Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2022
Moderator: Wiliam
Nic nie pisz już bo fanatycy uwielbianego ZTM czytaj pracodawcy cię zjedzą. Zaraz ktoś napisze że z Łomianek jest bliżej na Winnice niż Młociny, wszak stan Wisły płytki więc można spacerkiem do 2.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Jeśli ktoś nie jest w stanie zauważyć, że zamiast 17 jest 72, to widocznie nie powinien funkcjonować w społeczeństwie. Takie lżejsze prawo Darwina. Zwłaszcza że na wyświetlaczach przystankowych jest 72 i można sobie sprawdzić, dlaczego jest 72 a nie 17.beni pisze:Właśnie o tym pisałem na Młocinach po kilkanaście osób podczas przerwy na linii 26 (w tym osoby niepełnosprawne jak i starsze ) pytają o 6 i dojazd do szpitala Bielańskiego. Zaś po rozmowie z motorniczym z linii 2 na Tarchominie i Nowodworach ogólne zdziwienie i wkurw... głównie za brak 17. Brawo. W środę komunikat dziś zamknięcie. Dwa na przystanku 6 tylko kartka A4 z informacją.
ŁK
Pytanie, czy prace są robione z projektem tymczasowej organizacji ruchu, czy "na awarię" (co z tego, że planowaną od miesięcy). Jeśli prace robi się "na awarię", to trudno ogłaszać tę awarię tydzień wcześniej - trzeba zachować jakieś pozorybeni pisze: ↑07 lip 2022, 10:31Takie szerokie zmiany jakie będą od jutra powinny być informowane z tydzień wcześniej. A tak będzie burdel jak trza. Zgadzam się z mkm101. Nowy dyrektor stare porządki w tym przypadku. To tak jak by TW poinformowało ZTM że za 14h zamykają jakąś zajezdnie z powodu planowanego od miesięcy remontu.
W tym, że nie każdy czyta na bieżąco komunikaty na www WTP. Tak, wiem. To jego problem. Tylko nie każdy jest młody, sprawny i oblatany w necie. A do 103 na Młocinach też kawałek trzeba podejść.bartoni722 pisze: ↑08 lip 2022, 10:08Przecież Ci właśnie ludzie mają pokrycie na Marymoncką (także do Szpitala Bielańskiego) w postaci 103...więc naprawdę nie wiem w czym problem.
A w komunikacie ZTMu jest napisana jakaś wzmianka o 103? Nie ma, a powinna być , bo jak ktoś jest przyzwyczajony do tramwajów, może zapomnieć o 103. To chyba nie problem dodać jedno zdanie, że rolę linii zastępczej na odcinku AWF - Metro Młociny pełni linia 103. I przy okazji, dać 103 na peron po 114f, żeby ludzie mieli bliżej z Galerii. Ale po co, liczy się tylko Tarchomin i nowo otwarta trasa na Winnicę...bartoni722 pisze: ↑08 lip 2022, 10:08Przecież Ci właśnie ludzie mają pokrycie na Marymoncką (także do Szpitala Bielańskiego) w postaci 103...więc naprawdę nie wiem w czym problem.fraktal pisze:Nie załamuj mnie. To jest jedna z większych galerii handlowych w Warszawie. Wiesz, ile osób wsiada do tramwajów spod i do Arkadii? Wieaz jakie to potoki pasażerskie. Na Młocinach tak tego nie widać, bo sporo osób idzie do metra, ale zapełnienie tramwajów też wzrosło. W galerii handlowej też pracują ludzie, czy ci się to podoba, czy nie.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
- AdamKlocusky
- Posty: 568
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
W komunikatach o zmianach tras takich informacji (odnośnie 103) się nie podaje - zresztą bardzo często są one kalką treści zleceń ZTM. Takie coś to przejdzie tylko w newsach.fraktal pisze:A w komunikacie ZTMu jest napisana jakaś wzmianka o 103? Nie ma, a powinna być , bo jak ktoś jest przyzwyczajony do tramwajów, może zapomnieć o 103. To chyba nie problem dodać jedno zdanie, że rolę linii zastępczej na odcinku AWF - Metro Młociny pełni linia 103. I przy okazji, dać 103 na peron po 114f, żeby ludzie mieli bliżej z Galerii. Ale po co, liczy się tylko Tarchomin i nowo otwarta trasa na Winnicę...bartoni722 pisze: ↑08 lip 2022, 10:08Przecież Ci właśnie ludzie mają pokrycie na Marymoncką (także do Szpitala Bielańskiego) w postaci 103...więc naprawdę nie wiem w czym problem.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
No dobra, chodzi o to, żeby na przystanku linii 6 była informacja, że zamiast niej, można skorzystać ze 103. Nawet niekoniecznie w internecie, choć też by się takie info przydało.
Wczoraj byłem na pętli Metro Młociny i Arriva wozami ze 103 rzeczywiście miała postój na pętli na miejscu 114f, ale na wyświetlaczach był "Przejazd Techniczny " i kierowcy nie wpuszczali pasażerów, zresztą nikt nie wiedział, że to 103. Zastrzelcie mnie.
Wczoraj byłem na pętli Metro Młociny i Arriva wozami ze 103 rzeczywiście miała postój na pętli na miejscu 114f, ale na wyświetlaczach był "Przejazd Techniczny " i kierowcy nie wpuszczali pasażerów, zresztą nikt nie wiedział, że to 103. Zastrzelcie mnie.
Pod lasem gdzie krańcowało 103 jako PT, trwały/trwają jakieś prace ziemne i wozy krańcują na terminalu, ale bez podanego miejsca postojowego i nadal jako PT.fraktal pisze: ↑10 lip 2022, 12:37No dobra, chodzi o to, żeby na przystanku linii 6 była informacja, że zamiast niej, można skorzystać ze 103. Nawet niekoniecznie w internecie, choć też by się takie info przydało.
Wczoraj byłem na pętli Metro Młociny i Arriva wozami ze 103 rzeczywiście miała postój na pętli na miejscu 114f, ale na wyświetlaczach był "Przejazd Techniczny " i kierowcy nie wpuszczali pasażerów, zresztą nikt nie wiedział, że to 103. Zastrzelcie mnie.
To takie tymczasowe rozwiązanie, stąd zapewne ZTM nie zmienił nic w informacji pasażerskiej odnośnie krańca 103
Lepiej, żeby 103 miało przystanek krańcowy tam gdzie teraz staje 114f, natomiast 114f mogłoby gdzieś stać jako PT, na przykład na przystanku przy Nocznickiego, albo w jakimś innym miejscu. Może przy peronie 1. Flixbus i prywaciarze nie muszą mieć całego peronu dla siebie przez cały dzień...Jurand pisze: ↑10 lip 2022, 13:18Pod lasem gdzie krańcowało 103 jako PT, trwały/trwają jakieś prace ziemne i wozy krańcują na terminalu, ale bez podanego miejsca postojowego i nadal jako PT.fraktal pisze: ↑10 lip 2022, 12:37No dobra, chodzi o to, żeby na przystanku linii 6 była informacja, że zamiast niej, można skorzystać ze 103. Nawet niekoniecznie w internecie, choć też by się takie info przydało.
Wczoraj byłem na pętli Metro Młociny i Arriva wozami ze 103 rzeczywiście miała postój na pętli na miejscu 114f, ale na wyświetlaczach był "Przejazd Techniczny " i kierowcy nie wpuszczali pasażerów, zresztą nikt nie wiedział, że to 103. Zastrzelcie mnie.
To takie tymczasowe rozwiązanie, stąd zapewne ZTM nie zmienił nic w informacji pasażerskiej odnośnie krańca 103
- AdamKlocusky
- Posty: 568
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
ZTM pisze: Tramwaje nie pojadą mostem Śląsko-Dąbrowskim
Kursowanie tramwajów linii 4, 13, 20, 26 i 41 – od 25 lipca do 12 sierpnia – zostanie zawieszone. Aleję „Solidarności” pomiędzy Dworcem Wileńskim a ulicą Okopową będzie obsługiwała zastępcza linia autobusowa Z26. Będą także uzupełniające linie tramwajowe.
Od poniedziałku, 25 lipca do 12 sierpnia tramwajarze będą remontowali tory i przystanki na trasie W-Z. Tramwaje nie będą jeździły trasą między pl. Bankowym a pl. Wileńskim. Będą zmiany w funkcjonowaniu Warszawskiego Transportu Publicznego.
Zastępcze tramwaje i autobusy
Kursowanie tramwajów linii: 4, 13, 20, 26 i 41 zostanie zawieszone.
Trasy linii 23 i turystycznej T zostaną zmienione. Tramwaje linii 23 skręcą z al. „Solidarności” w al. Jana Pawła II, przy rondzie ONZ w ulicę Prostą i będą kończyły kursy na rondzie I. Daszyńskiego.
„Tetka” będzie zaczynała kursy na pętli CM. WOLSKI i ulicami: Wolska – al. „Solidarności” – Towarowa dojedzie do trasy podstawowej i mostem Józefa Poniatowskiego do pętli CZYNSZOWA. Z powrotem pojedzie ulicami: 11 Listopada – Targowa – Jagiellońska – S. Starzyńskiego – most Gdański – A. Słomińskiego – al. Jana Pawła II – al. „Solidarności” – Wolska – CM.WOLSKI.
Zostaną uruchomione cztery tramwajowe linie uzupełniające:
70: BOERNEROWO – S. Kaliskiego – Dywizjonu 303 – Obozowa – Młynarska – al. „Solidarności” – al. Jana Pawła II – A. Słomińskiego – most Gdański – S. Starzyńskiego – J. Odrowąża – Matki Teresy z Kalkuty – Rembielińska – Annopol – ŻERAŃ WSCHODNI
71: ŻERAŃ FSO – Jagiellońska – Ratuszowa – Targowa – J. Zamoyskiego- Grochowska – WIATRACZNA
73: KAWĘCZYŃSKA -BAZYLIKA – Kawęczyńska – Kijowska – Targowa – 11 Listopada – Stalowa – CZYNSZOWA
74: WYŚCIGI – Puławska – Marszałkowska – pl. Bankowy – al. „Solidarności” – Wolska – Połczyńska – Powstańców Śląskich – W. Reymonta – Wólczyńska – T. Nocznickiego – METRO MŁOCINY.
Tramwaje linii uzupełniających będą kursowały co 10 min rano i po południu oraz co 15 min w pozostałych godzinach. W weekendy będą podjeżdżały na przystanki co 15 min oraz co 20 min wcześnie rano i wieczorem.
Tramwaje w al. „Solidarności” zastąpią autobusy linii Z26:
Z26: DW.WILEŃSKI 09 – Wileńska – Targowa – al. „Solidarności” – Okopowa – OKOPOWA – al. „Solidarności” – Targowa – 11 Listopada – Inżynierska – Wileńska – DW.WILEŃSKI 09.
Autobusy będą jeździły z częstotliwością 5 min w godzinach szczytów komunikacyjnych oraz 7,5 min poza szczytem i w weekendy.
Niektóre przystanki w innych miejscach
Przystanki Metro Ratusz Arsenał 09 i 10 (czyli wspólne dla autobusów i tramwajów), Stare Miasto 02 (przystanek w kierunku pl. Bankowego) oraz Dw. Wileński 03 (przystanek w kierunku pl. Bankowego) będą nieczynne.
Za pl. Bankowym, przy jezdni głównej al. „Solidarności” w kierunku Pragi, zostanie uruchomiony przystanek tymczasowy Metro Ratusz Arsenał 59 jako stały dla autobusów linii 160, 190 i Z26.
Przy pl. Wileńskim autobusy jadące w kierunku pl. Bankowego zatrzymają się na przystanku Dw. Wileński 05 (przy jezdni głównej al. „Solidarności”, a nie na pasie tramwajowo-autobusowym). Przy Starym Mieście autobusy jadące w tym kierunku staną na tymczasowym przystanku Stare Miasto 52, który będzie przed stałym przystankiem. Natomiast przy pl. Bankowym zatrzymają się na przystanku Metro Ratusz Arsenał 06 (przy jezdni głównej al. „Solidarności”, a nie na pasie tramwajowo-autobusowym).
Najciekawsze jest to 23 na Rondzie Daszyńskiego przez Prostą i T na Cm. Wolskim. Pętle Banacha i Pl. Narutowicza będą nieczynne, bo nie bardzo rozumiem powodu takiej egzotycznej trasy?
- AdamKlocusky
- Posty: 568
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Te 23 wygląda na to, że będzie miało albo niską częstotliwość albo krótkie postoje na Daszyńskiego. Inaczej nie wyobrażam sobie jazdy po jednym torze.
W jeden weekend Banacha, w drugi Okęcie. Narutowicza będzie potrzebne bardziej innym liniom niż T, która jeszcze potrzebuje socjalu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Postoje będą na przystanku w stronę ONZ. Na Daszyńskim tylko szybka zmiana kierunku. Zupełnie jak na nakładkach w większości przypadków.AdamKlocusky pisze: ↑20 lip 2022, 18:43Te 23 wygląda na to, że będzie miało albo niską częstotliwość albo krótkie postoje na Daszyńskiego. Inaczej nie wyobrażam sobie jazdy po jednym torze.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
To fikuśne 23 będzie przejeżdżało przez Daszyniaka na dotychczasowy peron po zachodniej stronie ronda, czy powstanie jakieś wypłytowanie przy przelotce?