Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2019

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25322
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 sie 2019, 7:48

Ale że jak zachować? Gdzie to wszystko zakrańcować na po przejechaniu przez Żabę?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 28 sie 2019, 8:10

pawcio pisze:
28 sie 2019, 7:48
Ale że jak zachować? Gdzie to wszystko zakrańcować na po przejechaniu przez Żabę?
41 zawieszamy z powrotem na stary rozkład 17 z co drugim kursem na Marymont.
1 - trasa jak obecnie tylko że częściej z kursami na Narutowicza
4- Rondo Żaba, Rondo Starzyńskiego, Jagiellońska - Ratuszowa ZOO przed pętlą dla wysiadających, po wyjeździe z pętli dla wsiadających postój na torze obok jedynki bez peronu.
25 - Dw. Wileński , Ratuszowa, Jagiellońska - Żerań FSO koło 18 tor wolny umożliwiło by przesiadkę na autobusy w kierunku Bródna a na górze ich dostatek.
3 - jak teraz.

I co też nie dało by rady bo ? Czekam na konkrety. Dlaczego nie tak.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25322
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 sie 2019, 8:28

Brakuje 25 na Żabie. Założeniem było utrzymanie wszystkiego na Żabie, by nie trzeba było Z-1 ciągnąć na drugą stronę torów.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10559
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 28 sie 2019, 8:28

Cut ;)
ŁK

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 28 sie 2019, 8:42

pawcio pisze:
28 sie 2019, 8:28
Brakuje 25 na Żabie. Założeniem było utrzymanie wszystkiego na Żabie, by nie trzeba było Z-1 ciągnąć na drugą stronę torów.
Dajemy 3 po trasie 25 od Kijowskiej do Wileńskiego mało przystanków na przesiadkę. Słaby argument jak dla mnie.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25322
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 sie 2019, 8:44

Na pewno lepszy niż komfort motorniczych. I jeszcze jedno, obecny układ generuje mniej kilometrów, co też jest nie bez znaczenia.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Stary Pingwin
Posty: 5805
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 28 sie 2019, 9:18

Ile maksymalnie składów zaobserwowano czekających przed Żabą od strony 11 Listopada?
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25322
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 28 sie 2019, 9:34

Ja więcej niż dwóch nie widziałem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 29 sie 2019, 18:51

A co się stało się, że z Grochowską się nie wyrobiono na 2 września?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6928
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 29 sie 2019, 22:43

To się stało, że w niektórych miejscach nie ma jeszcze torów a co dopiero nawierzchni przystanków... Ale ja myślałem, że termin jest na październik.

PiotrekP
Posty: 3493
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 29 sie 2019, 23:12

Czy ktoś robi pomiary 6 i 26 na objeździe Grochowskiej? Zastanawiam się jak atrakcyjne jest połączenie przez Zieleniecką i Waszyngtona od Z6 kursującego od M Stadion.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25322
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 30 sie 2019, 9:20

SławekM pisze:
29 sie 2019, 18:51
A co się stało się, że z Grochowską się nie wyrobiono na 2 września?
Nie znam żadnego harmonogramu zakładającego koniec prac na Grochowskiej na początku września. Od zawsze była mowa o połowie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6928
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 30 sie 2019, 9:52

Frekwencja w 6 i 26 jest oczywiście mniejsza od 9 i 24 ale jest bardzo przyzwoicie. Z-6 tak sobie, zaobserwowałem w popołudniowym szczycie niezabieralność ze Stadionu chyba raz czy dwa (bo nie było 125 akurat), poza tym raczej luz (żeby nie było, to nie jednorazowe obserwacje - mieszkam tam i korzystam/widuję często).

PiotrekP
Posty: 3493
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 30 sie 2019, 10:49

Ja też dzięki perturbacjom na kolei mam przyjemność korzystać codziennie z tramwajów na Waszyngtona. Muszę przyznać, że faktycznie oprócz pasażerów z Wiatracznej, dużo osób korzysta z dalszych przystanków z 6 i 26. Byłem sceptycznie nastawiony do objazdu tych linii przez Zieleniecką, ale skoro mają wzięcie to może warto zostawić choćby 6 po zakończeniu remontu torowiska?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27393
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 30 sie 2019, 11:21

Saska Kępa na rondo Starzyńskiego ma 509, dla rejonu Grenadierów lepiej będzie, jak wszystkie linie w kierunku Targowej będą kursować jednym ciągiem (podejrzewam, że większość paxów wsiadających na Kinowej/Grenadierów to ludzie, którzy normalnie wsiadaliby na Kickiego/Międzyborskiej, jako czynię chociażby ja). 6 na trasie podstawowej ma bardzo dobrą frekwencję i wymiany na Grochowskiej, więc jej wyjmowanie stamtąd bez zastępstwa jest pomysłem dość średnim; chyba że jesteś fanatykiem obecnej trasy 135 i chcesz jej utrzymania na wieki wieków ;)
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ODPOWIEDZ