Objazdy tramwajowe 2023

Moderator: Wiliam

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Objazdy tramwajowe 2023

Post autor: Łukasz » 24 maja 2023, 12:10

24 na dwukierunkach czy zawrotka na T4, czy i to, i to?
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 maja 2023, 12:14

Dwukierunki.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 24 maja 2023, 12:23

Dosyć krótkie to wyłączenie. Myślałem że nie będzie tramwajów aż do byłego Pedetu.
A nakładki nie będzie? Nie widzę objazdów na jedno/dwu-dniowym montaż nakładki.

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4851
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 24 maja 2023, 12:26

6 tygodni to krótko?
Nie będzie nakładki bo układ torowy na T1 przewiduje zawracanie tramwajów dwukierunkowych.
ObrazekObrazek

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 24 maja 2023, 12:31

Bywalec pisze:
24 maja 2023, 12:26
6 tygodni to krótko?
Chodziło o długość wyłączonego odcinka, a nie o czas remontu.

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4851
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 24 maja 2023, 12:38

Odcinek od PKP Koło do Pedetu już był remontowany.
ObrazekObrazek

Georg
Posty: 5937
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 24 maja 2023, 13:05

Miłe zaskoczenie. Byłem pewny, że wraz z początkiem remontu zaczną się pierwsze cięcia wakacyjne (czyli zawieszą 11). A tu nic.

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 24 maja 2023, 13:14

No przecież zawieszają...

Georg
Posty: 5937
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 24 maja 2023, 13:17

michael112 pisze:
24 maja 2023, 13:14
No przecież zawieszają...
Nie doczytałem. Dzięki.
A co zadecydowało o tym, że na Bemowo jedzie 23, a nie 24? 24 przez Powstańców byłoby za długie?

primoż
Posty: 3699
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 24 maja 2023, 13:31

Strzelam w ciemno, że kwestia ekspedycji. 24 ma takową na Gocławku, a 23 na Czynszowej co najwyżej niebieską budkę.
Nie zawsze poważne opinie :wink:

tatra
Posty: 290
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 24 maja 2023, 13:38

I tu kłania się głupota czyli brak dwukierunków na R2. Z Gocławka pierwszy kurs będzie miał pewnie Mokotów albo Żoliborz.
tatra

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 maja 2023, 13:44

Wola
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Georg
Posty: 5937
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 24 maja 2023, 14:27

tatra pisze:
24 maja 2023, 13:38
I tu kłania się głupota czyli brak dwukierunków na R2. Z Gocławka pierwszy kurs będzie miał pewnie Mokotów albo Żoliborz.
Na 24 nie będzie chyba potrzebne dawanie dwukierunków, bo na Obozowej zawróci jak na zwykłej pętli.

Krzysztof_J
Posty: 446
Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
Kontakt:

Post autor: Krzysztof_J » 24 maja 2023, 17:11

Georg pisze:
24 maja 2023, 14:27
tatra pisze:
24 maja 2023, 13:38
I tu kłania się głupota czyli brak dwukierunków na R2. Z Gocławka pierwszy kurs będzie miał pewnie Mokotów albo Żoliborz.
Na 24 nie będzie chyba potrzebne dawanie dwukierunków, bo na Obozowej zawróci jak na zwykłej pętli.
Jest fizyczna możliwość zawrócenia na terenie zakładu, ale tam teraz stoją składy z R-1, więc pewnie nie ma przejazdu. Można też trójkątować, tak jak podczas DTP parę la temu, ale pewnie uznano, że to nie jest dobry pomysł. A dwukierunki mogą zawrócić z użyciem przelotki, która znajduje się jeszcze przed bramą wjazdową na teren T-1.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 24 maja 2023, 17:20

Problem z objazdem T1 polegał na tym, że łuk na bramie byłby z ruchem dwukierunkowym po jednym torze bez widoczności.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ