Grochów/Kamionek

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 sie 2021, 20:06

102/202 puszczone oddzielnie przez Chrzanowskiego/Dwernickiego i jeszcze do tego pozostawienie 302, to solidnie zgniły kompromis jednakowoż...
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

man1956
Posty: 1528
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 24 sie 2021, 20:14

Taki kompromis ma tę zaletę, że przy pierwszej sposobności 302 się zawiesi, potem nie odwiesi i będzie po kłopocie.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 24 sie 2021, 20:17

Tak, gorzej zostawiać ważne odcinki trasy na odrębnych "dowozówkach" co 15/20//20. Tam na dobrą sprawę powinno być mocne 202 z wjazdem kieszeniowym na PKP OG plus coś mocnego na osi (Gocław?) - Wiatraczna - MSN przez Wschodni, zastępujące 123 i 173. Wtedy na Dwernickiego jest jedna mocna linia, na Chrzanowskiego druga mocna linia, nie ma specjalnej potrzeby ich zgrywać ze sobą wtedy też.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

kangoo2
Posty: 383
Rejestracja: 13 wrz 2006, 11:53

Post autor: kangoo2 » 31 sie 2021, 11:37

Nie ma to jak budować sporą pętlę, żeby potem zakrańcować tam jedną jedyną linię co 30 min (311) i tylko w dni powszednie.
Poza tym co to za zmiana na korzyść, skoro z linii co 10 min. do metra (202) i co 20 min. do centrum (102) robi się dwie co 15 min. kursujące tylko do metra i o różnych przebiegach, a do centrum daje się kolejny badziew (302) co 30 min. i tylko w dni powszednie, więc tylko patrzeć jak ta linia zupełnie zniknie. Szkoda, że u nas poziom dziennikarstwa jest na tak niskim poziomie, że wszystkie portale bez żadnej refleksji i analizy tylko przedrukowują bzdury, że tak się tam wszystko poprawi i w ogóle, a tak naprawdę jest padaka. Jak to jest możliwe, że powstają nowe bloki, a nic tam nie przybyło do obsługi tego rejonu, tylko dzieli się skórę na niedźwiedziu. Na co idą podatki od nowych mieszkańców, skoro nic się nie zmienia? Ale oczywiście PR-owa zakrywka o nowej linii poszła w eter...
PS Ciekawe, czy nadal w weekendy 123, 173 i 202, a teraz jeszcze 102 w kierunku Dw. Wschodniego i z powrotem będą kursować w odstępach minutowych, a potem luka 30 min. oczekiwania na kolejny autobus? Tamtejsza synchronizacja to mistrzostwo świata!

Robert 514
Posty: 2114
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 31 sie 2021, 20:28

kangoo2 pisze:
31 sie 2021, 11:37
Nie ma to jak budować sporą pętlę, żeby potem zakrańcować tam jedną jedyną linię co 30 min (311) i tylko w dni powszednie.
Poza tym co to za zmiana na korzyść, skoro z linii co 10 min. do metra (202) i co 20 min. do centrum (102) robi się dwie co 15 min. kursujące tylko do metra i o różnych przebiegach, a do centrum daje się kolejny badziew (302) co 30 min. i tylko w dni powszednie, więc tylko patrzeć jak ta linia zupełnie zniknie. Szkoda, że u nas poziom dziennikarstwa jest na tak niskim poziomie, że wszystkie portale bez żadnej refleksji i analizy tylko przedrukowują bzdury, że tak się tam wszystko poprawi i w ogóle, a tak naprawdę jest padaka. Jak to jest możliwe, że powstają nowe bloki, a nic tam nie przybyło do obsługi tego rejonu, tylko dzieli się skórę na niedźwiedziu. Na co idą podatki od nowych mieszkańców, skoro nic się nie zmienia? Ale oczywiście PR-owa zakrywka o nowej linii poszła w eter...
PS Ciekawe, czy nadal w weekendy 123, 173 i 202, a teraz jeszcze 102 w kierunku Dw. Wschodniego i z powrotem będą kursować w odstępach minutowych, a potem luka 30 min. oczekiwania na kolejny autobus? Tamtejsza synchronizacja to mistrzostwo świata!
Zapewne tak będzie bo to jest specjalność speców od układania rozkładów. Gdzie nie spojrzeć wszedzie parami lub trójkami

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1846
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 01 wrz 2021, 10:51

Co do 102 to zwracam uwagę, że ono w perspektywie remontu linii kolejowej Wschodnia - Otwock ma prawdopodobnie robić dodatkowo za KKZ Wschodnia - Olszynka.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36587
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 01 wrz 2021, 15:10

Z tą sporością pętli nie przesadzajmy, tam jest jeden peron.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 wrz 2021, 9:50

W ogóle argument "musi coś jeździć, bo jest pętla" jest merytorycznie średni, choć nie wątpię w jego siłę polityczną .
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 03 wrz 2021, 11:39

Co ciekawe, dojazd do UD (a miał to być wszak główny powód istnienia 311 XD) właściwie się teraz pogorszy, bo trzeba będzie przejechać przez pętlę :term:

kangoo2
Posty: 383
Rejestracja: 13 wrz 2006, 11:53

Post autor: kangoo2 » 03 wrz 2021, 17:34

Z 311 na razie cisza, bo odbiory??? A podobno taka mała pętla? :D

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 04 wrz 2021, 21:03

Robert 514 pisze:
31 sie 2021, 20:28
kangoo2 pisze:
31 sie 2021, 11:37
Nie ma to jak budować sporą pętlę, żeby potem zakrańcować tam jedną jedyną linię co 30 min (311) i tylko w dni powszednie.
Poza tym co to za zmiana na korzyść, skoro z linii co 10 min. do metra (202) i co 20 min. do centrum (102) robi się dwie co 15 min. kursujące tylko do metra i o różnych przebiegach, a do centrum daje się kolejny badziew (302) co 30 min. i tylko w dni powszednie, więc tylko patrzeć jak ta linia zupełnie zniknie. Szkoda, że u nas poziom dziennikarstwa jest na tak niskim poziomie, że wszystkie portale bez żadnej refleksji i analizy tylko przedrukowują bzdury, że tak się tam wszystko poprawi i w ogóle, a tak naprawdę jest padaka. Jak to jest możliwe, że powstają nowe bloki, a nic tam nie przybyło do obsługi tego rejonu, tylko dzieli się skórę na niedźwiedziu. Na co idą podatki od nowych mieszkańców, skoro nic się nie zmienia? Ale oczywiście PR-owa zakrywka o nowej linii poszła w eter...
PS Ciekawe, czy nadal w weekendy 123, 173 i 202, a teraz jeszcze 102 w kierunku Dw. Wschodniego i z powrotem będą kursować w odstępach minutowych, a potem luka 30 min. oczekiwania na kolejny autobus? Tamtejsza synchronizacja to mistrzostwo świata!
Zapewne tak będzie bo to jest specjalność speców od układania rozkładów. Gdzie nie spojrzeć wszedzie parami lub trójkami
Jeśli chodzi o 102 i 202, to wyjątkowo się udało zrobić dobrze, że będą co 7/8 minut w szczycie, poza co 10 minut a ostatnie kursy co 15 minut. Brawa się należą =D> . 302 zostaje takie jak w wakacje było 102, czyli jedynie zmiana numeru. Osoby które musiały zmienić nawyki w wakacje, będą nadal inaczej musiały się dostać w rejony bez tej linii w weekendy.

Edit 6.09.2021 13:05. Jednak 302 ma okrojone godziny kursowania, w obu kierunkach zaczyna kursowanie po godzinie 6, w Kierunku Emilii Plater ostatni kurs po 19, a w kierunku PKP Olszynka Grochowska ostatni kurs o 20. Zamiast poprawy dojazdu, to pogorszenie. Dawniej dobra linia a dziś jedna z socjalnych linii, którymi zachwyca się pani dyrektor ZTM. Ja po tej linii i tak nie płaczę, ponieważ z niej nie korzystam, chyba że akurat podjedzie.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14778
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 07 wrz 2021, 18:14

Bon Jovi pisze:
04 wrz 2021, 21:03
Jeśli chodzi o 102 i 202, to wyjątkowo się udało zrobić dobrze, że będą co 7/8 minut w szczycie, poza co 10 minut a ostatnie kursy co 15 minut. Brawa się należą =D> .
A patrzyłeś na koordynację 102 i 123 na przystanku Przeworska (do którego 102 zostało wygięte, więc chyba komuś na dodatkowej obsłudze zależało)? Szczególnie w DS, 5-15 to mistrzostwo świata.
Myślę, że jeżeli koniecznie potrzebna była nowa linia na Chrzanowskiego, to raczej bym się zastanowił nad puszczeniem tam zgranych 102 i 202, a 123 wyprostowane puścić prosto Dwernickiego - przynajmniej obsługa byłaby równomierna, a nie dość stadna. :-k
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Jurand
Posty: 1062
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 07 wrz 2021, 20:36

Wolfchen pisze:
07 wrz 2021, 18:14
Bon Jovi pisze:
04 wrz 2021, 21:03
Jeśli chodzi o 102 i 202, to wyjątkowo się udało zrobić dobrze, że będą co 7/8 minut w szczycie, poza co 10 minut a ostatnie kursy co 15 minut. Brawa się należą =D> .
A patrzyłeś na koordynację 102 i 123 na przystanku Przeworska (do którego 102 zostało wygięte, więc chyba komuś na dodatkowej obsłudze zależało)? Szczególnie w DS, 5-15 to mistrzostwo świata.
Myślę, że jeżeli koniecznie potrzebna była nowa linia na Chrzanowskiego, to raczej bym się zastanowił nad puszczeniem tam zgranych 102 i 202, a 123 wyprostowane puścić prosto Dwernickiego - przynajmniej obsługa byłaby równomierna, a nie dość stadna. :-k
Jak na razie to te 102 jedynie gdzie dobrze pracuje to właśnie na tym wygięciu, zarówno do wschodniego, jak i ze wschodniego

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 08 wrz 2021, 9:52

Wolfchen pisze:
07 wrz 2021, 18:14
Bon Jovi pisze:
04 wrz 2021, 21:03
Jeśli chodzi o 102 i 202, to wyjątkowo się udało zrobić dobrze, że będą co 7/8 minut w szczycie, poza co 10 minut a ostatnie kursy co 15 minut. Brawa się należą =D> .
A patrzyłeś na koordynację 102 i 123 na przystanku Przeworska (do którego 102 zostało wygięte, więc chyba komuś na dodatkowej obsłudze zależało)? Szczególnie w DS, 5-15 to mistrzostwo świata.
Myślę, że jeżeli koniecznie potrzebna była nowa linia na Chrzanowskiego, to raczej bym się zastanowił nad puszczeniem tam zgranych 102 i 202, a 123 wyprostowane puścić prosto Dwernickiego - przynajmniej obsługa byłaby równomierna, a nie dość stadna. :-k
W weekend nie wyszła koordynacja. Znowu coś nie zadziałało. Sprawdzałem 102/202, zapomniałem o 123.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14778
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 08 wrz 2021, 10:30

W DP też można by było ją poprawić, ale jakiejś tragedii w szczycie nie ma (o ile 123 jedzie punktualnie). Gorzej pod wieczór.
Jurand pisze:
07 wrz 2021, 20:36
Jak na razie to te 102 jedynie gdzie dobrze pracuje to właśnie na tym wygięciu, zarówno do wschodniego, jak i ze wschodniego
Patrząc na to, ile tam wybudowano nowych bloków, to mnie to absolutnie nie dziwi... ;)
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

ODPOWIEDZ