Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2022

Moderator: Wiliam

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 11 sie 2022, 19:27

Michał pisze:
11 sie 2022, 19:17
W tym, że w zupełności wystarczy tam 147, a kierowcy 4xx niech się skupią na drodze niż na obserwowaniu przystanków na totalnym odludziu.
Ale co tu jest szczególnego do obserwacji? To nie są "zakryte" przystanki typu "Siekierki-Sanktuarium" czy "Zajezdnia Żoliborz", żeby kierowca musiał zachować szczególną ostrożność. A takie pseudoprzyśpieszone linie nie mają sensu, tym bardziej nie rozumiem dlaczego Twoim zdaniem kierowcy długiej linii 147 muszą się skupiać na "obserwowaniu przystanków na totalnym odludziu", a już krótkiej linii na Gocław nie mogą?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 11 sie 2022, 19:32

Co to jest za moda obecnie, że linie zwykłe na trasach objazdowych omijają przystanki?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Michał
Posty: 72
Rejestracja: 12 sty 2006, 12:50
Lokalizacja: WAWER

Post autor: Michał » 11 sie 2022, 19:43

Dla mnie te przystanki na Wybrzeżu Szczecińskim mogą być zlikwidowane, bo praktycznie nikt z nich nie korzysta. Uważam, że są one są uciążliwe także dla kierowców linii 147, ale użyłem skrótu, bo są tam jeszcze przecież 146 i 302. Chodziło mi o to, że te przystanki i tak nie zostaną zlikiwidowane ale linia 4xx jako następca po E-1 powinna być linią przyśpieszoną bez całkowicie zbędnych przystanków po drodze.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 11 sie 2022, 19:55

Ale na czym ta uciążliwość polega?

Michał
Posty: 72
Rejestracja: 12 sty 2006, 12:50
Lokalizacja: WAWER

Post autor: Michał » 11 sie 2022, 20:06

Ludzie potrzebują sprawnego dojazdu do pracy/szkoły/,uczelni w dni powszednie, a temu ma służyć linia pośpieszna okresowa. I czy naprawdę kierowcy przez większą część roku mają uważać na te przystanki, bo ktoś przypadkowo wciśnie przycisk stop bądź zatrzymuje pojazd jakiś nietrzeźwy, bo byłem w tym miejscu świadkiem takich zdarzeń wielokrotnie. Po co E -1 ma być 3xx skoro i tak do Gocławia jest tam 147. Dlatego jestem za zmianą E-1 w 4xx, bo żeby ominąć jakikolwiek przystanek po trasie, to musi być formalnie linia przyśpieszona.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 11 sie 2022, 20:23

Gocław traci w DS linie co 15 minut? Z komunikatu wynika, że Z-1 tylko w dni powszednie kursuje.

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 565
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 11 sie 2022, 20:27


Michał pisze:
Łukasz pisze:
11 sie 2022, 14:15
Z-1 to takie E-1 tylko z Z. Pewnie od października na czarno (i tak omija chyba w sumie aż 3 przystanki). Ciekawe, czy 507 już tak nie zostanie, bez 411, na zawsze… 509 może też, choć tu już musiałby tramwaj istnieć :) Można było 509 wysłać do Politechniki zamiast 138 tak btw.
E-1 powinno zostać na dotychczasowej trasie ale jako 4xx, gdyż te dwa przystanki na Wybrzeżu Szczecińskim powinno kategorycznie omijać, bo i tak mało kto z nich korzysta (jakieś przypadkowe zabłąkane osoby).
Przecież E-1 nie ma żadnych przystanków na ul.Wybrzeże Szczecińskie. Po MSN jest od razu Kryniczna NŻ.
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

man1956
Posty: 1528
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 11 sie 2022, 20:28

fik pisze:
11 sie 2022, 19:32
Co to jest za moda obecnie, że linie zwykłe na trasach objazdowych omijają przystanki?
Przykładem 141 i 172. W dodatku na stronie ZTM-u o objeździe (który trwa już czwarty dzień!) nie ma mowy, a w rozkładzie nadal figuruje zawieszony przystanek Konduktorska.
Wozy stoją w korkach na Puławskiej i Spacerowej, a to wszystko bez zmiany rozkładu.
Dziwne te nowe porządki w ZTM...

Michał
Posty: 72
Rejestracja: 12 sty 2006, 12:50
Lokalizacja: WAWER

Post autor: Michał » 11 sie 2022, 20:31

Zgadza się, ale E-1 od uruchomienia przystanków Kryniczna i Wał Gocławski jest fikcją i parodią linii ekspresowej, dlatego od dawna powinno funkcjonować jako 4xx.

Michał
Posty: 72
Rejestracja: 12 sty 2006, 12:50
Lokalizacja: WAWER

Post autor: Michał » 11 sie 2022, 20:33

man1956 pisze:
11 sie 2022, 20:28
fik pisze:
11 sie 2022, 19:32
Co to jest za moda obecnie, że linie zwykłe na trasach objazdowych omijają przystanki?
Przykładem 141 i 172. W dodatku na stronie ZTM-u o objeździe (który trwa już czwarty dzień!) nie ma mowy, a w rozkładzie nadal figuruje zawieszony przystanek Konduktorska.
Wozy stoją w korkach na Puławskiej i Spacerowej, a to wszystko bez zmiany rozkładu.
Dziwne te nowe porządki w ZTM...
Najlepszy jest objazd dla linii 702 pomimo, że na trasie tej linii nie ma żadnego objazdu...

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 565
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 11 sie 2022, 20:33

man1956 pisze:
fik pisze:
11 sie 2022, 19:32
Co to jest za moda obecnie, że linie zwykłe na trasach objazdowych omijają przystanki?
Przykładem 141 i 172. W dodatku na stronie ZTM-u o objeździe (który trwa już czwarty dzień!) nie ma mowy, a w rozkładzie nadal figuruje zawieszony przystanek Konduktorska.
Wozy stoją w korkach na Puławskiej i Spacerowej, a to wszystko bez zmiany rozkładu.
Dziwne te nowe porządki w ZTM...
Komunikat o objeździe jest... tyle, że na drugiej stronie (https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2022/08/0 ... ul-dolnej/). Ale już o zmianie rozkładów zapomniano.
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 565
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 11 sie 2022, 20:39

Michał pisze:
man1956 pisze:
11 sie 2022, 20:28
Przykładem 141 i 172. W dodatku na stronie ZTM-u o objeździe (który trwa już czwarty dzień!) nie ma mowy, a w rozkładzie nadal figuruje zawieszony przystanek Konduktorska.
Wozy stoją w korkach na Puławskiej i Spacerowej, a to wszystko bez zmiany rozkładu.
Dziwne te nowe porządki w ZTM...
Najlepszy jest objazd dla linii 702 pomimo, że na trasie tej linii nie ma żadnego objazdu...
Nie wiem jak ty to widzisz, ale 702 jeździ na trasie objazdowej, różniącej się od trasy podstawowej.
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 sie 2022, 21:30

AdamKlocusky pisze:
11 sie 2022, 20:33
man1956 pisze:
Przykładem 141 i 172. W dodatku na stronie ZTM-u o objeździe (który trwa już czwarty dzień!) nie ma mowy, a w rozkładzie nadal figuruje zawieszony przystanek Konduktorska.
Wozy stoją w korkach na Puławskiej i Spacerowej, a to wszystko bez zmiany rozkładu.
Dziwne te nowe porządki w ZTM...
Komunikat o objeździe jest... tyle, że na drugiej stronie (https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2022/08/0 ... ul-dolnej/). Ale już o zmianie rozkładów zapomniano.
Trochę łatwiej się pisze zlecenie i komunikat niż robi rozkład jazdy, który przy takim objeździe to w zasadzie powinien być nowym rozkładem z dodatkowymi brygadami. A nie wiemy, jakie deklaracje co do terminu naprawy jezdni są deklarowane do ZTM. Bo to może być permanentne jutro.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 11 sie 2022, 21:59

Ale po jednej wtyczce powinno być, żeby wyrównać rozkład albo chociaż dać ustawowe postoje, choć chyba 141 to ma długie.
ŁK

kangoo2
Posty: 383
Rejestracja: 13 wrz 2006, 11:53

Post autor: kangoo2 » 11 sie 2022, 22:38

Czy dobrze zrozumiałem komunikat wtp, że Z-1 będzie stawać na tym nowym i nieużywanym do tej pory przystanku na Sokolej? Czyli dalej od wejść do stacji metra już się nie dało? A do tego druga linia z metra na Gocław 147 i na Saską Kępę 146 mają przystanek po drugiej stronie ulicy. Obawiam się, że taka organizacja to zły pomysł.

ODPOWIEDZ