Komunikacja w trakcie budowy Tramwaju do Wilanowa
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Projektowanie tego odcinka było przeprowadzone razem z resztą trasy "D" - ten sam kontrakt.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Która to jest trasa "D"? Sorry, ale ja tego nie pamiętam, a na stronie inwestycji nie widzę materiałów z takim znakowaniem odcinków:
https://tramwajdowilanowa.pl/opis-inwes ... w-wilanow/
Trasa D to odcinek obecnie budowany, tj. od Spacerowej w dół?
https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/ ... ny-4222916
Kiedy rozpocznie się budowa, skoro już jest zaprojektowane?
Ok, to jeszcze jedno pytanie:
https://tramwajdowilanowa.pl/opis-inwes ... w-wilanow/
Trasa D to odcinek obecnie budowany, tj. od Spacerowej w dół?
https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/ ... ny-4222916
Kiedy rozpocznie się budowa, skoro już jest zaprojektowane?
Ok, to jeszcze jedno pytanie:
kiedy zaistnieje układ docelowy opisany powyżej? Tj. do kiedy pasażerowie będą musieli biegać i dochodzić?Glonojad pisze: ↑05 wrz 2022, 13:30Natomiast grupa b) dostanie przystanki przy Wiśniowej w ramach odcinka D1. Oferta na Goworka będzie większa, bo dojdzie tramwaj do Zachodniego (do czasu budowy C w każdym razie), a poza tym część tramwajów skierowanych z Puławskiej na dół (czyli np. druga linia do Centralnego).
Notabene w rejonie obecnej Rakowieckiej będzie w II etapie przystanek w kierunku Pola Mokotowskiego i prawdopodobnie Centrala, więc to też nie jest tak, że tylko latanie na Goworka zostanie.
A przesunąć co najmniej na półnoscną stronę skrzyżowania, z dojściem od Narbutta, lub właśnie do Narbutta, to nie jest zła myśl.
35 dostało trasę nową, nie tymczasową. Do kiedy ta budowa tramwaju do Wilanowa? Względnie, do kiedy zamknięcie tramwajów na części części Puławskiej?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Obecnie wydaje się, że mamy... chaos w etykietowaniu tras jako nowa/objazd/zmieniona/cośtamcośtam...
- AdamKlocusky
- Posty: 565
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Nie tyle co chaos co wręcz idiotyczną politykę polegającą na traktowaniu długotrwałych tras zmienionych jako stałe (efekty tego mamy na Bródnie). Odnośnie zmian linii 4 i 35, komunikaty na stronie i na przystankach mówią o skierowaniu tych linii na trasy zmienione, zaś sam rozkład widniał/widnieje jako nowa trasa. Cyrk na kółkach.person pisze:Obecnie wydaje się, że mamy... chaos w etykietowaniu tras jako nowa/objazd/zmieniona/cośtamcośtam...
Ten chaos było widać na 10, która w części składów miała "Nowa trasa", i żółte rozkłady na przystankach.
Trasa na 2 lata powinna być stała a nie objazdowa, bo nawet się nie da czytelnie zrobić objazdu do objazdu.AdamKlocusky pisze:Nie tyle co chaos co wręcz idiotyczną politykę polegającą na traktowaniu długotrwałych tras zmienionych jako stałe (efekty tego mamy na Bródnie). Odnośnie zmian linii 4 i 35, komunikaty na stronie i na przystankach mówią o skierowaniu tych linii na trasy zmienione, zaś sam rozkład widniał/widnieje jako nowa trasa. Cyrk na kółkach.person pisze:Obecnie wydaje się, że mamy... chaos w etykietowaniu tras jako nowa/objazd/zmieniona/cośtamcośtam...
Btw mogliby zrobić trwałą przeplotke gdzieś przy Narbutta, tak na wszelki wypadek dla tych dwukierunkow z dołu. A przy okazji teraz 31 by szybciej zmieniało kierunek.
ŁK
-
- Posty: 446
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
Ja widziałem, że w niektórych tramwajach na wyświetlaczach było "nowa trasa", w innych "trasa zmieniona", jeszcze inne nie miał żadnych dopisków, a w stopiątkach są zwykłe tablice, na 35 to nawet stare z 2018, kiedy też ta linia jeździła na Banacha. I jeśli ta zmiana ma być jako stała, to nie powinno być linii 75 i 78 tylko numery z zakresu zwykłych.
Objazdowa czwórka generalnie po Wołoskiej wozi powietrze i to takie turbo (głównie poza godzinami szczytu).
Zastanawiam się, czy większym pożytkiem nie byłoby skierowanie jej do PKP Służewiec. Wtedy można by skorzystać z usługi 4+33. Ogólnie pewnie jeszcze lepiej byłoby ją zakończyć na Kieleckiej, a do Służewca wydłużyć 33, ale to się nie zepnie.
Co na Wyścigi - może wydłużyć skrócone kursy 31.
Zastanawiam się, czy większym pożytkiem nie byłoby skierowanie jej do PKP Służewiec. Wtedy można by skorzystać z usługi 4+33. Ogólnie pewnie jeszcze lepiej byłoby ją zakończyć na Kieleckiej, a do Służewca wydłużyć 33, ale to się nie zepnie.
Co na Wyścigi - może wydłużyć skrócone kursy 31.
ŁK
33? Chcesz obudzić demony dawnych czasów?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Czemu nie, teraz idealny czas jest na to. Przywróćmy układ z 1995
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Pusta czwórka na skręcie Wołoska-Woronicza dość ładnie pokazuje jak zmieniły się przyzwyczajenia komunikacyjne i zniknął popyt na tę relację.
Popyt to zniknął wiele lat temu. 33 woziło powietrze.
Ciekawe czy będą płacze jak 4 stamtąd wyleci, no bo przecież dojazd do szpitala itp.....
Ciekawe czy będą płacze jak 4 stamtąd wyleci, no bo przecież dojazd do szpitala itp.....
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Domyślam się że na przełomie wieków mogło to jeszcze funkcjonować jako tako, bo linia zapewniała podaż miejsc na Wołoskiej, jednocześnie nie tworząc nadpodaży na Służewcu, na który wtedy nie bardzo było chyba po co jeździć.
Historycznie to właśnie 33 wyleciało z Wyścigów, kiedy na PDPS nie miało co jeździć, a tłumy były ogromne z Wierzbna.