - Jana Olbrachta - Znana (powrót - Jana Olbrachta - Stroma - Strąkowa - Boznańskiej).
Przez przesunięcie linii 155 na ul. Górczewską, lnia będzie pełnić jedyny dojazd z Ochoty na ul. Jana Olbrachta i pętlę Znana.

Linia 171 (jak w projekcie pierwszym po oddaniu ulic nad metrem), (częstotliwość bez zmian).
Torwar - ... Kasprzaka - Al. Prymasa Tysiąclecia - Górczewska - ... Chomiczówka.
Jedna z trzech linii która pozostanie na ul. Prostej. Oprócz niej zostanie jeszcze linia 105 i tramwajowa linia 10.

Linia 178 (wszystkie kursy), (częstotliwość bez zmian).
PKP Ursus / Skorosze - ... - Al. Prymasa Tysiąclecia - Górczewska - Płocka - Metro Płocka (postój wyrównawczy) - Płocka - Kasprzaka - Al. Prymasa Tysiąclecia - ... - Skorosze / PKP Ursus.
Skrócenie do najbliższej stacji metra po nie dublując tramwaju. Wycięcie z ul. Świętokrzyskiej, na trakcie zastąpienie przez linię 195 o tej samej częstotliwości. Linia stanie się bardziej regularna.

Linia 190 (częstotliwość bez zmian).
/Marki/ CH Marki - ... - Górczewska - Ciołka - Newelska - Księcia Janusza - Koło (powrót - Obozowa - Ciołka).
Skrócenie do pętli Koło i zastąpienie tej linii na dalszym odcinku przez linię 109.

Linia 195 (częstotliwość bez zmian).
Metro Natolin - ... - Pl.Trzech Krzyży - Nowy Świat - Rondo de Gaulle'a - Nowy Świat - Krakowskie Przedmieście - Miodowa - Pl.Krasińskich - Bonifraterska - Słomińskiego - Międzyparkowa - Szymanowska - Zakroczymska - Konwiktorska - Konwiktorska (powrót - Konwiktorska - Bonifraterska - ...)
Wydłużenie linii do pętli Konwiktorska za wycofaną linię 178.

Linia 201 (częstotliwość bez zmian).
Nowe Bemowo - ... - Ciołka - Górczewska - Jana Olbrachta - Stroma - Strąkowa - Oświatowa - Człuchowska - Powstańców Śląskich - Hala Wola (postój wyrównawczy) - Powstańców Śląskich - Pl. Kasztelański - Strąkowa - Boznańskiej - Jana Olbrachta - Górczewska - Ciołka - Newelska - Księcia Janusza - ... - Nowe Bemowo.
Wydłużenie linii za wycofaną z tego odcinka linię 129 oraz poprawa w dotarciu do metra z okolic Hali Wola.

Linia 255 (częstotliwość bez zmian).
Cm. Wolski - ... - Ordona - Elekcyjna - Górczewska - Lazurowa - Gen. Kaliskiego - Stare Bemowo.
Połączenie z linią 154 i dzięki temu oba krańce krócej będą miały do linii metra.

Linia 397 (częstotliwość bez zmian).
Żeromskiego - ... - (powrót - Newelska - Księcia Janusza - ...) - Księcia Bolesława - Obozowa - Ciołka - Górczewska - Jana Olbrachta - Redutowa - Wolska - Fort Wola - Cm. Wolski.
Skierowanie do Cm. Wolskiego pomoże w szybszym dotarciu do linii metra Redutowej i Fortu Wola oraz z Koła.

Linia 520 (częstotliwość bez zmian).
Marysin - ... - Górczewska - (powrót Obozowa - ciołka - ...) - (w stronę /Nowego Bemowa/ - Księcia Janusza) - Dywizjonu 303 - Wrocławska - Powstańców Śląskich - Nowe Bemowo.
przystanki: ... Kino Femina, Wola-Ratusz, Młynarska, Płocka-Szpital, PKP Młynów, Park Moczydło, Metro Księcia Janusza, Koło, Orlich Gniazd, Widawska, Wrocławska, Nowe Bemowo.
Zastąpienie linii E-2 i dzięki temu lepsze dotarcie do metra z Nowego Bemowa także w weekendy.

Linia 521 - likwidacja.
Linia zastąpiona przez linię 113 na odcinku Falenia - Wiatraczna, na Ochocie zastąpiona przez linie 159, w na centralnym odcinku przez tramwaje linii 9 i 24.

Linia E-2 (częstotliwość bez zmian)..
Wilanów - ... - Al. "Solidarności" - Okopowa - Anielewicza - Esperanto (powrót - Anielewicza - Al. Jana Pawła II - Al. "Solidarności" - ...).
przystanki: ... Kino Femina, Esperanto.
Linia wycofana z Nowego Bemowa, zastąpiona przez linię 520 i metro.

Linia N42 (jak w projekcie pierwszym po oddaniu ulic nad metrem), (częstotliwość bez zmian)..
Os. Górczewska - ... - Wolska - Redutowa - Jana Olbrachta - Górczewska - Leszno - Okopowa - (powrót - Leszno) - Al. "Solidarności" - ... - Dw. Centralny.
Powrót na ulicę Górczewską i Leszno ma uzupełnić brakującą ofertą w połączeniach nocnych.

Linie tutaj wymienione w obecnych warunkach są na trasach optymalnie dobrych, więc pozostają bez zmian: 13, 26, 27, 28, 184, 186, 197, 414, 523, N43, N45, N95. - trasy bez zmian.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 03 lis 2019, 12:55

Bon Jovi pisze:
02 lis 2019, 23:12
Linia 521 - likwidacja.
Linia zastąpiona przez linię 113 na odcinku Falenia - Wiatraczna, na Ochocie zastąpiona przez linie 159, w na centralnym odcinku przez tramwaje linii 9 i 24.
Przed przeczytaniem posta: :D
Po przeczytaniu posta: :term:

ODPOWIEDZ