Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2022

Moderator: Wiliam

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 08 lip 2022, 10:09

Nic nie pisz już bo fanatycy uwielbianego ZTM czytaj pracodawcy cię zjedzą. Zaraz ktoś napisze że z Łomianek jest bliżej na Winnice niż Młociny, wszak stan Wisły płytki więc można spacerkiem do 2.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 08 lip 2022, 10:11

beni pisze:Właśnie o tym pisałem na Młocinach po kilkanaście osób podczas przerwy na linii 26 (w tym osoby niepełnosprawne jak i starsze ) pytają o 6 i dojazd do szpitala Bielańskiego. Zaś po rozmowie z motorniczym z linii 2 na Tarchominie i Nowodworach ogólne zdziwienie i wkurw... głównie za brak 17. Brawo. W środę komunikat dziś zamknięcie. Dwa na przystanku 6 tylko kartka A4 z informacją.
Jeśli ktoś nie jest w stanie zauważyć, że zamiast 17 jest 72, to widocznie nie powinien funkcjonować w społeczeństwie. Takie lżejsze prawo Darwina. Zwłaszcza że na wyświetlaczach przystankowych jest 72 i można sobie sprawdzić, dlaczego jest 72 a nie 17.
ŁK

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1851
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 08 lip 2022, 10:25

beni pisze:
07 lip 2022, 10:31
Takie szerokie zmiany jakie będą od jutra powinny być informowane z tydzień wcześniej. A tak będzie burdel jak trza. Zgadzam się z mkm101. Nowy dyrektor stare porządki w tym przypadku. To tak jak by TW poinformowało ZTM że za 14h zamykają jakąś zajezdnie z powodu planowanego od miesięcy remontu. 🤣
Pytanie, czy prace są robione z projektem tymczasowej organizacji ruchu, czy "na awarię" (co z tego, że planowaną od miesięcy). Jeśli prace robi się "na awarię", to trudno ogłaszać tę awarię tydzień wcześniej - trzeba zachować jakieś pozory ;)

Paweł D.
Posty: 5254
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 08 lip 2022, 10:41

bartoni722 pisze:
08 lip 2022, 10:08
Przecież Ci właśnie ludzie mają pokrycie na Marymoncką (także do Szpitala Bielańskiego) w postaci 103...więc naprawdę nie wiem w czym problem.
W tym, że nie każdy czyta na bieżąco komunikaty na www WTP. Tak, wiem. To jego problem. Tylko nie każdy jest młody, sprawny i oblatany w necie. A do 103 na Młocinach też kawałek trzeba podejść.

fraktal
Posty: 5476
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 08 lip 2022, 10:51

bartoni722 pisze:
08 lip 2022, 10:08
fraktal pisze:Nie załamuj mnie. To jest jedna z większych galerii handlowych w Warszawie. Wiesz, ile osób wsiada do tramwajów spod i do Arkadii? Wieaz jakie to potoki pasażerskie. Na Młocinach tak tego nie widać, bo sporo osób idzie do metra, ale zapełnienie tramwajów też wzrosło. W galerii handlowej też pracują ludzie, czy ci się to podoba, czy nie.
Przecież Ci właśnie ludzie mają pokrycie na Marymoncką (także do Szpitala Bielańskiego) w postaci 103...więc naprawdę nie wiem w czym problem.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
A w komunikacie ZTMu jest napisana jakaś wzmianka o 103? Nie ma, a powinna być , bo jak ktoś jest przyzwyczajony do tramwajów, może zapomnieć o 103. To chyba nie problem dodać jedno zdanie, że rolę linii zastępczej na odcinku AWF - Metro Młociny pełni linia 103. I przy okazji, dać 103 na peron po 114f, żeby ludzie mieli bliżej z Galerii. Ale po co, liczy się tylko Tarchomin i nowo otwarta trasa na Winnicę...

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 568
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 08 lip 2022, 15:58

fraktal pisze:
bartoni722 pisze:
08 lip 2022, 10:08
Przecież Ci właśnie ludzie mają pokrycie na Marymoncką (także do Szpitala Bielańskiego) w postaci 103...więc naprawdę nie wiem w czym problem.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
A w komunikacie ZTMu jest napisana jakaś wzmianka o 103? Nie ma, a powinna być , bo jak ktoś jest przyzwyczajony do tramwajów, może zapomnieć o 103. To chyba nie problem dodać jedno zdanie, że rolę linii zastępczej na odcinku AWF - Metro Młociny pełni linia 103. I przy okazji, dać 103 na peron po 114f, żeby ludzie mieli bliżej z Galerii. Ale po co, liczy się tylko Tarchomin i nowo otwarta trasa na Winnicę...
W komunikatach o zmianach tras takich informacji (odnośnie 103) się nie podaje - zresztą bardzo często są one kalką treści zleceń ZTM. Takie coś to przejdzie tylko w newsach.

Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

fraktal
Posty: 5476
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 10 lip 2022, 12:37

No dobra, chodzi o to, żeby na przystanku linii 6 była informacja, że zamiast niej, można skorzystać ze 103. Nawet niekoniecznie w internecie, choć też by się takie info przydało.

Wczoraj byłem na pętli Metro Młociny i Arriva wozami ze 103 rzeczywiście miała postój na pętli na miejscu 114f, ale na wyświetlaczach był "Przejazd Techniczny " i kierowcy nie wpuszczali pasażerów, zresztą nikt nie wiedział, że to 103. :mur: Zastrzelcie mnie. :D

Jurand
Posty: 1076
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 10 lip 2022, 13:18

fraktal pisze:
10 lip 2022, 12:37
No dobra, chodzi o to, żeby na przystanku linii 6 była informacja, że zamiast niej, można skorzystać ze 103. Nawet niekoniecznie w internecie, choć też by się takie info przydało.

Wczoraj byłem na pętli Metro Młociny i Arriva wozami ze 103 rzeczywiście miała postój na pętli na miejscu 114f, ale na wyświetlaczach był "Przejazd Techniczny " i kierowcy nie wpuszczali pasażerów, zresztą nikt nie wiedział, że to 103. :mur: Zastrzelcie mnie. :D
Pod lasem gdzie krańcowało 103 jako PT, trwały/trwają jakieś prace ziemne i wozy krańcują na terminalu, ale bez podanego miejsca postojowego i nadal jako PT.
To takie tymczasowe rozwiązanie, stąd zapewne ZTM nie zmienił nic w informacji pasażerskiej odnośnie krańca 103 :-k

fraktal
Posty: 5476
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 12 lip 2022, 0:25

Jurand pisze:
10 lip 2022, 13:18
fraktal pisze:
10 lip 2022, 12:37
No dobra, chodzi o to, żeby na przystanku linii 6 była informacja, że zamiast niej, można skorzystać ze 103. Nawet niekoniecznie w internecie, choć też by się takie info przydało.

Wczoraj byłem na pętli Metro Młociny i Arriva wozami ze 103 rzeczywiście miała postój na pętli na miejscu 114f, ale na wyświetlaczach był "Przejazd Techniczny " i kierowcy nie wpuszczali pasażerów, zresztą nikt nie wiedział, że to 103. :mur: Zastrzelcie mnie. :D
Pod lasem gdzie krańcowało 103 jako PT, trwały/trwają jakieś prace ziemne i wozy krańcują na terminalu, ale bez podanego miejsca postojowego i nadal jako PT.
To takie tymczasowe rozwiązanie, stąd zapewne ZTM nie zmienił nic w informacji pasażerskiej odnośnie krańca 103 :-k
Lepiej, żeby 103 miało przystanek krańcowy tam gdzie teraz staje 114f, natomiast 114f mogłoby gdzieś stać jako PT, na przykład na przystanku przy Nocznickiego, albo w jakimś innym miejscu. Może przy peronie 1. Flixbus i prywaciarze nie muszą mieć całego peronu dla siebie przez cały dzień...

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 568
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 20 lip 2022, 15:33

ZTM pisze: Tramwaje nie pojadą mostem Śląsko-Dąbrowskim

Kursowanie tramwajów linii 4, 13, 20, 26 i 41 – od 25 lipca do 12 sierpnia – zostanie zawieszone. Aleję „Solidarności” pomiędzy Dworcem Wileńskim a ulicą Okopową będzie obsługiwała zastępcza linia autobusowa Z26. Będą także uzupełniające linie tramwajowe.

Od poniedziałku, 25 lipca do 12 sierpnia tramwajarze będą remontowali tory i przystanki na trasie W-Z. Tramwaje nie będą jeździły trasą między pl. Bankowym a pl. Wileńskim. Będą zmiany w funkcjonowaniu Warszawskiego Transportu Publicznego.

Zastępcze tramwaje i autobusy

Kursowanie tramwajów linii: 4, 13, 20, 26 i 41 zostanie zawieszone.

Trasy linii 23 i turystycznej T zostaną zmienione. Tramwaje linii 23 skręcą z al. „Solidarności” w al. Jana Pawła II, przy rondzie ONZ w ulicę Prostą i będą kończyły kursy na rondzie I. Daszyńskiego.

„Tetka” będzie zaczynała kursy na pętli CM. WOLSKI i ulicami: Wolska – al. „Solidarności” – Towarowa dojedzie do trasy podstawowej i mostem Józefa Poniatowskiego do pętli CZYNSZOWA. Z powrotem pojedzie ulicami: 11 Listopada – Targowa – Jagiellońska – S. Starzyńskiego – most Gdański – A. Słomińskiego – al. Jana Pawła II – al. „Solidarności” – Wolska – CM.WOLSKI.

Zostaną uruchomione cztery tramwajowe linie uzupełniające:

70: BOERNEROWO – S. Kaliskiego – Dywizjonu 303 – Obozowa – Młynarska – al. „Solidarności” – al. Jana Pawła II – A. Słomińskiego – most Gdański – S. Starzyńskiego – J. Odrowąża – Matki Teresy z Kalkuty – Rembielińska – Annopol – ŻERAŃ WSCHODNI

71: ŻERAŃ FSO – Jagiellońska – Ratuszowa – Targowa – J. Zamoyskiego- Grochowska – WIATRACZNA

73: KAWĘCZYŃSKA -BAZYLIKA – Kawęczyńska – Kijowska – Targowa – 11 Listopada – Stalowa – CZYNSZOWA

74: WYŚCIGI – Puławska – Marszałkowska – pl. Bankowy – al. „Solidarności” – Wolska – Połczyńska – Powstańców Śląskich – W. Reymonta – Wólczyńska – T. Nocznickiego – METRO MŁOCINY.

Tramwaje linii uzupełniających będą kursowały co 10 min rano i po południu oraz co 15 min w pozostałych godzinach. W weekendy będą podjeżdżały na przystanki co 15 min oraz co 20 min wcześnie rano i wieczorem.

Tramwaje w al. „Solidarności” zastąpią autobusy linii Z26:

Z26: DW.WILEŃSKI 09 – Wileńska – Targowa – al. „Solidarności” – Okopowa – OKOPOWA – al. „Solidarności” – Targowa – 11 Listopada – Inżynierska – Wileńska – DW.WILEŃSKI 09.

Autobusy będą jeździły z częstotliwością 5 min w godzinach szczytów komunikacyjnych oraz 7,5 min poza szczytem i w weekendy.

Niektóre przystanki w innych miejscach

Przystanki Metro Ratusz Arsenał 09 i 10 (czyli wspólne dla autobusów i tramwajów), Stare Miasto 02 (przystanek w kierunku pl. Bankowego) oraz Dw. Wileński 03 (przystanek w kierunku pl. Bankowego) będą nieczynne.

Za pl. Bankowym, przy jezdni głównej al. „Solidarności” w kierunku Pragi, zostanie uruchomiony przystanek tymczasowy Metro Ratusz Arsenał 59 jako stały dla autobusów linii 160, 190 i Z26.

Przy pl. Wileńskim autobusy jadące w kierunku pl. Bankowego zatrzymają się na przystanku Dw. Wileński 05 (przy jezdni głównej al. „Solidarności”, a nie na pasie tramwajowo-autobusowym). Przy Starym Mieście autobusy jadące w tym kierunku staną na tymczasowym przystanku Stare Miasto 52, który będzie przed stałym przystankiem. Natomiast przy pl. Bankowym zatrzymają się na przystanku Metro Ratusz Arsenał 06 (przy jezdni głównej al. „Solidarności”, a nie na pasie tramwajowo-autobusowym).
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 20 lip 2022, 18:30

Najciekawsze jest to 23 na Rondzie Daszyńskiego przez Prostą i T na Cm. Wolskim. Pętle Banacha i Pl. Narutowicza będą nieczynne, bo nie bardzo rozumiem powodu takiej egzotycznej trasy? :-k

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 568
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 20 lip 2022, 18:43

ashir pisze:
20 lip 2022, 18:30
Najciekawsze jest to 23 na Rondzie Daszyńskiego przez Prostą i T na Cm. Wolskim. Pętle Banacha i Pl. Narutowicza będą nieczynne, bo nie bardzo rozumiem powodu takiej egzotycznej trasy? :-k
Te 23 wygląda na to, że będzie miało albo niską częstotliwość albo krótkie postoje na Daszyńskiego. Inaczej nie wyobrażam sobie jazdy po jednym torze.
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25308
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 20 lip 2022, 18:47

ashir pisze:
20 lip 2022, 18:30
Najciekawsze jest to 23 na Rondzie Daszyńskiego przez Prostą i T na Cm. Wolskim. Pętle Banacha i Pl. Narutowicza będą nieczynne, bo nie bardzo rozumiem powodu takiej egzotycznej trasy? :-k
W jeden weekend Banacha, w drugi Okęcie. Narutowicza będzie potrzebne bardziej innym liniom niż T, która jeszcze potrzebuje socjalu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25308
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 20 lip 2022, 18:49

AdamKlocusky pisze:
20 lip 2022, 18:43
ashir pisze:
20 lip 2022, 18:30
Najciekawsze jest to 23 na Rondzie Daszyńskiego przez Prostą i T na Cm. Wolskim. Pętle Banacha i Pl. Narutowicza będą nieczynne, bo nie bardzo rozumiem powodu takiej egzotycznej trasy? :-k
Te 23 wygląda na to, że będzie miało albo niską częstotliwość albo krótkie postoje na Daszyńskiego. Inaczej nie wyobrażam sobie jazdy po jednym torze.
Postoje będą na przystanku w stronę ONZ. Na Daszyńskim tylko szybka zmiana kierunku. Zupełnie jak na nakładkach w większości przypadków.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 667
Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
Lokalizacja: Nowe Górce

Post autor: Piotrek_2274 » 20 lip 2022, 21:49

To fikuśne 23 będzie przejeżdżało przez Daszyniaka na dotychczasowy peron po zachodniej stronie ronda, czy powstanie jakieś wypłytowanie przy przelotce?

ODPOWIEDZ