Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 20 lis 2019, 19:54

Cała jedynka to dwie siódemki.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4761
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 20 lis 2019, 20:00

I?
Jeśli obydwie linie mają tę samą częstotliwość, to chyba sama zamiana końcówek powinna być bezkosztowa brygadowo.
Obrazek

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 20 lis 2019, 20:13

No chyba nie w sytuacji, gdy czas przejazdu (a co za tym idzie czas wykonania całego kółka) jest większy. 7 z BW1920 jedzie do pętli 35 minut, jedynka 47 na Annopol.

Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4761
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 20 lis 2019, 20:27

Ja mam na myśli że odcinek BW1920 - Okęcie będzie tak czy siak obsługiwała ta sama liczba brygad.
To nie działa tak że jeśli obecne 1 ma 27 brygad a 7 ma 14 brygad, to po zamianie końcówek gdzie załóżmy że na odcinek BW1920 - Okęcie trzeba 5 brygad, będzie 1 z 32 brygadami i 7 z 9 brygadami?
Obrazek

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 20 lis 2019, 20:43

Jeśli przekładasz pół jedynki. Tylko poza szczytami na Banacha 1 jest podwójna. I ciągnięcie jej na Okęcie w całości nawet jeśli nie wymaga dodatkowych brygad, to obciąża limit kilometrów.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27361
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 20 lis 2019, 22:25

Emyl pisze:
20 lis 2019, 19:51
A w ogóle na czym polega problem z zamianą końcówek 1 i na przykład 7?
Na tym, że nikt w ZTMie nie uważa połączenia Ochoty z M2 za istotne. Widać w tramwajach na Jerozolimskich jest za dużo miejsca, można tam na zawsze trzymać pasażerów Ochota - Praga Północ, a metro wybudowano dla beki.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Łukasz
Posty: 10492
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 20 lis 2019, 23:11

Gorzej, jak zbudują te wszystkie biurowce przy Kasprzaka. Wtedy znów trzeba będzie przeprosić tramwaje.
ŁK

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 21 lis 2019, 11:01

Płocka jest przejezdna, czy tramwaje będą się tłoczyć z samochodami na Skierniewickiej?
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 21 lis 2019, 11:35

Łukasz pisze:
20 lis 2019, 23:11
Gorzej, jak zbudują te wszystkie biurowce przy Kasprzaka. Wtedy znów trzeba będzie przeprosić tramwaje.
Ciekawe kiedy zawali się wreszcie wiadukt nad średnicą (BTW: ile lat temu odsunięto od skrzyżowania przystanki tramwajowe, choć i tak tramwaje stoją/obciążają wiadukt czekając na pionową pałkę?)

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 21 lis 2019, 11:47

Wiadukt jest miasta, państwa czy PKP?
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 21 lis 2019, 12:04

pawcio pisze:
20 lis 2019, 20:43
Jeśli przekładasz pół jedynki. Tylko poza szczytami na Banacha 1 jest podwójna. I ciągnięcie jej na Okęcie w całości nawet jeśli nie wymaga dodatkowych brygad, to obciąża limit kilometrów.
15 rozumiem niezbędna na Okęciu?

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 21 lis 2019, 12:09

A jak mieszkaniec Mickiewicza będzie chciał na lotnisko, a 15 nie będzie?????
miłośnik 13N

Georg
Posty: 5937
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 21 lis 2019, 12:12

157

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 21 lis 2019, 12:29

Stary Pingwin pisze:
21 lis 2019, 11:47
Wiadukt jest miasta, państwa czy PKP?
Odcięte kilka lat temu łuki na Daszyńskim, przez które spadła elastyczność sieci, są miasta, państwa, czy TW?

;-)

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 21 lis 2019, 12:40

TW, czyli miasta.
miłośnik 13N

ODPOWIEDZ