Objazdy i inne okresowe zmiany tras autobusów - 2023

Moderator: Wiliam

Georg
Posty: 5962
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 31 sty 2023, 16:05

kamilpl pisze:
31 sty 2023, 16:01
https://www.wtp.waw.pl/zmiany/2023/01/3 ... agonownia/ Szybko przywrócili podjazdy, nie tak jak z odolanami
Właśnie miałem o to zapytać: co tam było nie tak, że w tak ekspresowym tempie naprawili? Byłem przekonany, że podjazdy Potrzebną do Wagonowni to już historia.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27388
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 31 sty 2023, 16:07

No tam jednak ludzie a) pracują, b) mieszkają, to jednak wypadało naprawić.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Georg
Posty: 5962
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 31 sty 2023, 16:13

A z jakiego powodu zostały zlikwidowane podjazdy 900 do Czajki? Nie było chętnych?

kamilpl
Posty: 2
Rejestracja: 09 paź 2022, 15:41

Post autor: kamilpl » 31 sty 2023, 16:21

Pewnie oczyszczalnia nie chciała żeby na ich teren autobusy wjeżdżały.

Georg
Posty: 5962
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 31 sty 2023, 16:30

kamilpl pisze:
31 sty 2023, 16:21
Pewnie oczyszczalnia nie chciała żeby na ich teren autobusy wjeżdżały.
Też o tym pomyślałem.

Awatar użytkownika
AdamKlocusky
Posty: 568
Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
Lokalizacja: Targówek
Kontakt:

Post autor: AdamKlocusky » 31 sty 2023, 17:16

Georg pisze:A z jakiego powodu zostały zlikwidowane podjazdy 900 do Czajki? Nie było chętnych?
Komunikaty na przystankach podają, że likwidacja kursów wariantowych następuje na wniosek MPWiK.
Obrazek
___________________________________________________________________________________
1 13 20 22 124 137 138 154 206 307 340 406 444 460 462 512 517 805 N12

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27388
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 31 sty 2023, 17:37

Pytanie, jaka była frekwencja, bo przesiadanie się na Poetów żeby podjechać te ostatnie metry to już perwersja wyższego rzędu.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 312
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 31 sty 2023, 22:23

Łapałem to 900 jakoś dwa lata temu w czerwcu, jak wyjeżdżało z Czajki kursem popołudniowym, to nikt nie wsiadł.

Autobus Czerwon
Posty: 4091
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 01 lut 2023, 6:28

fik pisze:
31 sty 2023, 16:07
No tam jednak ludzie a) pracują, b) mieszkają, to jednak wypadało naprawić.
Praktykę mam taką, że jednak znakomita większość pracowników SKM chodzi na nielegalu na WKD Reduta Ordona, a Ci z Cargo do tramwajów na Wolskiej. Tłumów na tym odcinku nigdy nie widziałem.

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 01 lut 2023, 7:21

Autobus Czerwon pisze:
fik pisze:
31 sty 2023, 16:07
No tam jednak ludzie a) pracują, b) mieszkają, to jednak wypadało naprawić.
Praktykę mam taką, że jednak znakomita większość pracowników SKM chodzi na nielegalu na WKD Reduta Ordona, a Ci z Cargo do tramwajów na Wolskim. Tłumów na tym odcinku nigdy nie widziałem.
Dlaczego na nielegalu?
ŁK

Autobus Czerwon
Posty: 4091
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 01 lut 2023, 7:37

Gdyż przechodzą przez tory kolejowe w miejscu niewyznaczonym.

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 01 lut 2023, 10:06

Autobus Czerwon pisze:Gdyż przechodzą przez tory kolejowe w miejscu niewyznaczonym.
A skąd masz pewność, że nie mają do tego nadanych uprawnień? Zresztą dziwne by było, gdyby pracownicy związani bezpośrednio z pociągami ich nie mieli.
ŁK

Gdynianin
Posty: 636
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 01 lut 2023, 10:33

Łukasz pisze:
01 lut 2023, 7:21
Autobus Czerwon pisze: Praktykę mam taką, że jednak znakomita większość pracowników SKM chodzi na nielegalu na WKD Reduta Ordona, a Ci z Cargo do tramwajów na Wolskim. Tłumów na tym odcinku nigdy nie widziałem.
Dlaczego na nielegalu?
A wybudowano już wiadukt na Mszczonowskiej?

Swoją drogą - czy dzieje się coś w tym temacie?

Łukasz
Posty: 10540
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 01 lut 2023, 11:05

Gdynianin pisze:
Łukasz pisze:
01 lut 2023, 7:21
Dlaczego na nielegalu?
A wybudowano już wiadukt na Mszczonowskiej?

Swoją drogą - czy dzieje się coś w tym temacie?
A jakie to ma znaczenie?
ŁK

Matt Cubis
Posty: 450
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Matt Cubis » 19 lut 2023, 12:44

https://www.wtp.waw.pl/newsy/2023/02/17 ... 22-lutego/
- trasa linii 521 zostanie skrócona – autobusy będą jeździły tylko na odcinku Falenica-Wiatraczna.
- autobusy linii 518 będą jeździły trasą Nowodwory–Metro Marymont.
Może Biden zostałby z nami na dłużej jak już samym jego przyjazdem udaje się wprowadzić takie zmiany.

ODPOWIEDZ