Torwar po M2 do ks. Janusza (171, 167 itp.)
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 5805
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Typowo mokotowskie linie 125 i 144 gdzie wylądowały?
miłośnik 13N
Panowie, trasbus.com zaprasza. Na serio trzeba przepisywać jego treść tutaj?
-
- Posty: 5805
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Doceniam ogromną wiedzę i zaangażowanie twórców TRASBUSA. Nie jest moją winą, że wiele tras autobusów jeżdżących po Mokotowie pamiętam, jak i korzystałem z tych autobusów.
miłośnik 13N
A btw to od roku chyba przestał żyćperson pisze:Panowie, trasbus.com zaprasza. Na serio trzeba przepisywać jego treść tutaj?
ŁK
Przecież działa normalnie.
Ostatnie zmiany są ze stycznia.PiotrekP pisze:Przecież działa normalnie.
ŁK
Przepraszam za OT, ale numer 144 to mogłaby dostać linia 222, zwłaszcza że jest wolny.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
-
- Posty: 5805
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Za to 125 poza Warszawą. Rodowity z Pragi nie powie, że mieszka w Warszawie.
miłośnik 13N
Dla rodowitego z Pragi to 125 w takim razie będzie podmiejskim, bo Praga-Południe to tak naprawdę nie jest żadna Praga.Stary Pingwin pisze: ↑18 paź 2019, 13:10Za to 125 poza Warszawą. Rodowity z Pragi nie powie, że mieszka w Warszawie.
Pogłoski o śmierci Trasbusa są mocno przesadzone
Strona nie jest serwisem informacyjnym, a bardziej kroniką i częściowo archiwum, więc nie mamy ciśnienia na aż tak częste aktualizacje.
Stopniowo staramy się uzupełniać przypisy w kartotekach linii odnoszące się do zleceń MPK/MPA/MZK/ZTM, czy artykułów prasowych, powiększamy kolekcję biletów, grzebiemy w historii tramwajów konnych...
Istnieje nawet szansa, że w listopadzie w końcu pojawi się coś nowego na stronie
--------------------------------------------------------------------------
TRASBUS - Historia warszawskiej komunikacji miejskiej
http://www.trasbus.com
--------------------------------------------------------------------------
TRASBUS - Historia warszawskiej komunikacji miejskiej
http://www.trasbus.com
--------------------------------------------------------------------------
Na przystanku Rozbrat 04 zerwałem właśnie ogłoszenie o zebraniu w szkole w zeszły czwartek przeciwko likwidacji 171.
Nie warto siać paniki tam, gdzie nie jest potrzebna.
Nie warto siać paniki tam, gdzie nie jest potrzebna.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Kiedyś nawet sam Ruta o tym wspominał.
BTW mokotowskie linie gdzieś krążą po rubieżach... 104, 112, 114, 117, 125, 134, 171, 182 ... szkoda
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
No i? Miasto się nieco zmieniło od tego czasu.
Tja, połowa ludzi myśli, że byłaby to likwidacja bez zastępstwa...
Ja z kolei w trakcie podróży na konsultacje czytałem sobie ogłoszenie o tym, że Bemowo jest przeciwne likwidacji 112.
Ludzie potrafią się rozpisywać ale konkretnych argumentów często brak, bo sami tym nie podróżują...
Ludzie potrafią się rozpisywać ale konkretnych argumentów często brak, bo sami tym nie podróżują...
Zastępstwo na pewno będzie, ale jeśli to byłoby 517 bez Kruczej, to byłaby spora strata. Nawet Plater i ONZ się przydaje - lepiej niż Dworzec Centralny. Może to specyficzne, ale jednak.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!