Moderator: Wiliam
-
bartoni722
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Post
autor: bartoni722 » 07 lip 2022, 21:11
mkm101 pisze:pawcio pisze: ↑07 lip 2022, 18:47
Jak chcesz tak te koszty liczyć, to dorzuć do niech jeszcze wozokilometry zetek. Co raczej zabije dyskusje na tym odcinku frontu.
Hm.
Wozokilometry 17 zwykłej, 17 skróconej, 4 skróconej oraz zetek versus wozokilometry 17 zwykłej, 41 zwykłej i 4 zwykłej ale bez zetek.
Nie mam dostępu do tych danych ale jakoś wydaje mi się że druga opcja wyjdzie drożej.
Dołóż jeszcze wydłużone 234 oraz sytuację kadrową w trakcji autobusowej.
Naprawdę wydrukujcie sobie rozkłady 17 ze Służewca albo dowolnego przystanku na trasie i połóżcie obok siebie. Z pasażerów 99,9% nie ma szans by ktokolwiek zauważył że jest jakakolwiek zmiana.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
-
Łukasz
- Posty: 10559
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Łukasz » 07 lip 2022, 21:37
A dlaczego już nie robi się przenumerowania 6 w 27? Nie będzie niskie? Czy brak Miedzyparkowej
ŁK
-
pawcio
- Posty: 25322
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 07 lip 2022, 21:46
Nie zdziwiłbym się, gdyby wyjaśnieniem było to, że układ tras był planowany na termin majowy i normalny rozkład jazdy, kiedy to 100% niskiej podłogi na 76 byłoby nie do zrealizowania. A potem była obsuwa terminu i zostało jak zostało. Ale to tylko spekulacja z mojej strony.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
Paweł D.
- Posty: 5261
- Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Paweł D. » 07 lip 2022, 21:53
bartoni722 pisze: ↑07 lip 2022, 21:11
Naprawdę wydrukujcie sobie rozkłady 17 ze Służewca albo dowolnego przystanku na trasie i połóżcie obok siebie. Z pasażerów 99,9% nie ma szans by ktokolwiek zauważył że jest jakakolwiek zmiana.
Po raz kolejny. Zauważy jak mu 17 skręci na Grunwaldzkim. A naprawdę powietrza nie wozi.
A po drugie. Na Piaski jest bliżej niż na Winnicę, więc musi być inny układ brygad i stąd różnice, chociażby w zjazdach.
-
bartoni722
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Post
autor: bartoni722 » 07 lip 2022, 22:00
Paweł D. pisze:bartoni722 pisze: ↑07 lip 2022, 21:11
Naprawdę wydrukujcie sobie rozkłady 17 ze Służewca albo dowolnego przystanku na trasie i połóżcie obok siebie. Z pasażerów 99,9% nie ma szans by ktokolwiek zauważył że jest jakakolwiek zmiana.
Po raz kolejny. Zauważy jak mu 17 skręci na Grunwaldzkim. A naprawdę powietrza nie wozi.
No i jak niby wydłużenie zmian na Żeraniu (i w konsekwencji poprzedniego rozkładu 17) o dzisiejszy dzień miałoby zlikwidować ten problem?
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
-
Paweł D.
- Posty: 5261
- Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Paweł D. » 07 lip 2022, 22:03
Poczytaj moje wcześniejsze posty.
Skrótowo - nie trzeba by rozkładów na dziś rozwieszać, tylko od razu na objazdy Marymontu.
Nie wiem, może na przystankach wiszą rozkłady na wszystkie kolejne dni. W gablotach się zmieszczą....
-
beni
- Posty: 2739
- Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53
Post
autor: beni » 08 lip 2022, 8:33
Właśnie o tym pisałem na Młocinach po kilkanaście osób podczas przerwy na linii 26 (w tym osoby niepełnosprawne jak i starsze ) pytają o 6 i dojazd do szpitala Bielańskiego. Zaś po rozmowie z motorniczym z linii 2 na Tarchominie i Nowodworach ogólne zdziwienie i wkurw... głównie za brak 17. Brawo. W środę komunikat dziś zamknięcie. Dwa na przystanku 6 tylko kartka A4 z informacją.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
-
ashir
- Posty: 27710
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 08 lip 2022, 8:43
Z Młocin do Szpitala Bielańskiego to można jechać 103, nawet jest bliżej...
-
fraktal
- Posty: 5478
- Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03
Post
autor: fraktal » 08 lip 2022, 9:39
ashir pisze: ↑08 lip 2022, 8:43
Z Młocin do Szpitala Bielańskiego to można jechać 103, nawet jest bliżej...
Natomiast z Galerii Młociny jest bliżej do tramwaju niż do 103. Tramwaju, ktorego nie ma. Ciekawe, jak zapełnienie 72 na Tarchominie...
-
ashir
- Posty: 27710
- Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: ashir » 08 lip 2022, 9:43
Najpierw na zakupy do galerii, a później na badania do szpitala?
-
fraktal
- Posty: 5478
- Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03
Post
autor: fraktal » 08 lip 2022, 9:49
ashir pisze: ↑08 lip 2022, 9:43
Najpierw na zakupy do galerii, a później na badania do szpitala?
Na odwrót raczej.
-
bartoni722
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Post
autor: bartoni722 » 08 lip 2022, 9:50
Coraz bardziej abstrakcyjne te scenariusze i relacje kreujecie. A jak ktoś chce do Biedry to w sumie blisko ma z Prozy od 181. A jak do Primarka?
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
-
Stary Pingwin
- Posty: 5805
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Post
autor: Stary Pingwin » 08 lip 2022, 9:55
Trochę ciasno na Piaskach, bo to i 17 i 33, w odstępach dwuminutowych. Ciekawość, jakie kolejki do Olszyny i Włościańskiej w kierunku miasta? Np o 9.03 17,22 i 35 w jednej minucie. To samo o 18. JPRD.
miłośnik 13N
-
fraktal
- Posty: 5478
- Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03
Post
autor: fraktal » 08 lip 2022, 10:03
bartoni722 pisze: ↑08 lip 2022, 9:50
Coraz bardziej abstrakcyjne te scenariusze i relacje kreujecie. A jak ktoś chce do Biedry to w sumie blisko ma z Prozy od 181. A jak do Primarka?
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Nie załamuj mnie. To jest jedna z większych galerii handlowych w Warszawie. Wiesz, ile osób wsiada do tramwajów spod i do Arkadii? Wieaz jakie to potoki pasażerskie. Na Młocinach tak tego nie widać, bo sporo osób idzie do metra, ale zapełnienie tramwajów też wzrosło. W galerii handlowej też pracują ludzie, czy ci się to podoba, czy nie.
-
bartoni722
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Post
autor: bartoni722 » 08 lip 2022, 10:08
fraktal pisze:bartoni722 pisze: ↑08 lip 2022, 9:50
Coraz bardziej abstrakcyjne te scenariusze i relacje kreujecie. A jak ktoś chce do Biedry to w sumie blisko ma z Prozy od 181. A jak do Primarka?
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Nie załamuj mnie. To jest jedna z większych galerii handlowych w Warszawie. Wiesz, ile osób wsiada do tramwajów spod i do Arkadii? Wieaz jakie to potoki pasażerskie. Na Młocinach tak tego nie widać, bo sporo osób idzie do metra, ale zapełnienie tramwajów też wzrosło. W galerii handlowej też pracują ludzie, czy ci się to podoba, czy nie.
Przecież Ci właśnie ludzie mają pokrycie na Marymoncką (także do Szpitala Bielańskiego) w postaci 103...więc naprawdę nie wiem w czym problem.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.