Obwodnica Warszawy i komunikacja miejska
Moderator: Wiliam
Obwodnica Warszawy i komunikacja miejska
Dlaczego obwodnica warszawska jest tak mało wykorzystywana?
Z mojego podwórka, E-3 z os. Górczewska na Marymont w szczycie na 12- ki zapełnione, dalej do Marek to samo.
Os. Górczewska do Mordoru, lub z Żerania pewnie 18- ki co pięć minut, za chwilę je puścić do M.Wilanowska.
Jakieś 319 ma jeżdzić po otwarciu nowego kawałka, już mamy wątpliwości
Niestety most Grota jest spiepszony trochę, ale co tu poradzić.
Potrzebna następna obwodnica.
Oj temat szeeeeroki, ale pora go napocząć.
Z mojego podwórka, E-3 z os. Górczewska na Marymont w szczycie na 12- ki zapełnione, dalej do Marek to samo.
Os. Górczewska do Mordoru, lub z Żerania pewnie 18- ki co pięć minut, za chwilę je puścić do M.Wilanowska.
Jakieś 319 ma jeżdzić po otwarciu nowego kawałka, już mamy wątpliwości
Niestety most Grota jest spiepszony trochę, ale co tu poradzić.
Potrzebna następna obwodnica.
Oj temat szeeeeroki, ale pora go napocząć.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
To nie koniecznie by miało sens. Od Górczewskiej do Marymontu w godzinach szczytu na trasie jest korek, a z kolei poza godzinami szczytu chyba by nie było zbyt dużego zapotrzebowania (112 wystarczy). Do Mordoru analogicznie - zresztą to jest niewiele szybciej niż przez Łopuszańską (tym bardziej że autobus by raczej nie jechał 120 km/h na obwodnicy). Z Żerania do Mordoru to w ogóle najszybciej jest pociągiem.
Poza tym jak jest jakiś większy dzwon na obwodnicy (a jest co drugi dzień) to wtedy wszystko już kompletnie stoi, gorzej niż na zwykłej ulicy, bo nikt nie ma jak ominąć.
319 to akurat moim zdaniem dobry pomysł, bo obwodnica to będzie jedyny most na południu czyli jest szansa na zupełnie nowe, krótsze połączenie między dzielnicami.
Poza tym jak jest jakiś większy dzwon na obwodnicy (a jest co drugi dzień) to wtedy wszystko już kompletnie stoi, gorzej niż na zwykłej ulicy, bo nikt nie ma jak ominąć.
319 to akurat moim zdaniem dobry pomysł, bo obwodnica to będzie jedyny most na południu czyli jest szansa na zupełnie nowe, krótsze połączenie między dzielnicami.
Od. Górczewskiej jest często korek, ale os. Górczewska - Marymont to przeważnie 6-8 minut w korku. Szybciej niż 28!
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Moim zdaniem sensowne by było, gdyby coś pojechało z Ursynowa na Okęcie z wykorzystaniem POW. Może niekoniecznie jakaś siekiera, ale solówki co 20 by nie zaszkodziły, lotnisko znacząco utrudnia przejazd pomiędzy tymi ąsiednimi terenami
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Wydłużenie mitycznego 220 z Pralki na Ursynów przez POW byłoby ciekawym pomysłem...
Każdemu jego porno.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Obserwuję codziennie, że - niezależnie od różnych omsknięć - budowa Południowej Obwodnicy Warszawy posuwa się do przodu.
W związku z tym pojawiają się pytania o obsługę komunikacyjną tej trasy. Zapewne będzie na niej jakaś linia autobusowa.
Jaki będzie jej przebieg to pewnie jeszcze za wcześnie o tym mówić. Mnie interesuje jedno: czy w planach jest skomunikowanie
tej linii z transportem publicznym przebiegającym w poprzek POW? Czy są przewidywane przystanki przesiadkowe np. na Wale Miedzeszyńskim
czy przy Patriotów?
W związku z tym pojawiają się pytania o obsługę komunikacyjną tej trasy. Zapewne będzie na niej jakaś linia autobusowa.
Jaki będzie jej przebieg to pewnie jeszcze za wcześnie o tym mówić. Mnie interesuje jedno: czy w planach jest skomunikowanie
tej linii z transportem publicznym przebiegającym w poprzek POW? Czy są przewidywane przystanki przesiadkowe np. na Wale Miedzeszyńskim
czy przy Patriotów?
Cytując "Wiadomości sąsiedzkie":
5 minut później
Znalazłem bardziej precyzyjne źródło: http://gazetawawerska.pl/2017/09/28/pla ... ej-wawrze/
Dawno temu już pojawiły się też te informacje na forum. Wrzuć w lupkę hasło, na pewno wyskoczy więcej.Ostatnią zupełnie nową linią będzie 319, która prowadzić będzie nowo budowanym mostem Południowym z Wawra przez Wilanów na Ursynów –połączy (kursując w szczycie co 15 minut) linię kolejową 7 (przystanek Warszawa Miedzeszyn) z I linią metra na Ursynowie.
5 minut później
Znalazłem bardziej precyzyjne źródło: http://gazetawawerska.pl/2017/09/28/pla ... ej-wawrze/
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Bardzo słabo, gdyby jedyną linią na moście była szczytówka.
Na szczęście to propozycja sprzed dwóch lat, z której to nie za wiele się spełniło.
Na szczęście to propozycja sprzed dwóch lat, z której to nie za wiele się spełniło.
Przydałoby się coś do Wiązowny i nowego centrum handlowego w Góraszce.
Nie za wiele to przede wszystkim dotyczy infrastruktury, dzięki której część zmian miała zostać wdrożona. Patrząc na ostatnie projekty nie liczyłbym na nic rewolucyjnegomichael112 pisze: ↑14 paź 2019, 12:44Bardzo słabo, gdyby jedyną linią na moście była szczytówka.
Na szczęście to propozycja sprzed dwóch lat, z której to nie za wiele się spełniło.
Myślę, że przez most co pojedzie, ale bardziej bym się spodziewał coś lokalnego z Wilanowa na Wawer.
Natomiast moim zdaniem sens jak największy będzie miała linia z Ursynowa przez przedłużenie Płaskowickiej i al. RP na Wilanów - jako dowozówka do metra alternatywna dla stojącego w betonowym korku 217.
Natomiast moim zdaniem sens jak największy będzie miała linia z Ursynowa przez przedłużenie Płaskowickiej i al. RP na Wilanów - jako dowozówka do metra alternatywna dla stojącego w betonowym korku 217.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Uruchamianie linii tylko z Wilanowa na Wawer to marnowanie potencjału nowego mostu. IMHO trasa 319 sama w sobie nie jest zła, w wielu relacjach ma szansę być całkiem praktycznym połączeniem, problemem jest częstotliwość autobusu danego na odczepne i okresowość, co zabija całą tę praktyczność.
A linii z Miasteczka Wilanów to raczej spodziewałbym się raczej na Ciszewskiego i Osi Królewskiej, choć na korzyść trasy przez Płaskowickiej przemawia to, że we w miarę przewidywalnym terminie zaistnieje.
A linii z Miasteczka Wilanów to raczej spodziewałbym się raczej na Ciszewskiego i Osi Królewskiej, choć na korzyść trasy przez Płaskowickiej przemawia to, że we w miarę przewidywalnym terminie zaistnieje.