fik pisze:Generalnie jednocześnie cieszę się, że pomysł połączenia 128 i 202 budzi żywe reakcje, jak i pluję sobie w brodę, że od niego zacząłem, bo nie w nim leży cały sens projektu, który tak samo dobrze by żył przy założeniu 128 bz, 202 na obecnej trasie 10/12//15.
Może dlatego, że na pozostałych 141, 135 itp. znam się jeszcze mniej.
fik pisze:Jaką przewagę ma ta trasa nad trasą przez 1 Sierpnia, poza tym, że jest realizowalna infrastrukturalnie?
(to zdanie mówi chyba wszystko o moim podejściu do projektów zmian, ale serio - nie widzę żadnej wartości dodanej, a widzę wartość odjętą w postaci konieczności utrzymywania potwora 154).
Akurat ta infrastruktura jest imo do poprawienia, o czym pisałem. Zaleta jest taka, że 1 Sierpnia jest dalej - z Instalatorów trzeba byłoby się cofać do Włoch w drodze do miasta. Ale to nie jest jakieś istotne - z Instalatorów pierwszorzędny i tak jest dowóz do tramów na Grójeckiej.
Dla mnie 154 nie jest potworne. Zgadzam się, że dla Jadwisina relacja do
Politechnika jest o dużą klasę ciekawsza, niż Bitwy i Zachodni. Jeśli majstrować (także) przy 154, to chyba w ten sposób faktycznie.
fik pisze: ↑17 sty 2019, 23:56
Dzięki za uwagi i staranną lekturę!
Dzięki
Pomarudzę, po krytykuję, ale przy starannej argumentacji całkiem możliwe, że się do tych pomysłów przekonam. Np. wilanowskie 140 czy 401+504 (patrz niżej) są dla mnie pozytywne.
Dla mnie zastępowanie 128 w relacji (kampus Ochota) - DwC - kampus UW przez 127 jest słabe. Natomiast 504 wygląda spoko, tylko byłoby za długie. Więc pożyczę tutaj kolejny pomysł fika w postaci 401+504 Ursus - Marynarska - Poleczki - Ursynów, a 504 ŻiW - pl. Piłsudskiego zostałoby wchłonięte przez 175. Co pozwoli wzmocnić je do statusu siekiery, co byłoby przydatne ze względu na korki na Żwirkach.
Wzmacnianie 175 jest niepolityczne ze względu na pociągi.
Jest. Z drugiej strony - takie wychodzą potrzeby sieciowe. Paradoksalnie, przy wylatującym 188 na rzecz 151, które nie będzie do lotniska dojeżdżać, mimo wzmocnienia 175 kursów na lotnisku chyba nie będzie (istotnie) więcej.
Obecnie na lotnisko jest S2+S3. Pytam kontrolnie, S2 nie jest tam czasowo w związku z remontem linii na Pruszków? Czy on już się skończył i S2+S3 to układ docelowy?
127 na Żupniczej to dla mnie zgroza, arghh. Zapomnijmy o tym.