Torwar po M2 do ks. Janusza (171, 167 itp.)
Moderator: Wiliam
Jakoś w to, że 517 by było bez Kruczej w momencie, gdy nie ma DGL, to nie wierzę.
ŁK
Czy aby na pewno relacja Torwar - Centrum powinna być realizowana przez linię przyspieszoną?
Zdecydowanie nie powinna.PiotrekP pisze:Czy aby na pewno relacja Torwar - Centrum powinna być realizowana przez linię przyspieszoną?
ŁK
-
- Posty: 2813
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Ja się zastanawiam, czy ta linia będzie coś pomijać na odcinku przejętym po 171. P3K i Książęcej raczej nie powinna, bo to są większe skrzyżowania z możliwością przesiadek. Przystanków na Górnośląskiej też nie, bo będzie tam jedyną linią. Rozbratu w stronę Ursusa chyba też nie, bo to też większe skrzyżowanie, a poza tym przyspieszone na TŁ tam stają. Śniegockiej? Ja tam bym wolał też nie, bo czasem korzystam ( ), a tak w ogóle czy tam nie było jakiegoś obiektu dla niepełnosprawnych lub niewidomych? coś mi się kojarzy. Byłoby to pewne pogorszenie oferty biorąc pod uwagę że 171 to linia zwykła.
Więc zostaje Krucza i w ostateczności ta Śniegockiej.
Więc zostaje Krucza i w ostateczności ta Śniegockiej.
Nie powinna, przecież tam jest sama ścisła zabudowa. Jeżeli 517 jest czerwone na zachód od Śródmieścia i są ku temu powody (a nie wiem, już dawno wypadłem z obiegu gdzie czerwone się zatrzymują a gdzie nie), to niech sobie jeździ z czerwonym numerkiem z Ursusa na Torwar.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Na TORWAR dać 158, a na WITOLIN dać 517 z pełnym priorytetem w sygnalizacji na Waszyngtona.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27362
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Linia z Rozbratu na dworzec Zachodni już istnieje, pracuje całkiem nieźle, i nazywa się 187. Jest też linia z Rozbratu na dworzec Zachodni, która też istnieje, pracuje bardziej takse i bardzo odcinkowo, jedzie naookoło i ma problemy z regularnością, a nazywa się 159. Robienie trzeciej, też naokoło, a na dodatek tym razem wzdłuż szyny, nie ma raczej większego sensu, choć z dwojga złego już lepsze jest to 158 od absurdalnego 517 - acz to z kolei na Kinowej będzie po wielokroć bardziej absurdalne, niż na Książecej.
Upierać się będę, że jadąca w dół Książęcą powinna być oparta na północnej połówce 108, w relacji Sanktuarium - PTK - Centralny - (ew. coś dalej w kierunku płn/płn-zach).
A 517 powinno się połączyć w mocne 178 Skorosze - Niemcewicza - MRD.
Upierać się będę, że jadąca w dół Książęcą powinna być oparta na północnej połówce 108, w relacji Sanktuarium - PTK - Centralny - (ew. coś dalej w kierunku płn/płn-zach).
A 517 powinno się połączyć w mocne 178 Skorosze - Niemcewicza - MRD.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
-
- Posty: 4070
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
-
- Posty: 4070
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Za żadnym, tak po prostu zwróciłem na to uwagę.
To jako przyczynek do tego dlaczego 159 pracuje takse, choć korki na Pięknej imo działa mocniej.
Jakbym miał obstawiać u bukmachera która linia zastąpi 171 na Powiślu, to postawiłbym na 109 lub 105/155/255 - są po prostu podobniejsze do 171, niekoniecznie lepsze. Choć takie 109 podobałoby mi się bardziej niż 158 a nawet 517.
Jakbym miał obstawiać u bukmachera która linia zastąpi 171 na Powiślu, to postawiłbym na 109 lub 105/155/255 - są po prostu podobniejsze do 171, niekoniecznie lepsze. Choć takie 109 podobałoby mi się bardziej niż 158 a nawet 517.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27362
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
109 ma docelowo kursować co 20/20//20 i jako takie jest cokolwiek słabym zastępstwem dla kursującego co 7,5/10//10 171 - nawet jeśli zgodzimy się, że można trochę tę częstotliwość na Solcu ograniczyć. 109 też najpewniej w końcu jednak umrze wraz z rozbudową bemowskiego odcinka metra, a tu przydałoby się zaproponować coś, co tę rozbudowę przeżyje.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Jeśli ma być to ochłap co 20/20/20, to faktycznie podziękuję i lepiej, żeby nie jechał dalej niż do metra.
517 to też taka składanka i imho pracowałoby takse.
To skrócić to 109 i zrobić na centralnym miejsce na zakończenie dedykowanej linii dla Bartyckiej-Rozbrat a la 117 (choć pewnie z większym potokiem niż ta) / 151 / 158, tj. dowóz jednego osiedla / promienia do centrum.
517 to też taka składanka i imho pracowałoby takse.
To skrócić to 109 i zrobić na centralnym miejsce na zakończenie dedykowanej linii dla Bartyckiej-Rozbrat a la 117 (choć pewnie z większym potokiem niż ta) / 151 / 158, tj. dowóz jednego osiedla / promienia do centrum.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27362
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Tak właśnie.
Ewentualnie 106 Młynów - Nowy Świat - Torwar, ale będzie krzyk o św. połączenie BUWu z UW (z którego korzysta nikt, ale być musi) i że nie zastępuje godnie 171, bo nie jedzie na św. Patelnię.
Ewentualnie 106 Młynów - Nowy Świat - Torwar, ale będzie krzyk o św. połączenie BUWu z UW (z którego korzysta nikt, ale być musi) i że nie zastępuje godnie 171, bo nie jedzie na św. Patelnię.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?