Też o tym myślałem. Ale korki na Moście Grota rozwaliłyby punktualność w stronę Nowodworów. Wilson w kierunku Marymontu jest dosyć długi. A staje tam tylko 116. Znalazłoby się miejsce dla jednego 518.
Komunikacja w trakcie budowy Tramwaju do Wilanowa
Moderator: Wiliam
A nie może to skrócone 518 kończyć na Metro Marymont 01 po prostu, i potem zawrotka wokół tego placyku przy Gdańskiej / Potockiej gdzie kiedyś była stacja benzynowa ? I czerwony numer ma sens tylko wtedy jeśli wywali się parę przystanków na Modlińskiej (kiedyś część linii miała tylko Konwaliową i Białołękę-Ratusz).
No i co to ma wspólnego z tramwajem do Wilanowa ?
No i co to ma wspólnego z tramwajem do Wilanowa ?
- ZielonyJamnik
- Posty: 670
- Rejestracja: 31 lip 2022, 8:25
Tam potrafi być po południu zawalone, a i światła mało przepuszczają. Autobus skręcający może blokować Słowackiego
Mkną po koleinach zielone jamniki...
A na pętli już się nie zmieści?mb112 pisze: ↑10 lis 2022, 17:49A nie może to skrócone 518 kończyć na Metro Marymont 01 po prostu, i potem zawrotka wokół tego placyku przy Gdańskiej / Potockiej gdzie kiedyś była stacja benzynowa ? I czerwony numer ma sens tylko wtedy jeśli wywali się parę przystanków na Modlińskiej (kiedyś część linii miała tylko Konwaliową i Białołękę-Ratusz).
No i co to ma wspólnego z tramwajem do Wilanowa ?
I dać jeszcze tarchomiński numerek 101 i będzie git
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
A postój gdzie? I wspólny przystanek ze 116 jadącym z Wilanowa?
Jak już chcemy skracać, to chociaż powinniśmy jakoś ludzi zachęcić do przesiadki.
Gdybym był na miejscu pasażerów to w zamian za skrócenie 518 chciałbym żeby jeździło częściej, a przesiadka umożliwiała wejście do drugiego autobusu lub krótkie oczekiwanie.
No właśnie Metro Marymont 01 jest wspólny ze 116 do Wilanowa.
Nie na pętlę Metro Marymont dla tego właśnie żeby był wspólny przystanek ze 116 i nie wiem czy tam jest jeszcze miejsce, bo pełno innych linii.
Do Pl. Wilsona w sumie też niedaleko, chociaż tam to też się straci niepotrzebnie czas na tych wszystkich światłach.
W ul. Hanki Czaki to się chyba przegubem nie skręci, a byłoby spoko kryterium uliczne.
Z drugiej strony to Park Kaskada 01 też byłby wspólny ze 116, więc może na pętlę jednak po prostu.
Nie na pętlę Metro Marymont dla tego właśnie żeby był wspólny przystanek ze 116 i nie wiem czy tam jest jeszcze miejsce, bo pełno innych linii.
Do Pl. Wilsona w sumie też niedaleko, chociaż tam to też się straci niepotrzebnie czas na tych wszystkich światłach.
W ul. Hanki Czaki to się chyba przegubem nie skręci, a byłoby spoko kryterium uliczne.
Z drugiej strony to Park Kaskada 01 też byłby wspólny ze 116, więc może na pętlę jednak po prostu.
A ja pytałem o wspólny przystanek z Wilanowa, a nie do Wilanowa. Do Wilanowa jest Park Kaskada.mb112 pisze: ↑10 lis 2022, 20:51No właśnie Metro Marymont 01 jest wspólny ze 116 do Wilanowa.
Nie na pętlę Metro Marymont dla tego właśnie żeby był wspólny przystanek ze 116 i nie wiem czy tam jest jeszcze miejsce, bo pełno innych linii.
Do Pl. Wilsona w sumie też niedaleko, chociaż tam to też się straci niepotrzebnie czas na tych wszystkich światłach.
W ul. Hanki Czaki to się chyba przegubem nie skręci, a byłoby spoko kryterium uliczne.
Z drugiej strony to Park Kaskada 01 też byłby wspólny ze 116, więc może na pętlę jednak po prostu.
A, no to w wariancie z zawracaniem przez Gdańską to ze 116 od Wilanowa wspólny by był Metro Marymont 02 i dlatego też ten wariant wydaje mi się najbardziej logiczny.
Jak obsłużysz metro Marymont 02 to nie będziesz mógł skręcić w lewo w Żelazowską i obsłużyć Park Kaskada.
No tak, ale po co Park Kaskada w takiej sytuacji jak ten sam zestaw linii jest przy Osiedlu Potok ?
Bo z metra ludzie idą z buta do Kaskady. Tam mają na Tarchomin albo 186 albo 518, a na Modlińską jeszcze kilka 7xx. W wypadku jazdy 518 tak jak starym 510 zostałoby samo 186 albo musieliby przejechać jeden przystanek, żeby wybrać. A ludzie nie lubią przesiadek, o czym świadczy 171, 521 i przywrócenie 190. Kto w takim razie uzasadniałby wyższą częstotliwość 518, skoro pasażerami byliby tylko przesiadkowicze ze 116 i ewentualnie z tramwajów? Czy wsiadający na Potoku zapełniliby chociaż miejsca siedzące?
Ale to co napisałeś jest ciekawe, bo byłby to jedyny autobus zapewniający połączenie tramwajów z Os. Potok bez konieczności chodzenia po schodach.
Ale to co napisałeś jest ciekawe, bo byłby to jedyny autobus zapewniający połączenie tramwajów z Os. Potok bez konieczności chodzenia po schodach.
A, ok, no ale gdyby to skrócone 518 czy tam 510/508/101 czy jakby to się tam nazywało, było odpowiednio częstsze i bardziej regularne to mogłoby się okazać, że bardziej się opłaca iść na tą konkretnie linię na Metro Marymont 02 niż drałować do Kaskady.
Jeszcze 326.Georg pisze: ↑11 lis 2022, 15:55Bo z metra ludzie idą z buta do Kaskady. Tam mają na Tarchomin albo 186 albo 518, a na Modlińską jeszcze kilka 7xx. W wypadku jazdy 518 tak jak starym 510 zostałoby samo 186 albo musieliby przejechać jeden przystanek, żeby wybrać. A ludzie nie lubią przesiadek, o czym świadczy 171, 521 i przywrócenie 190. Kto w takim razie uzasadniałby wyższą częstotliwość 518, skoro pasażerami byliby tylko przesiadkowicze ze 116 i ewentualnie z tramwajów? Czy wsiadający na Potoku zapełniliby chociaż miejsca siedzące?
Ale to co napisałeś jest ciekawe, bo byłby to jedyny autobus zapewniający połączenie tramwajów z Os. Potok bez konieczności chodzenia po schodach.
217 zostaje skierowane na Ursynów od strony Wilanowa. Długo oczekiwana zmiana, ale zobaczymy jak będzie z częstotliwością...
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Zwłaszcza oczekiwany był 3-minutowy postój na krańcu ursynowskim
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.