Grochów/Kamionek
Moderator: Wiliam
No na taką formę to raczej nikt nie odpowie.Emyl pisze:Zbiorowa histeria.
Żeby łączyła wszystko, jeździła często, na elektrycznych autobusach i jeszcze żeby objechała całe osiedla.
Natomiast obawiam się, że tu jednak raczej zostanie coś jak obecne 160. Może 102 na Szczęśliwcach zamiast 521
ŁK
Bo służą za przykład bardzo złej komunikacji pt. 50 linii co 50 minut (w szczycie). Autentycznie kiedyś policzyłem średnią dla miasta i mi wyszła powyżej 50 min...
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
I wprost idealna przesiadka na tramwaje przy Rondzie Wiatracznafik pisze: ↑03 gru 2019, 12:16No ale znowu: dla kogo to oferta? W jakiej relacji mieliby ludzie wybrać to 102?
Ja mówię: 135 MSN - Lubelska - Żupnicza - Podskarbińska - Grenadierowomiędzyborska - Poligonowa - Jeziorańskiego - Fieldorfa - Gocław. Dzięki temu te nowe osiedla dostają za jednym zamachem dogodną przesiadkę we wszystkie cztery sąsiednie ciągi szynowe, i nic więcej tam nie potrzeba.
Szaserów do tramwajów dowozi 188 i 523, łącznie drobne OSIEMNAŚCIE kursów na godzinę szczytu. Nie pięć, nie siedem, OSIEMNAŚCIE.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Uzupełniłbym ją. Połączył bym 102 z 202 i do Metra Stadion po trasie obecnej 102. Koniec na Stadionie jest, a wtedy wilk syty i owca w miarę cała. Oczywiście zwiększyłbym częstotliwości tej nowej linii do jakiś sensownych a nie 30/30/30Kleszczu pisze: ↑03 gru 2019, 12:42To jest przyjemna koncepcja.fik pisze: ↑03 gru 2019, 12:16
Ja mówię: 135 MSN - Lubelska - Żupnicza - Podskarbińska - Grenadierowomiędzyborska - Poligonowa - Jeziorańskiego - Fieldorfa - Gocław. Dzięki temu te nowe osiedla dostają za jednym zamachem dogodną przesiadkę we wszystkie cztery sąsiednie ciągi szynowe, i nic więcej tam nie potrzeba.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
-
- Posty: 5083
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
A to co byście widzieli na planowanej pętli [ deweloper] na ulicy Podskarbińskiej na przedłużeniu Żupniczej gdzie obok jest już ZUS, budowany kościół oraz masa nowych budowanych budynków wielorodzinnych ?. Według artykułu redaktora Osowskiego z poprzedniego roku pojechać ma tam tam 311 jako linia całotygodniowa, a będą dwa stanowiska więc coś i od metra. Redaktor sugeruje, że może 146 i 147 wydłużone z krańca przy Lubelskiej.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27358
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Ma się dać bez zawijasa, Żupnicza się krzyżuje/będzie krzyżować z Podskarbińską. Docelowo chyba fajnie byłoby, gdyby wydłużyć to aż do Wiatracznej i przełożyć tam całą komunikację z Chrzanowskiego też, ale to odległa przyszłość (i pewnie nierealna, bo zaraz ktoś to zasra blokami).
Wydłużanie 146/147 to jakiś straszny absurd, ale to chyba tylko fantasmagoria redaktora Osowskiego, na szczęście.
Wydłużanie 146/147 to jakiś straszny absurd, ale to chyba tylko fantasmagoria redaktora Osowskiego, na szczęście.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Absurd, ale ZTM lubi chyba jak najmniej zmieniać.
Nie wiem czy lubi, czy musi.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Na razie to bym przełożył na Chrzanowskiego przede wszystkim 125 jako dowóz do metra i ronda Wiatraczna. Niestety w weekendy ma brygady łączone z 525. Moim zdaniem to nie przeszkadza bo to wydłużenie dwa razy po 4 minuty ale pewnie jedna brygada byłaby więcej ito komplikować może łączenie z 525.
Odnośnik do 135 to na Międzyborskiej nie ma możliwości przesiadki w tramwaj. Więc pomysł ciekawy ale kulawy.
Odnośnik do 135 to na Międzyborskiej nie ma możliwości przesiadki w tramwaj. Więc pomysł ciekawy ale kulawy.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27358
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
W sensie na tramwaj na Waszyngtona? Jej nie ma też w żadnym innym rozpatrywanym wariancie, więc średni to argument przeciwko czemukolwiek (a co najwyżej za ogarnięciem Grenadierów jako dwukierunkowego ciągu).
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Bwl 125+525 trzyma Międzylesie. Więc trasa od Płowieckiej na zachód nie ma tutaj znaczenia. Może być tylko potrzebna dodatkowa brygada by odtworzyć postoje na Stadionie.patryk148 pisze: ↑12 lut 2020, 22:27Na razie to bym przełożył na Chrzanowskiego przede wszystkim 125 jako dowóz do metra i ronda Wiatraczna. Niestety w weekendy ma brygady łączone z 525. Moim zdaniem to nie przeszkadza bo to wydłużenie dwa razy po 4 minuty ale pewnie jedna brygada byłaby więcej ito komplikować może łączenie z 525.
Odnośnik do 135 to na Międzyborskiej nie ma możliwości przesiadki w tramwaj. Więc pomysł ciekawy ale kulawy.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem