Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2021
Moderator: Wiliam
Ale dlaczego nic prosto Al.Solidarności? Jakiś remont przy Feminie?
13 świetne
23 gdzie
26 zawijas
20 skrętne
13 świetne
23 gdzie
26 zawijas
20 skrętne
ŁK
13 powinna już zostać na stałe, co 8 minut przez cały dzień na krótkim jazzie, kółko to jakieś 25 minut, 4 brygady z siedmiominutowym postojem na którymś krańcu. Kolacja powinna polegać na zmianie przy R2 i odpoczynku dokładnie jednego kółka na zakładzie.
ŁK
A co z motorniczym z tego jednego kółka?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
No ktoś pracuje 2.5h, jeżdżąc kolejne 4 brygady. Tylko nie mów, że się nie da.pawcio pisze:A co z motorniczym z tego jednego kółka?
ŁK
Max dwie brygady w służbie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Może być. Chodzi o to, że motorniczy nie może być planowany na więcej niż dwie brygady. Inna rzecz, że przy motorniczym - skoczku przerwowym potrzebujesz 5 motorniczych na 4 brygady.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ale dlaczego maks 2 brygady? Ustalenia ze związkami zawodowymi?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Owszem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ale tylko na 2 godziny. Wszystko się dzieje koło zakładu, wiec to można ogarnąć też tak, że ktoś kończy inną służbę a potem jeszcze ma zrobić kółko.pawcio pisze:Może być. Chodzi o to, że motorniczy nie może być planowany na więcej niż dwie brygady. Inna rzecz, że przy motorniczym - skoczku przerwowym potrzebujesz 5 motorniczych na 4 brygady.
Takich ktosiów potrzeba czterech, bo związki. Nie wiem Dlaczego związki tak bardzo chcą, żeby wóz też miał przerwę na kolacje. Ale ok, przecież można zrobić tak, że numer brygady się zmieni. Motorniczy będzie jeździł tę samą brygadę, tylko przypisanie wozów się zmieni.
ŁK
Zasadniczo poza szczytem postoje nie są problemem, bo wozów wtedy dostatek. Skoro więc mogą, to niech stoją na krańcach zamiast w zajezdni.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Tylko żeby zrobić postój trwający ponad pół kółka, potrzebujesz sporo brygad, żeby utrzymać częstotliwość. Wyprzedzać się na takiej trzynastce dość ciężko (nie wiem, w jakim stanie jest drugi tor na Czynszowej, ale on się chyba i tak nie nadaje do zabrania ludzi, żeby na nim postać i zmienić z 8 minut na 10).
ŁK
Jeżeli w szczycie potrzebujesz 5 brygad by kursować co 10 minut na minimalnych postojach, to w międzyszczycie możesz kursować co 15 albo na trzech przy jeszcze krótszych postojach albo na czterech brygadach robiąc na jednym z krańców postoje ustawowe. Jeszcze ZTM na jednej parze kursów dojazd +zjazd oszczędza.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Spoko, to mądrzy ludzie umieliby zrobić, gdyby tylko mieli chęć wyjść poza schematy…
ŁK