Komunikacja w trakcie budowy Tramwaju do Wilanowa

Moderator: Wiliam

bentes
Posty: 85
Rejestracja: 30 sie 2020, 13:23

Post autor: bentes » 01 lut 2023, 17:58

Glonojad pisze:
01 lut 2023, 17:37
Zwłaszcza oczekiwany był 3-minutowy postój na krańcu ursynowskim :P
Jak dokładnie będzie jechało 217? Płaskowickiej, Cynamonowa, metro Imielin i gdzie zawrotka? Tak jak 263?

primoż
Posty: 3712
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 01 lut 2023, 18:00

Jak 319.
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Autobus Czerwon
Posty: 4091
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 01 lut 2023, 18:07

Glonojad pisze:
01 lut 2023, 17:37
Zwłaszcza oczekiwany był 3-minutowy postój na krańcu ursynowskim :P
Nie wiem co organizator ma na celu robiąc tak krótkie postoje.
Są one niekorzystne szczególnie dla kierowców jak i pasażerów.

reserved
Posty: 14581
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 02 lut 2023, 8:49

Autobus Czerwon pisze:
01 lut 2023, 18:07
Glonojad pisze:
01 lut 2023, 17:37
Zwłaszcza oczekiwany był 3-minutowy postój na krańcu ursynowskim :P
Nie wiem co organizator ma na celu robiąc tak krótkie postoje.
Są one niekorzystne szczególnie dla kierowców jak i pasażerów.
Znając dzisiejsze realia ZTM to 3-minutowy postój trzeba traktować jak luksus. Mogli dać 0. Jak na Gołąbkach skąd się rusza o każdej porze opóźnionym. ;)

bartoni722
Posty: 12140
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 02 lut 2023, 9:49

194 to traktuj jak linię z półkursem 65 minut, takie jak np. 136. Jednokierunkowy przebieg i umożliwienie przejazdu przez "pętlę" jadąc do miasta nie dają opcji rzeźbienia w postojach.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Autobus Czerwon
Posty: 4091
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 02 lut 2023, 9:57

bartoni722 pisze:
02 lut 2023, 9:49
Jednokierunkowy przebieg i umożliwienie przejazdu przez "pętlę" jadąc do miasta nie dają opcji rzeźbienia w postojach.
263 też ma pętlę na Ursynowie w postaci kryterium ulicznego, a mimo to zaplanowano tam 15-17 minutowe postoje. To jak to w końcu jest? Brak postoju wyrównawczego na Gołąbkach w postaci choćby symbolicznych 3 minut ciężko nie traktować jako złośliwości.

Georg
Posty: 5962
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 02 lut 2023, 10:00

Chodzi o to, żeby ci, co wsiadają przed Gołąbkami mogli pojechać nie czekając na pętli. To samo masz z 221, chociaż tutaj trasa jest o wiele krótsza.

bartoni722
Posty: 12140
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 02 lut 2023, 10:02

Kryterium uliczne 263 nie daje unikalnych relacji i nie jest jedyną linią na danym kryterium. Ja widzę różnicę między kryterium i jego rolą na 263 a np. 194 czy 714.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 02 lut 2023, 10:07

A nie można po prostu urealnić rozkładu?
ŁK

Autobus Czerwon
Posty: 4091
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 02 lut 2023, 10:11

Georg pisze:
02 lut 2023, 10:00
Chodzi o to, żeby ci, co wsiadają przed Gołąbkami mogli pojechać nie czekając na pętli. To samo masz z 221, chociaż tutaj trasa jest o wiele krótsza.
Pasażerom z ZP Zielonej Gęsi i ZP Krzywoustego stanie się potężna krzywda jeśli poczekają 3 minuty w autobusie na pętli? Przecież zapewne w 90% przypadków ten postój i tak byłby jedynie rozkładowy, a w rzeczywistości pozwalałby nieco zniwelować opóźnienie lub umożliwiałby punktualny odjazd z krańca. Poza tym, jak sam zauważyłeś 194 pełni trochę inną funkcję, a przede wszystkim więcej różnych funkcji niż tylko dowożenie jednej ulicy do metra, co powoduje że punktualność 194 jest jednak dosyć kluczowa.
bartoni722 pisze:
02 lut 2023, 10:02
Kryterium uliczne 263 nie daje unikalnych relacji i nie jest jedyną linią na danym kryterium. Ja widzę różnicę między kryterium i jego rolą na 263 a np. 194 czy 714.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Oczywiście, wiadomo że zakrańcowanie 263 przy Centrum Onkologii i tłuczenie kilometrów na pusto wynika tylko i wyłącznie z patologii organizatora, która w tym przypadku objawia się wybitnie krótkowzrocznym myśleniem. Kiedyś pętla Ursynów Południowy miała 3 perony, teraz ma 1, więc oczywistym jest że wszystkie linie się nie mieszczą. Nie mówiąc już o pętli na Natolinie której przerobienie na bazar bardziej pasowałoby do miasta obwodowego za Uralem, a nie teoretycznie europejskiej stolicy, ale cóż zrobić.

SU89
Posty: 417
Rejestracja: 14 wrz 2016, 14:48
Lokalizacja: 400 metrów od R-5

Post autor: SU89 » 02 lut 2023, 10:13

W rejonie krańca Gołąbki zamieszkuje osoba, której nie podobają się postoje autobusów i po wielokrotnych interwencjach na różnych szczeblach mamy taki efekt, czyli brak postojów...

Georg
Posty: 5962
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 02 lut 2023, 10:30

Chodzi o zajmowane miejsce, hałas, czy inne powody?

Leitner98
Posty: 89
Rejestracja: 04 wrz 2022, 22:29

Post autor: Leitner98 » 02 lut 2023, 11:36

Od czerwca zamknięta ma zostać ul. Spacerowa. Trójca przyspieszona w całości zostanie przerzucona na Dolną (ciekawe dokąd będzie sięgać korek)? A 131/167/168 dwukierunkowo przez pl Unii i Bagatela? Może do tego czasu otworzą Puławską i nie musiałyby jeździć przez Boya w stronę Sielc.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27388
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 02 lut 2023, 12:02

W Gołąbkach od lat w planie miejscowym jest przewidziana pętla na przedłużeniu Zielonej Gęsi, więc może kiedyś się doczekamy poprawy.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 02 lut 2023, 13:24

Leitner98 pisze:Od czerwca zamknięta ma zostać ul. Spacerowa. Trójca przyspieszona w całości zostanie przerzucona na Dolną (ciekawe dokąd będzie sięgać korek)? A 131/167/168 dwukierunkowo przez pl Unii i Bagatela? Może do tego czasu otworzą Puławską i nie musiałyby jeździć przez Boya w stronę Sielc.
Mam nadzieje ze chociaż zlikwidują ten idiotyczny drugi pas do skrętu w prawo z trasy w Warynskiego, bo przeciez spacerowa miała być głównym objazdem TŁ.

Ogólnie to rozwiązanie i zwężanie wszystkiego do 1 pasa, żeby za chwile były 2, to jakis czyjś kompletny odjazd, który powoduje mega straty czasowe.
ŁK

ODPOWIEDZ