Torwar po M2 do ks. Janusza (171, 167 itp.)

Moderator: Wiliam

Łukasz
Posty: 10494
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 20 sty 2020, 18:38

Jakoś w to, że 517 by było bez Kruczej w momencie, gdy nie ma DGL, to nie wierzę.
ŁK

PiotrekP
Posty: 3484
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 21 sty 2020, 13:26

Czy aby na pewno relacja Torwar - Centrum powinna być realizowana przez linię przyspieszoną?

Łukasz
Posty: 10494
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 21 sty 2020, 14:35

PiotrekP pisze:Czy aby na pewno relacja Torwar - Centrum powinna być realizowana przez linię przyspieszoną?
Zdecydowanie nie powinna.
ŁK

michael112
Posty: 2813
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 21 sty 2020, 14:47

Ja się zastanawiam, czy ta linia będzie coś pomijać na odcinku przejętym po 171. P3K i Książęcej raczej nie powinna, bo to są większe skrzyżowania z możliwością przesiadek. Przystanków na Górnośląskiej też nie, bo będzie tam jedyną linią. Rozbratu w stronę Ursusa chyba też nie, bo to też większe skrzyżowanie, a poza tym przyspieszone na TŁ tam stają. Śniegockiej? Ja tam bym wolał też nie, bo czasem korzystam ( :P ), a tak w ogóle czy tam nie było jakiegoś obiektu dla niepełnosprawnych lub niewidomych? coś mi się kojarzy. Byłoby to pewne pogorszenie oferty biorąc pod uwagę że 171 to linia zwykła.
Więc zostaje Krucza i w ostateczności ta Śniegockiej.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 21 sty 2020, 15:08

Nie powinna, przecież tam jest sama ścisła zabudowa. Jeżeli 517 jest czerwone na zachód od Śródmieścia i są ku temu powody (a nie wiem, już dawno wypadłem z obiegu gdzie czerwone się zatrzymują a gdzie nie), to niech sobie jeździ z czerwonym numerkiem z Ursusa na Torwar.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 21 sty 2020, 16:27

Uczernić i po sprawie. Jedyny sensownie pomijany przystanek to RZS.

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 21 sty 2020, 17:09

Na TORWAR dać 158, a na WITOLIN dać 517 z pełnym priorytetem w sygnalizacji na Waszyngtona. :-D

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27362
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 21 sty 2020, 19:14

Linia z Rozbratu na dworzec Zachodni już istnieje, pracuje całkiem nieźle, i nazywa się 187. Jest też linia z Rozbratu na dworzec Zachodni, która też istnieje, pracuje bardziej takse i bardzo odcinkowo, jedzie naookoło i ma problemy z regularnością, a nazywa się 159. Robienie trzeciej, też naokoło, a na dodatek tym razem wzdłuż szyny, nie ma raczej większego sensu, choć z dwojga złego już lepsze jest to 158 od absurdalnego 517 - acz to z kolei na Kinowej będzie po wielokroć bardziej absurdalne, niż na Książecej.

Upierać się będę, że jadąca w dół Książęcą powinna być oparta na północnej połówce 108, w relacji Sanktuarium - PTK - Centralny - (ew. coś dalej w kierunku płn/płn-zach).

A 517 powinno się połączyć w mocne 178 Skorosze - Niemcewicza - MRD.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Autobus Czerwon
Posty: 4070
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 21 sty 2020, 19:58

fik pisze:
21 sty 2020, 19:14
Jest też linia z Rozbratu na dworzec Zachodni, która też istnieje, pracuje bardziej takse i bardzo odcinkowo, jedzie naookoło i ma problemy z regularnością, a nazywa się 159.
Inna sprawa że częstotliwość 159 jest trochę żałosna.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27362
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 21 sty 2020, 20:00

Ale to argument za jakim konkretnie rozwiązaniem?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Autobus Czerwon
Posty: 4070
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 21 sty 2020, 20:46

Za żadnym, tak po prostu zwróciłem na to uwagę.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10640
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 22 sty 2020, 9:27

To jako przyczynek do tego dlaczego 159 pracuje takse, choć korki na Pięknej imo działa mocniej.

Jakbym miał obstawiać u bukmachera która linia zastąpi 171 na Powiślu, to postawiłbym na 109 lub 105/155/255 - są po prostu podobniejsze do 171, niekoniecznie lepsze. Choć takie 109 podobałoby mi się bardziej niż 158 a nawet 517.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27362
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 22 sty 2020, 9:54

109 ma docelowo kursować co 20/20//20 i jako takie jest cokolwiek słabym zastępstwem dla kursującego co 7,5/10//10 171 - nawet jeśli zgodzimy się, że można trochę tę częstotliwość na Solcu ograniczyć. 109 też najpewniej w końcu jednak umrze wraz z rozbudową bemowskiego odcinka metra, a tu przydałoby się zaproponować coś, co tę rozbudowę przeżyje.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10640
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 22 sty 2020, 10:13

Jeśli ma być to ochłap co 20/20/20, to faktycznie podziękuję i lepiej, żeby nie jechał dalej niż do metra.

517 to też taka składanka i imho pracowałoby takse.

To skrócić to 109 i zrobić na centralnym miejsce na zakończenie dedykowanej linii dla Bartyckiej-Rozbrat a la 117 (choć pewnie z większym potokiem niż ta) / 151 / 158, tj. dowóz jednego osiedla / promienia do centrum.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27362
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 22 sty 2020, 10:15

Tak właśnie.

Ewentualnie 106 Młynów - Nowy Świat - Torwar, ale będzie krzyk o św. połączenie BUWu z UW (z którego korzysta nikt, ale być musi) i że nie zastępuje godnie 171, bo nie jedzie na św. Patelnię.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ODPOWIEDZ