Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019

Moderator: Wiliam

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 14 maja 2019, 10:10

lumx pisze:
14 maja 2019, 9:48
beni pisze:
14 maja 2019, 9:45
Wystarczy przywrócić stary rozkład 1 i 17 zaś 41 zlikwidować plus 33 zrobić normalnie co 8 w szczycie i brygady znajdziesz. Do tego na R3 spora rezerwa niskich nadal mimo iż 120N w większości sprawne.
A co za brakujące kursy 33? Bo przy obecnej regularności 17+41 jakoś tego nie widzę...
Uwierz mi że potrafię jechać 33 za 17 i 10 w odstępie jednego przystanku i tłumów nie ma. Wystarczy na JPII dobrze napisać rozkłady a nie na pchać na siłę ile się da nie patrząc na przepustowość. Nie sztuka zrobić linie z taktem co 4 minuty sztuka zrobić tak by to jeździło punktualnie. I miało sens.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 14 maja 2019, 10:18

Jak wszystko puścić co 30 minut, to będzie jeździło punktualnie i miało sens, motorniczy nie będzie musiał się starać w ogóle, pasażery nie będą przeszkadzać, idylla.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Łukasz
Posty: 10489
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 14 maja 2019, 11:14

beni pisze:
lumx pisze:
14 maja 2019, 9:48
A co za brakujące kursy 33? Bo przy obecnej regularności 17+41 jakoś tego nie widzę...
Uwierz mi że potrafię jechać 33 za 17 i 10 w odstępie jednego przystanku i tłumów nie ma. Wystarczy na JPII dobrze napisać rozkłady a nie na pchać na siłę ile się da nie patrząc na przepustowość. Nie sztuka zrobić linie z taktem co 4 minuty sztuka zrobić tak by to jeździło punktualnie. I miało sens.
Sztuka jest taka, że jak trafiasz na skrzyżowanie o takcie 2 minuty, to już się może zrobić 2-6 zamiast 4-4. Nawet super wyodrębnione metro jeździ bardziej co 3.5-1.5 niż co 2.5-2.5. Albo tak jak mówi fik: co pół godziny.

41 jest wzięte z 17, ma 2 funkcje - niestety na Radosławie nie da się zawracać.
ŁK

Awatar użytkownika
Thompson04
Posty: 202
Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
Lokalizacja: Bemowo Jelonki

Post autor: Thompson04 » 15 maja 2019, 9:00

Kto będzie w piątek na pętli osiedle Górczewska?

https://www.facebook.com/events/378075446162216/ :)
10 26 28 105 109 122 149 154 189 190 714 719 729 N42 N45 N95 Obrazek LAZUROWA
Zobacz mój kanał YouTube :)

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 15 maja 2019, 9:02

Czy to prawda, że tramwaje mogą na trwałe zniknąć z tego miejsca, jak piszą w opisie wydarzenia?

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36586
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 15 maja 2019, 9:32

Nieprawda. Projekt (a raczej na razie koncepcja) węzła przesiadkowego "Lazurowa" obejmuje również pętlę tramwajową. Nie ma zresztą żadnego powodu, by tramwaje stamtąd zniknęły - ani funkcjonalnego, ani wymuszonego warunkami (brak miejsca lub coś w ten deseń).

Zresztą projekt stacji przy bemowskim ratuszu również przewiduje zachowanie obecnego układu torowego, zwracam uwagę.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 15 maja 2019, 9:36

Rozumiem. Jest jeszcze pewne prawdopodobieństwo (nie wiem jak duże, bo nie znam dalszych planów budowy metra), że Górczewska będzie wyłączona z ruchu tramwajowego przez wiele lat, bo bezpośrednio po zakończeniu zamknięcia wymuszonego budową stacji "Powstańców Śląskich" zacznie się zamknięcie wymuszone budową stacji "Lazurowa".

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36586
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 15 maja 2019, 9:56

Generalnie tak, ale stacje chyba mają być budowane zaraz po sobie.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 15 maja 2019, 10:39

Pewnie będą robić częściowo równolegle, ale przed zakończeniem budowy Lazurowej powrotu pętli Górczewska bym się nie spodziewał.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

tatra
Posty: 290
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 15 maja 2019, 20:58

Łukasz pisze:
14 maja 2019, 11:14
beni pisze: Uwierz mi że potrafię jechać 33 za 17 i 10 w odstępie jednego przystanku i tłumów nie ma. Wystarczy na JPII dobrze napisać rozkłady a nie na pchać na siłę ile się da nie patrząc na przepustowość. Nie sztuka zrobić linie z taktem co 4 minuty sztuka zrobić tak by to jeździło punktualnie. I miało sens.
Sztuka jest taka, że jak trafiasz na skrzyżowanie o takcie 2 minuty, to już się może zrobić 2-6 zamiast 4-4. Nawet super wyodrębnione metro jeździ bardziej co 3.5-1.5 niż co 2.5-2.5. Albo tak jak mówi fik: co pół godziny.

41 jest wzięte z 17, ma 2 funkcje - niestety na Radosławie nie da się zawracać.
A ja twierdzę z własnego doświadczenia że 17 na obecnej trasie jest bez sensu.
Punktualna jest tylko rano i wieczorem od Babki na Tarchomin jest nabita po dach.
17 mogłaby być częsta z Marymontu a wzamian z Tarchomina na Żerań Wchodni np.16 skoordynowane z 1 na wspólnym odcinku kosztem uwalenia 41.
tatra

Łukasz
Posty: 10489
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 15 maja 2019, 21:02

tatra pisze:
Łukasz pisze:
14 maja 2019, 11:14
Sztuka jest taka, że jak trafiasz na skrzyżowanie o takcie 2 minuty, to już się może zrobić 2-6 zamiast 4-4. Nawet super wyodrębnione metro jeździ bardziej co 3.5-1.5 niż co 2.5-2.5. Albo tak jak mówi fik: co pół godziny.

41 jest wzięte z 17, ma 2 funkcje - niestety na Radosławie nie da się zawracać.
A ja twierdzę z własnego doświadczenia że 17 na obecnej trasie jest bez sensu.
Punktualna jest tylko rano i wieczorem od Babki na Tarchomin jest nabita po dach.
17 mogłaby być częsta z Marymontu a wzamian z Tarchomina na Żerań Wchodni np.16 skoordynowane z 1 na wspólnym odcinku kosztem uwalenia 41.
Skoro 17 jest zawalona, a 6 pusta, to może 6 powinna jeździć przez Babkę do Marymontu, a 15 na Mlociny.
ŁK

tatra
Posty: 290
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 15 maja 2019, 21:38

Łukasz pisze:
15 maja 2019, 21:02
tatra pisze:
A ja twierdzę z własnego doświadczenia że 17 na obecnej trasie jest bez sensu.
Punktualna jest tylko rano i wieczorem od Babki na Tarchomin jest nabita po dach.
17 mogłaby być częsta z Marymontu a wzamian z Tarchomina na Żerań Wchodni np.16 skoordynowane z 1 na wspólnym odcinku kosztem uwalenia 41.
Skoro 17 jest zawalona, a 6 pusta, to może 6 powinna jeździć przez Babkę do Marymontu, a 15 na Mlociny.
6 owszem ale na Potok
tatra

Awatar użytkownika
Thompson04
Posty: 202
Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
Lokalizacja: Bemowo Jelonki

Post autor: Thompson04 » 16 maja 2019, 8:44

michael112 pisze:
15 maja 2019, 9:02
Czy to prawda, że tramwaje mogą na trwałe zniknąć z tego miejsca, jak piszą w opisie wydarzenia?
Nie nie nie, nie chodziło o trwałe zniknięcie w żadnym wypadku. Opis został już sprecyzowany aby nie było wątpliwości :P
10 26 28 105 109 122 149 154 189 190 714 719 729 N42 N45 N95 Obrazek LAZUROWA
Zobacz mój kanał YouTube :)

Łukasz
Posty: 10489
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 16 maja 2019, 10:58

tatra pisze:
Łukasz pisze:
15 maja 2019, 21:02
Skoro 17 jest zawalona, a 6 pusta, to może 6 powinna jeździć przez Babkę do Marymontu, a 15 na Mlociny.
6 owszem ale na Potok
Ciężko na Potok z Babki się jedzie chyba.
ŁK

drobert
Posty: 1424
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 16 maja 2019, 15:15

Przez Stawki jest to możliwe

ODPOWIEDZ