Grochów/Kamionek

Moderator: Wiliam

mp4568
Posty: 2
Rejestracja: 29 maja 2007, 17:05

Post autor: mp4568 » 27 sty 2020, 16:05

Też retoryczne widzę 🤣

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 27 sty 2020, 17:11

Emyl pisze:Zbiorowa histeria.
No na taką formę to raczej nikt nie odpowie.

Żeby łączyła wszystko, jeździła często, na elektrycznych autobusach i jeszcze żeby objechała całe osiedla.

Natomiast obawiam się, że tu jednak raczej zostanie coś jak obecne 160. Może 102 na Szczęśliwcach zamiast 521 :>
ŁK

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10640
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 27 sty 2020, 17:16

Emyl pisze:
27 sty 2020, 16:05
Czemu akurat do Kielc? :term:
Bo służą za przykład bardzo złej komunikacji pt. 50 linii co 50 minut (w szczycie). Autentycznie kiedyś policzyłem średnią dla miasta i mi wyszła powyżej 50 min...
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 30 sty 2020, 6:55

fik pisze:
03 gru 2019, 12:16
No ale znowu: dla kogo to oferta? W jakiej relacji mieliby ludzie wybrać to 102?

Ja mówię: 135 MSN - Lubelska - Żupnicza - Podskarbińska - Grenadierowomiędzyborska - Poligonowa - Jeziorańskiego - Fieldorfa - Gocław. Dzięki temu te nowe osiedla dostają za jednym zamachem dogodną przesiadkę we wszystkie cztery sąsiednie ciągi szynowe, i nic więcej tam nie potrzeba.

Szaserów do tramwajów dowozi 188 i 523, łącznie drobne OSIEMNAŚCIE kursów na godzinę szczytu. Nie pięć, nie siedem, OSIEMNAŚCIE.
I wprost idealna przesiadka na tramwaje przy Rondzie Wiatraczna :-D
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 30 sty 2020, 6:59

Kleszczu pisze:
03 gru 2019, 12:42
fik pisze:
03 gru 2019, 12:16


Ja mówię: 135 MSN - Lubelska - Żupnicza - Podskarbińska - Grenadierowomiędzyborska - Poligonowa - Jeziorańskiego - Fieldorfa - Gocław. Dzięki temu te nowe osiedla dostają za jednym zamachem dogodną przesiadkę we wszystkie cztery sąsiednie ciągi szynowe, i nic więcej tam nie potrzeba.
To jest przyjemna koncepcja.
Uzupełniłbym ją. Połączył bym 102 z 202 i do Metra Stadion po trasie obecnej 102. Koniec na Stadionie jest, a wtedy wilk syty i owca w miarę cała. Oczywiście zwiększyłbym częstotliwości tej nowej linii do jakiś sensownych a nie 30/30/30
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Krzysiek_S
Posty: 5083
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 12 lut 2020, 13:02

A to co byście widzieli na planowanej pętli [ deweloper] na ulicy Podskarbińskiej na przedłużeniu Żupniczej gdzie obok jest już ZUS, budowany kościół oraz masa nowych budowanych budynków wielorodzinnych ?. Według artykułu redaktora Osowskiego z poprzedniego roku pojechać ma tam tam 311 jako linia całotygodniowa, a będą dwa stanowiska więc coś i od metra. Redaktor sugeruje, że może 146 i 147 wydłużone z krańca przy Lubelskiej.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 12 lut 2020, 14:13

Do niczego. A wystarczyłoby ucywilizować to nieszczęsne 135.

Georg
Posty: 5937
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 12 lut 2020, 16:05

Emyl pisze:
12 lut 2020, 14:13
Do niczego. A wystarczyłoby ucywilizować to nieszczęsne 135.
W jaki sposób?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 12 lut 2020, 16:57

Było. Dw. Wschodni / Lubelska - trasa 202 - zawijsas do tej dziwnej pętli (jeśli nie da się bez zawijasa) - Podskarbińska - obecna trasa - Fieldorfa - Bora - Gocław. 311 do piachu.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 12 lut 2020, 18:57

Ma się dać bez zawijasa, Żupnicza się krzyżuje/będzie krzyżować z Podskarbińską. Docelowo chyba fajnie byłoby, gdyby wydłużyć to aż do Wiatracznej i przełożyć tam całą komunikację z Chrzanowskiego też, ale to odległa przyszłość (i pewnie nierealna, bo zaraz ktoś to zasra blokami).


Wydłużanie 146/147 to jakiś straszny absurd, ale to chyba tylko fantasmagoria redaktora Osowskiego, na szczęście.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4760
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 12 lut 2020, 19:40

Absurd, ale ZTM lubi chyba jak najmniej zmieniać.
Obrazek

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 12 lut 2020, 20:26

Nie wiem czy lubi, czy musi.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

patryk148
Posty: 535
Rejestracja: 20 gru 2005, 18:13
Lokalizacja: jeszcze Widok

Post autor: patryk148 » 12 lut 2020, 22:27

Na razie to bym przełożył na Chrzanowskiego przede wszystkim 125 jako dowóz do metra i ronda Wiatraczna. Niestety w weekendy ma brygady łączone z 525. Moim zdaniem to nie przeszkadza bo to wydłużenie dwa razy po 4 minuty ale pewnie jedna brygada byłaby więcej ito komplikować może łączenie z 525.

Odnośnik do 135 to na Międzyborskiej nie ma możliwości przesiadki w tramwaj. Więc pomysł ciekawy ale kulawy.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 12 lut 2020, 22:33

W sensie na tramwaj na Waszyngtona? Jej nie ma też w żadnym innym rozpatrywanym wariancie, więc średni to argument przeciwko czemukolwiek (a co najwyżej za ogarnięciem Grenadierów jako dwukierunkowego ciągu).
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 12 lut 2020, 22:57

patryk148 pisze:
12 lut 2020, 22:27
Na razie to bym przełożył na Chrzanowskiego przede wszystkim 125 jako dowóz do metra i ronda Wiatraczna. Niestety w weekendy ma brygady łączone z 525. Moim zdaniem to nie przeszkadza bo to wydłużenie dwa razy po 4 minuty ale pewnie jedna brygada byłaby więcej ito komplikować może łączenie z 525.

Odnośnik do 135 to na Międzyborskiej nie ma możliwości przesiadki w tramwaj. Więc pomysł ciekawy ale kulawy.
Bwl 125+525 trzyma Międzylesie. Więc trasa od Płowieckiej na zachód nie ma tutaj znaczenia. Może być tylko potrzebna dodatkowa brygada by odtworzyć postoje na Stadionie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ