Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2021

Moderator: Wiliam

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 19 cze 2021, 23:15

Ale dlaczego nic prosto Al.Solidarności? Jakiś remont przy Feminie?
13 świetne :)
23 gdzie
26 zawijas
20 skrętne
ŁK

Albiz
Posty: 3
Rejestracja: 12 kwie 2020, 12:33

Post autor: Albiz » 20 cze 2021, 0:22

Łukasz pisze:
19 cze 2021, 23:15
Ale dlaczego nic prosto Al.Solidarności? Jakiś remont przy Feminie?
Tak, rozjazdy przy Pl.Bankowym od strony Jana Pawła

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 20 cze 2021, 9:57

13 powinna już zostać na stałe, co 8 minut przez cały dzień na krótkim jazzie, kółko to jakieś 25 minut, 4 brygady z siedmiominutowym postojem na którymś krańcu. Kolacja powinna polegać na zmianie przy R2 i odpoczynku dokładnie jednego kółka na zakładzie.
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25308
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 20 cze 2021, 21:30

A co z motorniczym z tego jednego kółka?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 20 cze 2021, 22:05

pawcio pisze:A co z motorniczym z tego jednego kółka?
No ktoś pracuje 2.5h, jeżdżąc kolejne 4 brygady. Tylko nie mów, że się nie da.
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25308
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 20 cze 2021, 22:27

Max dwie brygady w służbie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 20 cze 2021, 22:31

Kolacja nie może być na przestrzeni 2h?
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25308
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 20 cze 2021, 22:58

Może być. Chodzi o to, że motorniczy nie może być planowany na więcej niż dwie brygady. Inna rzecz, że przy motorniczym - skoczku przerwowym potrzebujesz 5 motorniczych na 4 brygady.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 20 cze 2021, 23:44

Ale dlaczego maks 2 brygady? Ustalenia ze związkami zawodowymi?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25308
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 cze 2021, 0:08

Owszem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 21 cze 2021, 6:20

pawcio pisze:Może być. Chodzi o to, że motorniczy nie może być planowany na więcej niż dwie brygady. Inna rzecz, że przy motorniczym - skoczku przerwowym potrzebujesz 5 motorniczych na 4 brygady.
Ale tylko na 2 godziny. Wszystko się dzieje koło zakładu, wiec to można ogarnąć też tak, że ktoś kończy inną służbę a potem jeszcze ma zrobić kółko.

Takich ktosiów potrzeba czterech, bo związki. Nie wiem Dlaczego związki tak bardzo chcą, żeby wóz też miał przerwę na kolacje. Ale ok, przecież można zrobić tak, że numer brygady się zmieni. Motorniczy będzie jeździł tę samą brygadę, tylko przypisanie wozów się zmieni.
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25308
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 cze 2021, 8:26

Zasadniczo poza szczytem postoje nie są problemem, bo wozów wtedy dostatek. Skoro więc mogą, to niech stoją na krańcach zamiast w zajezdni.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 21 cze 2021, 8:42

Tylko żeby zrobić postój trwający ponad pół kółka, potrzebujesz sporo brygad, żeby utrzymać częstotliwość. Wyprzedzać się na takiej trzynastce dość ciężko (nie wiem, w jakim stanie jest drugi tor na Czynszowej, ale on się chyba i tak nie nadaje do zabrania ludzi, żeby na nim postać i zmienić z 8 minut na 10).
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25308
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 cze 2021, 9:45

Jeżeli w szczycie potrzebujesz 5 brygad by kursować co 10 minut na minimalnych postojach, to w międzyszczycie możesz kursować co 15 albo na trzech przy jeszcze krótszych postojach albo na czterech brygadach robiąc na jednym z krańców postoje ustawowe. Jeszcze ZTM na jednej parze kursów dojazd +zjazd oszczędza.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 21 cze 2021, 13:49

Spoko, to mądrzy ludzie umieliby zrobić, gdyby tylko mieli chęć wyjść poza schematy…
ŁK

ODPOWIEDZ