Komunikacja miejska w Wilanowie i Powsinie

Moderatorzy: Wiliam, person

Łukasz
Posty: 8094
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Komunikacja miejska w Wilanowie i Powsinie

Post autor: Łukasz » 09 gru 2019, 17:56

Georg pisze:Tutaj nie powinno być problemu bo dłuższe postoje można przenieść na Szczęśliwie, gdzie 128 ma cały peron dla siebie.
I od Piłsudskiego do samego Rakowca jeździć w parze ze 175? Nie wystarczy w jedną stronę?
ŁK

Georg
Posty: 4992
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: Georg » 10 gru 2019, 5:38

Postój 19 minut to za krótko?

Piottr
Posty: 1233
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 08 sty 2020, 9:47

A ktoś wie, ile brygad zdjęto z E-2 wskutek skrócenia trasy do Pl. Bankowego, i gdzie (na jakie linie) one trafiły?
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25435
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser

Post autor: fik » 08 sty 2020, 14:01

Na oko wychodzą dwie brygady.
deszcz na asfalt światło na krzyk warszawy
oczy mkną na kolumnę ogłoszeń bo ona z chlebem
od wewnątrz czuje mózg wojenną czerwoną prawdę
rozumiesz
cóż po chlebie kiedy nie smarowany niebem

Awatar użytkownika
marcus
Posty: 579
Rejestracja: 20 wrz 2008, 23:24
Lokalizacja: Ursus

Post autor: marcus » 09 sty 2020, 13:59

fik pisze:
08 sty 2020, 14:01
Na oko wychodzą dwie brygady.
Jedna, było 12, jest 11.

Piottr
Posty: 1233
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 10 sty 2020, 8:51

To akurat tyle, by dogęścić 339 w szczycie do 20 minut...
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25435
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser

Post autor: fik » 10 sty 2020, 9:07

339 na 3 brygadach kursuje co 40', a na 4 miałoby kursować co 20'? To chyba jakaś geometria nieeuklidesowa.
deszcz na asfalt światło na krzyk warszawy
oczy mkną na kolumnę ogłoszeń bo ona z chlebem
od wewnątrz czuje mózg wojenną czerwoną prawdę
rozumiesz
cóż po chlebie kiedy nie smarowany niebem

Piottr
Posty: 1233
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 10 sty 2020, 9:47

Mój błąd, niestety odkąd przestały się pojawiać ogólnodostępne maxima, nie mam dostępu do wiedzy tajemnej, ile brygad obsługuje jaką linię.

Ale wracając do sedna - czy przy 4 brygadach nie ma możliwości podbicia częstotliwości linii do równych 30 minut, które łatwo zapamiętać?

I tak to jest kropla w morzu potrzeb, że jedyne międzydzielnicowe połączenie komunikacją miejską kursuje jak jakaś linia peryferyjna...
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 23438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga
Kontakt:

Post autor: pawcio » 10 sty 2020, 9:53

3x4=4x3
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Piottr
Posty: 1233
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 10 sty 2020, 12:01

^^
To, że z matematyki tak wychodzi, to jest oczywiste, ale są przecież inne uwarunkowania, jak czas pracy kierowcy, minimalna długość przerwy, etc... Dlatego pytam.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 23438
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga
Kontakt:

Post autor: pawcio » 10 sty 2020, 12:08

Czas pracy kierowcy nie ma wiele do gadania. Czas postoju na kółko też zostaje bez zmian. Ewentualni kwestia koordynacji, ale przy tym bałaganie to bardzo mało prawdopodobne.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 4778
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 10 sty 2020, 17:43

WTP pisze:Od dnia 13.01.2020 r. zmianie ulegają rozkłady jazdy linii 519 oraz 522.
522 jest:
07: 06 14 21 29 35 44 50 58
522 będzie:
07: 03 06 13 18 21 27 31 35 42 47 50 57
519 jest:
07: 02 10 17 24 31 39 46 54 58
519 będzie:
07: 02 17 31 46 58
Co do E-2... Zysk jednej brygady pozbawiając dobrej linii co 10 minut kawał dzielnicy to to nie jest żadna oszczędność. To skrajna niegospodarność :evil: .

Co do 519 i 522 to oczywiście słuszność.

Awatar użytkownika
Vlady
Posty: 81
Rejestracja: 17 gru 2017, 22:56

Post autor: Vlady » 10 sty 2020, 19:04

Oprócz tego na 164 będą kursy skrócone na trasie Wilanów-Kępa Zawadowska, dzięki czemu na tej trasie częstotliwość wyniesie 15/30/30.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 4778
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 10 sty 2020, 21:06

Vlady pisze:
10 sty 2020, 19:04
Oprócz tego na 164 będą kursy skrócone na trasie Wilanów-Kępa Zawadowska, dzięki czemu na tej trasie częstotliwość wyniesie 15/30/30.
Duże zaskoczenie. Jakoś przeważnie widzę pustki. Choć przyznaję, że to obserwacje z godzin/dni turystyczno rekreacyjnych :wink: . Lepsze by było na całej trasie co 20 minut. I olać koordynację ze 163 bo tak naprawdę to jedynie na jednym przystanku ma sens.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25435
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser

Post autor: fik » 11 sty 2020, 10:10

TGM pisze:
10 sty 2020, 17:43
Co do E-2... Zysk jednej brygady pozbawiając dobrej linii co 10 minut kawał dzielnicy to to nie jest żadna oszczędność. To skrajna niegospodarność :evil: .
Myślę, że większą niegospodarnością byłoby skrócenie 520 i pozostawienie Leszna wyłącznie ze szczytową obsługą, ale co ja się znam.
deszcz na asfalt światło na krzyk warszawy
oczy mkną na kolumnę ogłoszeń bo ona z chlebem
od wewnątrz czuje mózg wojenną czerwoną prawdę
rozumiesz
cóż po chlebie kiedy nie smarowany niebem

ODPOWIEDZ