Komunikacja miejska w Wilanowie i Powsinie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 sty 2020, 20:23

Leszno to akurat jest w strefie dopelzniecia do tramwajow. W zasadzie to oba przystanki na Lesznie maja tez tramwaj, natomiast Plocka X Gorczewska tylko autobusy obwodowe (dziadowskiego 102 nie liczę)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Gdynianin
Posty: 630
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 11 sty 2020, 22:25

TGM pisze:
10 sty 2020, 21:06
Vlady pisze:
10 sty 2020, 19:04
Oprócz tego na 164 będą kursy skrócone na trasie Wilanów-Kępa Zawadowska, dzięki czemu na tej trasie częstotliwość wyniesie 15/30/30.
Duże zaskoczenie. Jakoś przeważnie widzę pustki. Choć przyznaję, że to obserwacje z godzin/dni turystyczno rekreacyjnych :wink: . Lepsze by było na całej trasie co 20 minut. I olać koordynację ze 163 bo tak naprawdę to jedynie na jednym przystanku ma sens.
Nic dziwnego. Kogo miałaby interesować komunikacja miejska co 30 minut? Co poznałem ludzi z Kępy Zawadowskiej i okolic to nawet Ci pro-zbiorkomowi wybierali samochód i dojeżdżali nim w rejon Wilanowa/Sadyby/Ursynowa, zostawiając tam auto i przesiadając się na metro/autobus. Zwiększenie częstotliwości w szczycie serio pomoże.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 11 sty 2020, 23:31

No ale to też by dotyczyło drugiego krańca. Bo widać, że zainteresowanie z Bernardyńskiej jest, ale częstotliwość zniechęca. A 20 minut zamiast 15 na pełnej trasie wcale by nie było gorsze, bo co niby jest w Wilanowie? 519 co 15 minut, teraz nawet o 7 rano, jakieś badziewne linie do M. Wilanowska co 40 minut. A tak to by była częstsza linia i do 217, i do 522, i nawet do 501 które z pięćsetek zapewnia największy komfort. Już nie mówiąc, że kroki teraz są wszędzie i z tych 15 minut może się zrobić w praktyce też 20 albo i gorzej skoro z różnych krańców są kursy.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 12 sty 2020, 12:04

Glonojad pisze:
11 sty 2020, 20:23
Leszno to akurat jest w strefie dopelzniecia do tramwajow. W zasadzie to oba przystanki na Lesznie maja tez tramwaj, natomiast Plocka X Gorczewska tylko autobusy obwodowe (dziadowskiego 102 nie liczę)
Mówię Leszno, myślę Leszno i Górczewska aż do kolei obwodowej. Nie potrafię się tego wyzbyć, budowa metra tylko pogłębiła ten podział w mojej głowie :P
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
marcus
Posty: 612
Rejestracja: 20 wrz 2008, 23:24
Lokalizacja: Ursus

Post autor: marcus » 13 sty 2020, 9:18

Vlady pisze:
10 sty 2020, 19:04
Oprócz tego na 164 będą kursy skrócone na trasie Wilanów-Kępa Zawadowska, dzięki czemu na tej trasie częstotliwość wyniesie 15/30/30.
Odbyło się to oczywiście nie bez konsekwencji, w weekendy skrócono obsługę odcinka Wilanów - EC Siekierki do ramowych godzin 7-19.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 sty 2020, 13:08

TGM pisze:
11 sty 2020, 23:31
No ale to też by dotyczyło drugiego krańca. Bo widać, że zainteresowanie z Bernardyńskiej jest, ale częstotliwość zniechęca. A 20 minut zamiast 15 na pełnej trasie wcale by nie było gorsze, bo co niby jest w Wilanowie? 519 co 15 minut, teraz nawet o 7 rano, jakieś badziewne linie do M. Wilanowska co 40 minut. A tak to by była częstsza linia i do 217, i do 522, i nawet do 501 które z pięćsetek zapewnia największy komfort. Już nie mówiąc, że kroki teraz są wszędzie i z tych 15 minut może się zrobić w praktyce też 20 albo i gorzej skoro z różnych krańców są kursy.
Generalnie zgadzam się, że z dwojga złego lepiej 20 na całości niż 15 na kawałku a 30 na reszcie. Co innego gdybyśmy dyskutowali 10/20 vs 15, ale przy dyskusji o absolutne minimum wg standardów z lat osiemiedzęsiątych...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Konied Makevski
Posty: 158
Rejestracja: 24 mar 2013, 15:06

Post autor: Konied Makevski » 20 sty 2020, 4:58

Orientuje się ktoś, gdzie i kiedy wcięło wariantowe kursy 164 jeżdżące za Kępę Zawadowską?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 20 sty 2020, 9:15

W przebudowie ulicy Bruzdowej od kościoła do Prętowej.

Być może przebudowa się już zakończyła, tylko ktoś zapomniał przywrócić tych, jakże istotnych w układzie komunikacyjnym, kursów :keke:
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 20 sty 2020, 9:22

Byłem niedawno w tym rejonie. Wygląda jakby lada moment miał się remont zakończyć. Przy Prętowej. Nie wiem jak dalej. Wiatoza postępuje. Ustawili wiatę na przystanku Prętowa w stronę Calowej mimo, że zbudowali też przystanek Prętowa w stronę Centrum. Wiata w odległości jednego przystanku od końca trasy na kompletnym zadupiu. 100% dla wysiadających. Ale wiata jest ](*,) .

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 20 sty 2020, 9:30

Pisz maila z zapytaniem dlaczego wydano na to pieniądze i jakie dane wskazywały na potrzebę instalacji wiaty. Serio.

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 20 sty 2020, 14:34

Emyl pisze:Pisz maila z zapytaniem dlaczego wydano na to pieniądze i jakie dane wskazywały na potrzebę instalacji wiaty. Serio.
Jak autobus jeździ raz na godzinę, to przez godzinę lepiej czekać pod wiatą.
ŁK

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 20 sty 2020, 14:35

Żeby przejechać jeden przystanek?

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 20 sty 2020, 14:55

Emyl pisze:
20 sty 2020, 14:35
Żeby przejechać jeden przystanek?
Tam nie ma krańca. Można od razu jechać w kierunku EC Siekierki.

hooligan83
Posty: 92
Rejestracja: 01 cze 2007, 4:24
Lokalizacja: Mokotów

Post autor: hooligan83 » 21 sty 2020, 11:22

TGM pisze:
20 sty 2020, 9:22
Byłem niedawno w tym rejonie. Wygląda jakby lada moment miał się remont zakończyć. Przy Prętowej. Nie wiem jak dalej. Wiatoza postępuje. Ustawili wiatę na przystanku Prętowa w stronę Calowej mimo, że zbudowali też przystanek Prętowa w stronę Centrum. Wiata w odległości jednego przystanku od końca trasy na kompletnym zadupiu. 100% dla wysiadających. Ale wiata jest ](*,) .
Przy Bukowińskiej stoją 3 niepotrzebne nikomu wiaty. Kiedyś zapytałem ztm czy nie można ich przenieść w inne miejsce. Odpowiedź - NIE! :D Tak się marnuje publiczne pieniądze.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 28 lut 2020, 23:25

ZTM pisze:Dla autobusów linii 130 takt odjazdów w kierunku Wilanowa, w dzień powszedni, w godzinach przedpołudniowych będzie różnił się od tego w godzinach popołudniowych. Rozkład jazdy linii 130 zostanie także efektywniej skomunikowany z rozkładem linii 116.

Kod: Zaznacz cały

13:  07  44
37 minut dziury aby była koordynacja, z której w praktyce nic nie wyjdzie. A nawet jak wyjdzie to i po co? 519 i 522 nie istnieją ](*,) .

ODPOWIEDZ