Grochów/Kamionek
Moderator: Wiliam
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27393
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Nie, do tego nie jest przystosowana żadna linia, MOŻE z wyjątkiem R1. R9 jest przykładem absolutnie złym, na tym można wskazywać, jak nie projektować linii do ruchu mieszanego w obrębie aglomeracji.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Uff, już myślałem, że jakieś totalnie szalony pomysł wpadł Ci do głowy .
Pozdrawiam
Ok, skoro 6 jednak dobrze pracuje na Grochowskiej, to jestem ciekaw jak widzisz schemat linii tramwajowych na Grochowie. Myślałem, że lepsza byłaby superczęsta 3 łącząca dwa duże osiedla z linią metra i ważnym punktem przesiadkowym przy Wileńskim.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27393
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Bez narysowania od nowa wszystkich tramwajów w całym mieście ciężko odpowiedzieć mi na to pytanie, zwłaszcza że odpowiedź na nie tkwi głównie w nieśmiertelnym pytaniu o to, co na W-Z powinno być mocne. W każdym razie niezmiennie widzę połączenie 6 i 28 na trasie łączącej mocniejsze połówki obu linii, to jest praską część 6 i warszawską część 28 (niekoniecznie aż na Jelonki, wiadomo).
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Zamiana 6 i 28 na Pradze jest do zrobienia na przedwczoraj. Wczoraj i trzy dni temu było nawet blisko. Ale dziś to raczej niewykonalne.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
A co jest niby nie tak w połączeniu na Jelonki? Jeździło w ten sposób sporo ludzi i jest to na pewno lepsza opcją niż żeby na Jelonki z Bielan jeździło 112. Bemowo i Bielany to sąsiednie dzielnice i powinny mieć połączenia tramwajowe, bo 35 zawraca na drugim przystanku od przekroczenia granicy tych dzielnic. Problemy są dwa: brak obsługi Słowackiego od Wilsona przez tramwaje i obecny objazd linii 28. Natomiast jak powstaną M2 na Chrzanów i tramwaj na Wilanów to byłoby to do zrobienia.fik pisze: ↑31 sie 2019, 13:08Bez narysowania od nowa wszystkich tramwajów w całym mieście ciężko odpowiedzieć mi na to pytanie, zwłaszcza że odpowiedź na nie tkwi głównie w nieśmiertelnym pytaniu o to, co na W-Z powinno być mocne. W każdym razie niezmiennie widzę połączenie 6 i 28 na trasie łączącej mocniejsze połówki obu linii, to jest praską część 6 i warszawską część 28 (niekoniecznie aż na Jelonki, wiadomo).
Jak dla mnie to za mostem Gdańskim mogłoby jechać nawet i do Nowosybirska, meritum mojej wypowiedzi jest takie, że nie można wyciąć linii Jelonki - Bielany - Gdański, bo na tym odcinku linia ta pracuje bardzo dobrze, natomiast twoja wypowiedź sugerowała, że połowę tej relacji traktujesz jako zbędną.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27393
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Jesteśmy w temacie grochowskim, więc nie czuję się zobowiązany szczegółowo dyskutować o rozwiązaniach na drugim końcu miasta, co zresztą wyraźnie zaznaczyłem. Dla linii z Gocławka Jelonki są całkowicie zbędne, podobnie jak twoje nadinterpretacje w tym temacie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Nieznacznie posprzątałem na Grochowie. Zanim przeczytałem jeszcze raz początek tego tematu, sam rozpisałem sobie wszystko wokół i wyszło mi coś takiego. Schematycznie zaznaczone linie wawerskie (213, 219)- nie ruszam ich, to działka @Krzysiek_S. Po kolei:
101 przemienione 507 w linię zwykłą. Dużo jej do tego nie potrzeba.
113 zamiast 521 jest oczywistą oczywistością.
123 - DWW Lubelska - Żupnicza - Chodakowska - Mińska - Chrzanowskiego - Wiatraczna - Grochowska - Zamieniecka - Łukowska - Rodziewiczówny - przebicie Nowaka-Jeziorańskiego - Fieldorfa > Abrahama > Meissnera > Jugosłowiańska > Umińskiego - Fieldorfa - ... DWW
Linia lokalna, przejmująca rolę 173 na Kamionku, 141 w relacji Wiatraczna - Witolin, zapewnia dojazd do Promenady dla Grochowa jak i
Gocławia, ponieważ dodatkowo wylatuje z tego miejsca 168.
125 do Wiatracznej
135 DWW - Żupnicza - Chodakowska - Mińska - Podskarbińska - stała trasa - Nowaka Jeziorańskiego - Fieldorfa - Bora Komorowskiego - Gocław.
137 Marysin - Marszałkowska - Jerozolimskie - Plater - PL. GRZYBOWSKI - Królewska - Marszałkowska - Marysin
141 zamiast na Olszynce tylko do PKP. Z drugiej strony jest za długie, ale nie widzę innego krańca na Włochach (Lotnisko?)
148 Wiatraczna - z pewnością nie aż na lotnisko.
151 na pętli z ekspedycją, normalnymi postojami = Witolin
168 prosto do Olszynki. Pewnie z czasem zajdą większe zmiany na Mokotowie z racji dużego zapotrzebowania na Polski Walczącej (368?) dlatego obstawiam ścięcie częstotliwości lub tak zwane "dopasowanie wg ZTM" skoordynowane z 368.
238 zginęło gdzieś w odmętach internetów. Nadal nie dostałem żadnego odzewu mailowego o co chodziło z ukrytym plikiem, który wyparował chwilę po ujawnieniu tego na forum. Zatem jeśli nie Utrata - DWW, to idąc za ciosem Utrata - Ząbkowska - Targowa > Kępna (powrót Okrzei) - Zamoyskiego - Zieleniecka - Saska - po trasie 123 - Gocław. Częstotliwości zbliżone (138 i 123) relacja krótsza, dopasowana do potrzeb, zapewniająca dojazd do 2 zarówno od północy jak i Gocławia. Przesiadka do 138 w kierunku Mokotowa zostaje. E1 wylatuje.
101 przemienione 507 w linię zwykłą. Dużo jej do tego nie potrzeba.
113 zamiast 521 jest oczywistą oczywistością.
123 - DWW Lubelska - Żupnicza - Chodakowska - Mińska - Chrzanowskiego - Wiatraczna - Grochowska - Zamieniecka - Łukowska - Rodziewiczówny - przebicie Nowaka-Jeziorańskiego - Fieldorfa > Abrahama > Meissnera > Jugosłowiańska > Umińskiego - Fieldorfa - ... DWW
Linia lokalna, przejmująca rolę 173 na Kamionku, 141 w relacji Wiatraczna - Witolin, zapewnia dojazd do Promenady dla Grochowa jak i
Gocławia, ponieważ dodatkowo wylatuje z tego miejsca 168.
125 do Wiatracznej
135 DWW - Żupnicza - Chodakowska - Mińska - Podskarbińska - stała trasa - Nowaka Jeziorańskiego - Fieldorfa - Bora Komorowskiego - Gocław.
137 Marysin - Marszałkowska - Jerozolimskie - Plater - PL. GRZYBOWSKI - Królewska - Marszałkowska - Marysin
141 zamiast na Olszynce tylko do PKP. Z drugiej strony jest za długie, ale nie widzę innego krańca na Włochach (Lotnisko?)
148 Wiatraczna - z pewnością nie aż na lotnisko.
151 na pętli z ekspedycją, normalnymi postojami = Witolin
168 prosto do Olszynki. Pewnie z czasem zajdą większe zmiany na Mokotowie z racji dużego zapotrzebowania na Polski Walczącej (368?) dlatego obstawiam ścięcie częstotliwości lub tak zwane "dopasowanie wg ZTM" skoordynowane z 368.
238 zginęło gdzieś w odmętach internetów. Nadal nie dostałem żadnego odzewu mailowego o co chodziło z ukrytym plikiem, który wyparował chwilę po ujawnieniu tego na forum. Zatem jeśli nie Utrata - DWW, to idąc za ciosem Utrata - Ząbkowska - Targowa > Kępna (powrót Okrzei) - Zamoyskiego - Zieleniecka - Saska - po trasie 123 - Gocław. Częstotliwości zbliżone (138 i 123) relacja krótsza, dopasowana do potrzeb, zapewniająca dojazd do 2 zarówno od północy jak i Gocławia. Przesiadka do 138 w kierunku Mokotowa zostaje. E1 wylatuje.
137 Marysin - Marszałkowska - Jerozolimskie - Plater - PL. GRZYBOWSKI - Królewska - Marszałkowska - Marysin
Brrrr.... Czy to ma być za 520, czy to jakiś żart?
A 141 nie mogłoby krańcować gdzieś przy Wiatracznej?141 zamiast na Olszynce tylko do PKP. Z drugiej strony jest za długie, ale nie widzę innego krańca na Włochach (Lotnisko?)
Np. ... > al. USA > Grendierów > postój na Grochowskiej > rondo Wiatraczna > al. USA > ...
Albo jak cmentarne: postój przed Wiatraczną na al. USA (przedłużony przystanek 10) - objechać rondo - start z Wiatracznej 09.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Nie wiem, czy jest potrzeba jeżdżenia na Pl.Grzybowski, ale naprawdę nie ma żadnego powodu jeżdżenia 520 na Wolę.
Natomiast co do 141, to pytanie, czy musi dojeżdżać do Żwirkow i Wigurkow. Nie widać istotnej rocznicy Lotnisko vs pralka. IMO jakąś opcją byłaby Spartańska z pożegnaniem się z dwójkami.
Natomiast co do 141, to pytanie, czy musi dojeżdżać do Żwirkow i Wigurkow. Nie widać istotnej rocznicy Lotnisko vs pralka. IMO jakąś opcją byłaby Spartańska z pożegnaniem się z dwójkami.
ŁK
W rzeczy samej. @pawcio przekonuje mnie, że przystanek Torwar nie ogarnie takiego natężenia w postaci blisko 10 dodatkowych kursów w godzinach szczytu. Niech 520 zostanie czarnym czerwońcem z przystankami przy Rozbracie i Międzynarodowej, które odejmujemy od 502 i 525.
Trzy-cztery autobusy w ciągu godziny zrobią różnicę? Wobec 188 to są trzy kursy więcej w w szczycie A i cztery kursy więcej w godzinach szczytu B.PiotrekP pisze: ↑11 paź 2019, 22:14W rzeczy samej. @pawcio przekonuje mnie, że przystanek Torwar nie ogarnie takiego natężenia w postaci blisko 10 dodatkowych kursów w godzinach szczytu. Niech 520 zostanie czarnym czerwońcem z przystankami przy Rozbracie i Międzynarodowej, które odejmujemy od 502 i 525.