Tramwaj na Wilanów - układ po otwarciu
Moderator: Wiliam
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27359
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Z punktu widzenia przesiadki najlepszym kryterium byłoby Prosta - Przyokopowa - Siedmiogrodzka - Karolkowa - Prosta.
Alternatywnie można się nie bawić i przywrócić stare: 436 504 na Młynów, a 136 ściąć na Ochocie.
Alternatywnie można się nie bawić i przywrócić stare: 436 504 na Młynów, a 136 ściąć na Ochocie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6920
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Tak patrzę i w sumie to może i 128+175 niech jadą: Towarowa - Grzybowska - Królewska - Krakowskie Przedmieście - Nowy Świat - PTK. Grzybowskiej przecież się oberwało po wydłużeniu M2, a tak można to bezkosztowo naprawić.
Bez buspasa, przynajmniej w stronę Pl. Zawiszy, się to nie obejdzie. Aczkolwiek coś częstego ze ŻiW na Daszyńskiego powinno być poprowadzone już kilka lat temu.
Z PTK można wydłużyć przez Politechnikę i TŁ z powrotem na Żwirki pozbywając się 188
Wronia
Kiedyś myślałem nad Hrubieszowską z dostosowaniem infrastruktury na skrzyżowaniu Przyokopowa/Hrubieszowska, odwróceniem kierunku ruchu w stronę zachodnią i być może likwidacją kilku miejsc parkingowych, ale to ostatnie w tym mieście jest ciężkie do wykonania.
Zastanawiam się też nad tym, czy takie 504 nie mogłoby zwyczajnie zawracać na skrzyżowaniu Prosta/Kasprzaka/Karolkową. 109 czy 507 zawracają na Emilii Plater, a mam wrażenie, że pas dzielący jezdnie jest tam węższy niż po wschodniej stronie w/w skrzyżowania.
Nie zawsze poważne opinie
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Trochę nie wiem po co wyważać drzwi otwarte na oścież. Kryterium przez Przyokopową jest w miarę optymalne, autobus na spokojnie tamtędy przejedzie, regularnie jeżdżą po tej ulicy autokary, a któregoś sezonu jeździła także linia 100. Zapewnia też całkiem dogodne przesiadki do metra. Ewentualnie można by też rozważyć zawrotkę przy Kercelaku, przez Wolską-Solidarności lub po prostu Okopowa-Leszno-Okopowa, żeby nie kończyć trasy tak głupio 300 metrów przed węzłem.primoż pisze: ↑20 mar 2023, 17:34Kiedyś myślałem nad Hrubieszowską z dostosowaniem infrastruktury na skrzyżowaniu Przyokopowa/Hrubieszowska, odwróceniem kierunku ruchu w stronę zachodnią i być może likwidacją kilku miejsc parkingowych, ale to ostatnie w tym mieście jest ciężkie do wykonania.
Zastanawiam się też nad tym, czy takie 504 nie mogłoby zwyczajnie zawracać na skrzyżowaniu Prosta/Kasprzaka/Karolkową. 109 czy 507 zawracają na Emilii Plater, a mam wrażenie, że pas dzielący jezdnie jest tam węższy niż po wschodniej stronie w/w skrzyżowania.
Nie upieram się przy wariantach przez Hrubieszowską lub z zawrotką przez skrzyżowanie, bardziej jest to głośne rozważanie nad alternatywnym przebiegiem końcówki. Niemniej w skali roku mogłyby być jakieś oszczędności wozokilometrów. Chociaż, skoro miasto stać na utrzymywanie takich potworów jak 171, karolińskie 112, jelonkowskie 190 itp. to nie mamy się czym martwić. Król się bawi, złotem płaciAutobus Czerwon pisze: ↑20 mar 2023, 17:51Trochę nie wiem po co wyważać drzwi otwarte na oścież. Kryterium przez Przyokopową jest w miarę optymalne, autobus na spokojnie tamtędy przejedzie, regularnie jeżdżą po tej ulicy autokary, a któregoś sezonu jeździła także linia 100. Zapewnia też całkiem dogodne przesiadki do metra.
Już bez przesady, zaraz się okaże, 504 musi mieć punkt socjalny i będzie trzeba to ciągnąć na Esperanto, a potem ktoś uzna, że to już blisko ronda Babka i trzeba 504 dociągnąć do Arkadii, bo to głupio kończyć przed węzłem i centrum handlowym. Znajmy umiar.Autobus Czerwon pisze:Ewentualnie można by też rozważyć zawrotkę przy Kercelaku, przez Wolską-Solidarności lub po prostu Okopowa-Leszno-Okopowa, żeby nie kończyć trasy tak głupio 300 metrów przed węzłem.
Nie zawsze poważne opinie
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Fakt faktem, kraniec na Daszyńskim ma pewien bonus w postaci cywilizowanej toalety. Aczkolwiek Esperanto nadal jest bliżej niż zaproponowana w dyskusji pętla Ostroroga.
Ciągniecie autobusu tak długo wzdłuż tramwaju jest niezbyt sensowne. MRD to dość.
Poza tym tam ciagle chodzi o walący się wiadukt.
Poza tym tam ciagle chodzi o walący się wiadukt.
ŁK
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
6 par na godzinę połączeń autobusowych w szczycie przeszkadza walącemu się wiaduktowi. Nie przeszkadzają mu za to 38,5 par kursów tramwajowych na godzinę w szczycie, samochody osobowe oraz wsiobusy które sobie tamtędy radośnie zjeżdżają na placyk przy Stacji Muzeum
Już to pisałem - jaki sens ma autobus co 10 minut? Już lepiej niech jeżdżą z tego samego przystanku przy Centralnym. Chyba że na przykład można by 128 tam też puścić i uwolnić koordynację od 175, coby sterować częstotliwością i może przywrócić jakąś sensowną.Autobus Czerwon pisze:6 par na godzinę połączeń autobusowych w szczycie przeszkadza walącemu się wiaduktowi. Nie przeszkadzają mu za to 38,5 par kursów tramwajowych na godzinę w szczycie, samochody osobowe oraz wsiobusy które sobie tamtędy radośnie zjeżdżają na placyk przy Stacji Muzeum
ŁK
Wronia wydaje mi się o tyle ciężka, że jak się z niej wyjedzie, to nie przebije przez 3/4 pasy na lewo.
A może po prostu zawracanie na R Daszyńskiego i postój na przystanku 03 jak 921?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Właśnie całkiem blisko tylko nawrót zajmie że trzy minuty.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Tylko żeby te schody były jeszcze we właściwym kierunku.
Nie zawsze poważne opinie