Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2022
Moderator: Wiliam
Tam zdaje się planowo coś kiedyś mieli dłubać. Tak dłubali, że coś dodatkowo popsuli?
Na to wychodzi.
A na trasie objazdowej linie zatrzymują się na mijanych przystankach, czy nie?
Szykują się spore utrudnienia w wyjeździe z Gocławia w kierunku zachodnim i północnym:
https://www.eska.pl/warszawa/mieszkancy ... -z86L.htmlRadio Eska pisze: "Drogowcy szykują się do remontu Saskiej i Egipskiej. Zaczną od zmiany progów zwalniających. Roboty ruszają we wtorek, 9 sierpnia, o godzinie 21. W czasie remontu Afrykańską będą kursowały autobusy Warszawskiego Transportu Publicznego. Żeby było to możliwe, drogowcy muszą zmienić standardowe progi zwalniające na wyspowe" - oficjalnie przekazano.
Czytaj również: Lata mijają, rowerzyści przyzwyczajeń nie zmieniają. Na Moście Poniatowskiego wciąż chodnikiem
Remont ul. Saskiej i Egipskiej wreszcie rusza
Wstępne, opisane prace mają zakończyć się 13 sierpnia. Kolejny etap robót rozpocznie się natomiast trzy dni później, 16 sierpnia. Wówczas ul. Saska i Egipska najpewniej zostaną zamknięte. Remont nawierzchni jezdni ma zostać przeprowadzony na odcinku od al. Stanów Zjednoczonych do ul. Afrykańskiej.
Jest już komunikat na stronie WTP:
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2022/08/11 ... iej-kepie/
Niestety brak mapy, a niektóre zmiany są... DZIWNE (#123)
https://www.wtp.waw.pl/newsy/2022/08/11 ... iej-kepie/
Niestety brak mapy, a niektóre zmiany są... DZIWNE (#123)
Faktycznie, 123 ma się samo ze sobą przecinać (na skrzyżowaniu Saska/Zwycięzców autobusy tej samej linii w 4 strony), bez mapy trochę ciężko się w tym połapać.
A sam wiadukt ma też nie być przejezdny ? Nie dało się jakoś wykorzystać do objazdów Urugwajskiej, Lizbońskiej i północnej Afrykańskiej ?
A sam wiadukt ma też nie być przejezdny ? Nie dało się jakoś wykorzystać do objazdów Urugwajskiej, Lizbońskiej i północnej Afrykańskiej ?
Z-1 to takie E-1 tylko z Z. Pewnie od października na czarno (i tak omija chyba w sumie aż 3 przystanki). Ciekawe, czy 507 już tak nie zostanie, bez 411, na zawsze… 509 może też, choć tu już musiałby tramwaj istnieć Można było 509 wysłać do Politechniki zamiast 138 tak btw.
ŁK
Z-1 to nie do końca E-1, bo jednak zalicza Saską Kępę.
Sam wiadukt chyba będzie przejezdny, tylko nie będzie do niego żadnych dojazdów.
Sam wiadukt chyba będzie przejezdny, tylko nie będzie do niego żadnych dojazdów.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Według artykułu na "Transporcie Publicznym", w związku z budową trasy tramwajowej do Wilanowa
Czy to oznacza że Dolna będzie przeznaczona wyłącznie dla ruchu autobusów? Przecież tam nie ma miejsca żeby fizycznie wydzielić trzeci pas, o czwartym to już nawet nie mówiąc. Wynikałoby też z tego fragmentu, że wszystkie autobusy jadące obecnie Spacerową, pojadą objazdem przez Puławską i Dolną. Dla linii 167 oznacza to co najmniej kuriozalny objazd, biorąc pod uwagę że w przypadku obsługi Siekierek, jej podstawowym zadaniem powinien być szybki dowóz do M1Priorytetowo będą potraktowane autobusy, które pojadą po wydzielonych buspasach na Puławskiej, Belwederskiej i Dolnej.
167 będzie jeździć Wiśniową - Batorego - Żeleńskiego i Klonową.
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
131 także przez Klonową i Żeleńskiego, czy przez Trasę Łazienkowską?
E-1 powinno zostać na dotychczasowej trasie ale jako 4xx, gdyż te dwa przystanki na Wybrzeżu Szczecińskim powinno kategorycznie omijać, bo i tak mało kto z nich korzysta (jakieś przypadkowe zabłąkane osoby). 3xx musiałoby się także zatrzymywać na Brazyliskiej i Międzynarodowej. Moim zdaniem 507 może zostać przez Marszałkowską, jednakże musiałoby jechać jak dawne 501 tj. przez Saską i Zwycięzców i już bez żadnych przystanków na Zwycięzców. Przypominam, że ZTM zniszczył świetną linię 501 dodawaniem zbędnych przystanków i utworzeniem 151. Efekt jest taki, że od lat nic nie jeździ już trasą starego 151, a więc z tych z dodatkowych zbędnych przystanków i tak nikt nie korzysta, co tylko potwierdza głupią decyzję o likwidacji 501. Moim zdaniem można też rozważyć skierowanie 507 po trasie 501 przez Ujazdowskie. Wtedy będzie można bezpośrednio dojechać do Palmy itp. i nie będzie argumentu o jakimś dublowaniu metra, tylko nie nie wiem czy ztm nawet po 20 latach przyzna się do błędu.Łukasz pisze: ↑11 sie 2022, 14:15Z-1 to takie E-1 tylko z Z. Pewnie od października na czarno (i tak omija chyba w sumie aż 3 przystanki). Ciekawe, czy 507 już tak nie zostanie, bez 411, na zawsze… 509 może też, choć tu już musiałby tramwaj istnieć Można było 509 wysłać do Politechniki zamiast 138 tak btw.
Przecież przystanki Most Świętokrzyski ( i to też tylko w kierunku Gocławia!) i Wybrzeże Szczecińskie są przystankami na żądanie to w czym problem?
W tym, że w zupełności wystarczy tam 147, a kierowcy 4xx niech się skupią na drodze niż na obserwowaniu przystanków na totalnym odludziu.
Prowadząc jakikolwiek pojazd, nie tylko autobus, należy uważnie obserwować także otoczenie jezdni, a więc w tym przypadku również przystanki
E-1 to faktycznie jest raczej udawany ekspres, pewnie jakby docelowo zamienić na 301 to nawet by się nie zmienił rozkładowy czas przejazdu. I pytanie czy przez Zwycięzów nie byłoby szybciej niż przez TŁ, tym bardziej że nie da się na nią wyjechać bezpośrednio, tylko naokoło przez Brazylijską (mówię o stanie docelowym, po zakończeniu objazdów).
E-1 to faktycznie jest raczej udawany ekspres, pewnie jakby docelowo zamienić na 301 to nawet by się nie zmienił rozkładowy czas przejazdu. I pytanie czy przez Zwycięzów nie byłoby szybciej niż przez TŁ, tym bardziej że nie da się na nią wyjechać bezpośrednio, tylko naokoło przez Brazylijską (mówię o stanie docelowym, po zakończeniu objazdów).