Częstotliwość podstawowa w "obecnych" realiach. Jaką jest 15 min nie jest zła w odniesieniu do tego co ostatnio nam się serwuje. Problemem jest kursowanie TYLKO w godzinach szczytu. Kiedyś pamiętam pewien rozwój linii. Była nią 402. Najpierw z prawie nieistniejąca szczytową czestotliwoacią startowała z Wiatracznej na Starą Miłosną. Zainteresowanie rosło więc linia przez TŁ trafiła na Centralny, z czasem stając sie całodzienną lecz tylko w DP. W końcu linia została przemianowana na 502. Liczę, że nowa relacja 319 będzie zdobywała fanów i z czasem awansuje na całodzienną a w przyszłości na stałą 1xx.michael112 pisze: ↑07 sty 2022, 20:42To chyba typowe dla Wawra, 147 też ma rozciągnięty szczyt po południu - rekompensata za marną częstotliwość podstawową.Rafaello_24 pisze: ↑07 sty 2022, 17:22Rozkład już jest i nie jest taki zły gdyby nie fakt że tylko szczytowy. Szczyty za to są nawet nieźle rozciągnięte.
Komunikacja miejska w Wilanowie i Powsinie
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 27 lut 2007, 20:07
- Lokalizacja: Warszawa
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
402 vel 502 jednak jechała po sieci istniejących linii, jak ostatnie uciekło to dało się pojechać inaczej. Obawiam się, że na 319 będzie problem z frekwencją na ostatnich kursach, bo ludzie będą się bali nią jeździć.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27393
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Dokładnie, ta +/- 19.20 z Natolina to bardzo wczesna pora.
Za to o 5 w nocy już kursowanko na pełnej, jakby wciąż był 1960 i trzeba było wszystkich na 6 do huty dowieźć.
Za to o 5 w nocy już kursowanko na pełnej, jakby wciąż był 1960 i trzeba było wszystkich na 6 do huty dowieźć.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Masz 100 proc. racji. Ja też od jakiegoś czasu zastanawiam się, jaki jest sens bardzo wczesnych pierwszych kursów - już od 3.30 - 4.00 (także w niedzielę) i szczytów, które rozpoczynają się na full już od 5.00 rano - tak jakby nic w tym mieście nie zmieniło się od czasów głębokiej komuny.
W tramwajach to już jakoś ogarnęli: między 4.00 a 5.00 częstotliwość jest dość niska, między 5.00 a 6.30 częstotliwość rośnie do - mniej więcej - międzyszczytowej, zaś szczyt zaczyna się ok. 6.30. W stosunku do rozwiązań z minionych lat to prawdziwa rewolucja.
Natomiast jeśli idzie o autobusy prób dostosowania rozkładów do realiów dzisiejszej rzeczywistości jest zdecydowanie za mało.
Niech mi np. ktoś wytłumaczy, dla kogo jest np. niedzielny kurs o 4.20 na 119 z Rakowieckiej-Sanktuarium w kierunku Wiśniowej Góry?
Niezależnie od uporządkowania poranków, jednocześnie bardzo bym optował za wydłużeniem godzin kursowania kluczowych linii - wzorem stolic zachodnioeuropejskich - do godz. 24.00 - 0.30.
W tramwajach to już jakoś ogarnęli: między 4.00 a 5.00 częstotliwość jest dość niska, między 5.00 a 6.30 częstotliwość rośnie do - mniej więcej - międzyszczytowej, zaś szczyt zaczyna się ok. 6.30. W stosunku do rozwiązań z minionych lat to prawdziwa rewolucja.
Natomiast jeśli idzie o autobusy prób dostosowania rozkładów do realiów dzisiejszej rzeczywistości jest zdecydowanie za mało.
Niech mi np. ktoś wytłumaczy, dla kogo jest np. niedzielny kurs o 4.20 na 119 z Rakowieckiej-Sanktuarium w kierunku Wiśniowej Góry?
Niezależnie od uporządkowania poranków, jednocześnie bardzo bym optował za wydłużeniem godzin kursowania kluczowych linii - wzorem stolic zachodnioeuropejskich - do godz. 24.00 - 0.30.
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Nie znajdziecie systemowego rozwiązania dla autobusów. Każda linia i rejon powinny być traktowane indywidualnie, na tramwajach liczne wiązki koordynacyjne praktycznie to uniemożliwiają, a szkoda, bo ja np. uważam że na Bródnie szczyt powinien zaczynać się wcześniej niż "narzuca system". Ja sobie nie wyobrażam żeby ktoś pociął np. 186 o 5:30 do co 20 bo nie jest to linia do huty, tak samo nie wyobrażam sobie 308 o 5:30 co 10.
Ale odnosząc się do 319 to tak, również uważam że kończy za wcześnie w kontekście kursowania o 5 co 15 minut (spokojnie po tramwajowemu mogłoby być do 6:30 co 20) oraz w kontekście kursowania np. 147 o 21:30 co 15 minut w przeciwpotoku.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Ale odnosząc się do 319 to tak, również uważam że kończy za wcześnie w kontekście kursowania o 5 co 15 minut (spokojnie po tramwajowemu mogłoby być do 6:30 co 20) oraz w kontekście kursowania np. 147 o 21:30 co 15 minut w przeciwpotoku.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 27 lut 2007, 20:07
- Lokalizacja: Warszawa
Mam wrażenie że te wczesne kursy 3:30-4:00 nawet w niedzielę występuje tam gdzie nie ma komunikacji nocnej. Poza tym wczesne kursy, przed 4 głównie występuje na liniach podmiejskich i to w kierunku "od Warszawy". To zrozumiałe by zapewnić w miarę wczesny pierwszy kurs do Warszawy
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27393
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Generalnie i co do zasady, MSZ, szczyt powinien zaczynać się tak, aby na kordonie centrum różnice się wyrównywały, poza jakimiś przypadkami linii bardzo monofunkcyjnych.bartoni722 pisze: ↑08 sty 2022, 18:03Nie znajdziecie systemowego rozwiązania dla autobusów. Każda linia i rejon powinny być traktowane indywidualnie, na tramwajach liczne wiązki koordynacyjne praktycznie to uniemożliwiają, a szkoda, bo ja np. uważam że na Bródnie szczyt powinien zaczynać się wcześniej niż "narzuca system".
186 może powinno jeździć o 5.30 co 10', ale absolutnie nie jestem przekonany, że apogeum szczytu powinno być o 6.30, jak obecnie. To też jest linia dowożąca do biur.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Myślę że to nie ten temat (proszę o przeniesienie do właściwego), ale mogę powiedzieć, że bardzo sobie chwalę kurs 186 zaczynający z Potoku o 4:40. W kursach z Nowodworów (szczególnie tych pierwszych) zajęte są wszystkie miejsca siedzące i część stojących. Rozluźnienie następuje dopiero na RZS i Bitwy. Tu akurat wcześniejszy kurs jest pożądany. Zauważyłem też, że kilka osób czeka na wyjeżdżające z R-2 154, które przed 5 rozpoczyna przy Zachodnim. Pełny kurs na 17 Stycznia melduje się dopiero przed 6 i lubi się spóźnić. Pracownicy zaczynają pracę w większości od 6. W drugą stronę pierwsze 317 na tym odcinku jeździ puste (4:10).fik pisze: ↑08 sty 2022, 19:49Generalnie i co do zasady, MSZ, szczyt powinien zaczynać się tak, aby na kordonie centrum różnice się wyrównywały, poza jakimiś przypadkami linii bardzo monofunkcyjnych.bartoni722 pisze: ↑08 sty 2022, 18:03Nie znajdziecie systemowego rozwiązania dla autobusów. Każda linia i rejon powinny być traktowane indywidualnie, na tramwajach liczne wiązki koordynacyjne praktycznie to uniemożliwiają, a szkoda, bo ja np. uważam że na Bródnie szczyt powinien zaczynać się wcześniej niż "narzuca system".
186 może powinno jeździć o 5.30 co 10', ale absolutnie nie jestem przekonany, że apogeum szczytu powinno być o 6.30, jak obecnie. To też jest linia dowożąca do biur.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Na części kierunków podmiejskich masz dodatkowo przeciwpotok związany z pracą w logistyce. Po wpół do szóstej na Grójeckiej widzę tramwaje na Okęcie całkiem tłoczne, gdy w kierunku przeciwnym jest pustawo.Rafaello_24 pisze: ↑08 sty 2022, 19:33Mam wrażenie że te wczesne kursy 3:30-4:00 nawet w niedzielę występuje tam gdzie nie ma komunikacji nocnej. Poza tym wczesne kursy, przed 4 głównie występuje na liniach podmiejskich i to w kierunku "od Warszawy". To zrozumiałe by zapewnić w miarę wczesny pierwszy kurs do Warszawy
I to jest też odniesienie do tezy @fik że nie ma Huty. Nie rzecz w tym, że huta jest (choć oczywiście bez porównania mniej potoków absorbująca), lecz pojawiły się inne gałęzie gospodarki, które klientów rano miewają.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27393
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Ale dyskusja nie jest o tym, czy powinny być wczesne kursy, bo powinny (w szczególności na ważnych liniach słabo pokrywających się z siatką nocną, jak właśnie 186), ale o tym, co zrobić z ludźmi wymyślającymi rozkłady, w których o 5 jest częściej niż o 8, o 4 częściej niż o 21 (!!), a ostatni kurs na pełnej trasie jest o 23 (przesunąć do zadań lepiej odpowiadających posiadanym kompetencjom).
Nie jest to grupa dominująca, więc nie powinno się pod nią przesuwać godzin szczytu. Ładnie to w wynikach WBR widać.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Przepraszam za kontynuację OT, ale...
W kwietniu 2021 badałem wyższe napełnienie poszczególnych kursów w godzinach porannych. Takie linie się pojawiły:
linia godz kierunek
105 5:00 - 9:00 Ciepłownia Wola kierunek R. Daszyńskiego
112 5:00 - 8:00 Park Kaskada w kierunku Bródna
112 5:24 - 9:00 KS Polonez w kierunku Bemowa
112 5:30 - 8:00 Nowe Bemowo w kierunku Bródna
114 05:28 - 9:00 Rembielińska kierunek Młociny
114 06:10 - 8:00 Sady Żoliborskie kierunek Bródno
116 05:13 - 9:00 Pl Na Rozdrożu w kierunku Wilanowa
116 05:15 - 8:00 Andersena w kierunku Wilanowa
120 05:18 - 8:00 Grodzisk w kierunku Dw Wileńskiego
122 06:07 - 8:00 Sady Żoliborskie kierunek Bemowo
123 06:19 kurs z Dw.Wschodni (Lubelska)
124 06:15 - 7:15 Na Skraju kierunek PR al. Krakowska
125 6:06 -7:03 Płowiecka kierunek Miedzylesie
131 6:00 - 9:00 Metro Politechnika - Spacerowa w obu kierunkach
132 5:19 - 8:00 Ostródzka kierunek M. Marymont
134 05:13 - 8:00 Ostródzka kierunek M. Marymont
135 05:37; 06:17 Dw Wileński kierunek PKP Olszynka Grochowska
135 05:40; 06:21 Metro Stadion Narodowy kierunek PKP Olszynka Grochowska
136 5:13 - 8:00 PKP Wola (Kasprzaka) w kierunku Ursynowa
138 5:10 - 7:00 Naczelnikowska w kierunku Utraty
138 5:18 - 7:00 Rondo Waszyngtona w kierunku Utrata
140 5:04 - 9:00 Wiejska kierunek Metro Targówek
141 5:00 - 8:00 Dolna w kierunku PR al. Krakowska
141 5:22 - 8:00 Hynka w kierunku PR al. Krakowska
143 5:22 - 8:00 Rembertów Ratusz w kierunku GUS
145 4:46 - 9:00 Warszawska w kierunku Bródna
145 5:26 - 8:00 Powstańców w kierunku Wiatracznej
146 06:07 Bronowska w kierunku Dw Wschodniego
148 05:32 - 8:00 Gocław kierunek Lotnisko
148 06:17 - 8:00 Stegny kierunek Lotnisko
154 06:16-7:06 Reduta Wolska w kierunku Dw Zachodniego
154 6:02-7:08 Dickensa w kierunku PR al. Krakowska
156 06:01 Bazyliańska kierunek Żerań FSO
158 6:06-6:35 Przyczółek Grochowski w kierunku Centrum
160 6:04 - 8:00 Jesiennych Liści w kierunku Dw Centralnego
162 5:13 - 9:00 PKP Powiśle w kierunku Sielc
165 5:34-6:19 rondo Unii Europejskiej w kierunku Kłobuckiej
166 5:13-6:47 Rondo Waszyngtona kierunek Kabaty
167 5:09 - 8:00 Reduta Wolska w kierunku Dw Zachodniego
169 5:30 - 8:00 Gilarska w kierunku Dw Wileńskiego
170 5:39 - 8:00 Wołomińska w kierunku Dw Wileńskiego
171 5:46 - 8:00 Białowiejska kierunek Centrum
173 4:57-6:55 Jagiellońska kierunek Wiatraczna
175 5:05 - 9:00 Pl. Zawiszy kierunek Lotnisko Chopina (do Novetelu)
178 05:43 - 8:00 Rondo Zesłańców Syberyjskich kierunek Rondo Daszyńskiego
178 6:01 - 8:00 Dzieci Warszawy w kierunku Ronda Daszyńskiego
180 5:42 - 8:00 Powązki-IV Brama w kierunku Wilanowa
182 6:00 - 8:00 Przyczółek Grochowski w kierunku Dw Zachodniego
183 5:29-8:00 PKP Rembertów w kierunku Wiatracznej
184 6:03 - 8:00 Orlich Gniazd w kierunku Szczęsliwic
185 5:30 - 8:00 most Gdański w kierunku Ursynowa
186 5:00 - 9:00 Kursy od Parku Olszyna w kierunku Szczęśliwic
186 5:05 - 8:00 Białołęka-Ratusz w kierunku Szczęśliwic
187 5:31 - 8:00 Ryżowa w kierunku Dw Zachodniego
188 5:21 - 8:00 Wiatraczna kierunek Pomnik Lotnika
188 5:27 - 8:00 Rakowiec w kierunku Lotniska Chopina
189 5:09 - 9:00 Hynka kierunek Sadyba
189 5:10 - 9:00 Ciepłownia Wola kierunek Sadyba
190 04:54 - 9:00 Park Praski kierunek M Ratusz
190 5:50 - 9:00 kursy od Młodzieńczej w kierunku Dw Wileńskiego
191 6:04 - 8:00 Dzieci Warszawy kierunek Pl Narutowicza
197 6:02 - 8:00 Ciepłownia Wola kierunek Ursus
199 4:59-7:11 Andersena w kierunku Rembertowa
199 5:11 - 7:07 kursy od Wyspiańskiego w kierunku Metro Trocka
202 6:09 - 8:00 Dw.Wschodni (Lubelska) w kierunku Gocławka
210 05:40 Pocztowa kierunek M. Młociny
217 5:46 - 7:00 Dolina Służewiecka kierunek Branickiego
218 05:31 Metro Wierzbno kierunek M Wilanowska
220 5:21 - 7:51 Lazurowa w kierunku P+R al. Krakowska
220 5:30 - 8:01 Skoroszewska w kierunku P+R al. Krakowska
240 5:01 - 6:58 Nauczycielska kierunek FSO
245 5:12-8:59 Powstańców kierunek M. Targówek
269 06:13 Gilarska kierunek Targówek
308 06:24 Metro Wierzbno kierunek Wołoska
317 5:20; 5:35 Komitet Obrony Robotników kierunek PR al. Krakowska
317 5:45 - 8:00 Rondo Unii Europejskiej kierunek PR al. Krakowska
331 5:39-7:05 al.Lotników kierunek Poleczki
340 5:04 - 8:00 Marki Ratusz kierunek M Trocka
401 5:02 - 8:00 PKP Ursus kierunek Ursynów
401 5:15 - 9:00 al. Lotników kierunek Ursus
401 5:26 - 8:00 Hynka w kierunku Ursynowa
402 5:18 - 8:00 Płowiecka kierunek Wynalazek (do Witosa)
412 5:53; 6:13 Młodzieńcza kierunek Dw Wileński
414 5:35 - 8:00 Bazyliańska kierunek Szczęśliwice
414 5:37 - 8:00 Metro Młynów kierunek Szczęśliwice
500 5:05 - 9:00 Gilarska kierunek Dw Gdański
502 5:54 - 6:54 1.Praskiego Pułku kierunek M Politechnika
504 6:19 - 8:00 Poleczki kierunek Dw Centralny
507 5:18 - 9:00 Afrykańska kierunek Centrum
509 5:00 - 9:00 Dw Wileński kierunek Nowodwory
509 5:10 - 8:00 Białołęka Ratusz kierunek Rondo Starzyńskiego
509 5:10 - 9:00 Dw Wileński kierunek Gocław
511 05:01 - 8:00 Poetów kierunek M Młociny
512 5:03 - 9:00 Młodzieńcza kierunek Dw Wileński
514 5:47; 6:18; 6:49 PKP Rembertów kierunek M Politechnika
517 5:17 - 8:00 Adamieckiego kierunek Centrum
518 5:27 - 8:00 Płochocińska kierunek M Marymont
519 5:30 - 8:00 Truskawiecka kierunek Centrum
521 5:13 - 7:00 Montażowa kierunek Wiatraczna
522 5:37 - 8:00 Truskawiecka kierunek Centrum
523 5:01 - 9:00 Przyczółek Grochowski kierunek Dw Zachodni
523 5:14 - 9:00 Pomnik Lotnika kierunek Dw Zachodni
527 5:14 - 8:00 Jesiennych Liści w kierunku M Trocka
704 5:31; 6:11 Hotelowa kierunek Wiatraczna
705 06:23 Cementownia kierunek Rynia
705 5:23; 5:43; 6:23 Gazownia kierunek M Marymont
706 05:27 Kościół kierunek Janki
707 05:35 Młyn w kierunku Piaseczna
709 5:20 - 9:00 Iwiczna kierunek M Wilanowska
713 05:25 Instytut Energetyki kierunek Agricoop
716 05:28; 5:58; 6:20 Lelewela kierunek Ciepłownia Wola
717 5:19; 5:49; 6:14 Norwida kierunek Dw Zachodni
721 5:22; 6:23 Działkowa w kierunku Kosów
723 5:09 - 8:00 Pałac kierunek FSO
727 05:33 Pomorska kierunek M Wilanowska
728 05:54 Na Skraju kierunek Złotokłos
728 06:21 Młyn kierunek PR al. Krakowska
731 5:02 - 6:57 Dworkowa kierunek FSO
735 06:02 Gazownia kierunek M Marymont
738 4:56 - 6:54 Nowe Słupno kierunek M Trocka
739 5:25 - 6:04 Rubinowa w kierunku M. Wilanowska
E-9 5:58 - 6:54 Jesiennych Liści kierunke M. Marymont
W kwietniu 2021 badałem wyższe napełnienie poszczególnych kursów w godzinach porannych. Takie linie się pojawiły:
linia godz kierunek
105 5:00 - 9:00 Ciepłownia Wola kierunek R. Daszyńskiego
112 5:00 - 8:00 Park Kaskada w kierunku Bródna
112 5:24 - 9:00 KS Polonez w kierunku Bemowa
112 5:30 - 8:00 Nowe Bemowo w kierunku Bródna
114 05:28 - 9:00 Rembielińska kierunek Młociny
114 06:10 - 8:00 Sady Żoliborskie kierunek Bródno
116 05:13 - 9:00 Pl Na Rozdrożu w kierunku Wilanowa
116 05:15 - 8:00 Andersena w kierunku Wilanowa
120 05:18 - 8:00 Grodzisk w kierunku Dw Wileńskiego
122 06:07 - 8:00 Sady Żoliborskie kierunek Bemowo
123 06:19 kurs z Dw.Wschodni (Lubelska)
124 06:15 - 7:15 Na Skraju kierunek PR al. Krakowska
125 6:06 -7:03 Płowiecka kierunek Miedzylesie
131 6:00 - 9:00 Metro Politechnika - Spacerowa w obu kierunkach
132 5:19 - 8:00 Ostródzka kierunek M. Marymont
134 05:13 - 8:00 Ostródzka kierunek M. Marymont
135 05:37; 06:17 Dw Wileński kierunek PKP Olszynka Grochowska
135 05:40; 06:21 Metro Stadion Narodowy kierunek PKP Olszynka Grochowska
136 5:13 - 8:00 PKP Wola (Kasprzaka) w kierunku Ursynowa
138 5:10 - 7:00 Naczelnikowska w kierunku Utraty
138 5:18 - 7:00 Rondo Waszyngtona w kierunku Utrata
140 5:04 - 9:00 Wiejska kierunek Metro Targówek
141 5:00 - 8:00 Dolna w kierunku PR al. Krakowska
141 5:22 - 8:00 Hynka w kierunku PR al. Krakowska
143 5:22 - 8:00 Rembertów Ratusz w kierunku GUS
145 4:46 - 9:00 Warszawska w kierunku Bródna
145 5:26 - 8:00 Powstańców w kierunku Wiatracznej
146 06:07 Bronowska w kierunku Dw Wschodniego
148 05:32 - 8:00 Gocław kierunek Lotnisko
148 06:17 - 8:00 Stegny kierunek Lotnisko
154 06:16-7:06 Reduta Wolska w kierunku Dw Zachodniego
154 6:02-7:08 Dickensa w kierunku PR al. Krakowska
156 06:01 Bazyliańska kierunek Żerań FSO
158 6:06-6:35 Przyczółek Grochowski w kierunku Centrum
160 6:04 - 8:00 Jesiennych Liści w kierunku Dw Centralnego
162 5:13 - 9:00 PKP Powiśle w kierunku Sielc
165 5:34-6:19 rondo Unii Europejskiej w kierunku Kłobuckiej
166 5:13-6:47 Rondo Waszyngtona kierunek Kabaty
167 5:09 - 8:00 Reduta Wolska w kierunku Dw Zachodniego
169 5:30 - 8:00 Gilarska w kierunku Dw Wileńskiego
170 5:39 - 8:00 Wołomińska w kierunku Dw Wileńskiego
171 5:46 - 8:00 Białowiejska kierunek Centrum
173 4:57-6:55 Jagiellońska kierunek Wiatraczna
175 5:05 - 9:00 Pl. Zawiszy kierunek Lotnisko Chopina (do Novetelu)
178 05:43 - 8:00 Rondo Zesłańców Syberyjskich kierunek Rondo Daszyńskiego
178 6:01 - 8:00 Dzieci Warszawy w kierunku Ronda Daszyńskiego
180 5:42 - 8:00 Powązki-IV Brama w kierunku Wilanowa
182 6:00 - 8:00 Przyczółek Grochowski w kierunku Dw Zachodniego
183 5:29-8:00 PKP Rembertów w kierunku Wiatracznej
184 6:03 - 8:00 Orlich Gniazd w kierunku Szczęsliwic
185 5:30 - 8:00 most Gdański w kierunku Ursynowa
186 5:00 - 9:00 Kursy od Parku Olszyna w kierunku Szczęśliwic
186 5:05 - 8:00 Białołęka-Ratusz w kierunku Szczęśliwic
187 5:31 - 8:00 Ryżowa w kierunku Dw Zachodniego
188 5:21 - 8:00 Wiatraczna kierunek Pomnik Lotnika
188 5:27 - 8:00 Rakowiec w kierunku Lotniska Chopina
189 5:09 - 9:00 Hynka kierunek Sadyba
189 5:10 - 9:00 Ciepłownia Wola kierunek Sadyba
190 04:54 - 9:00 Park Praski kierunek M Ratusz
190 5:50 - 9:00 kursy od Młodzieńczej w kierunku Dw Wileńskiego
191 6:04 - 8:00 Dzieci Warszawy kierunek Pl Narutowicza
197 6:02 - 8:00 Ciepłownia Wola kierunek Ursus
199 4:59-7:11 Andersena w kierunku Rembertowa
199 5:11 - 7:07 kursy od Wyspiańskiego w kierunku Metro Trocka
202 6:09 - 8:00 Dw.Wschodni (Lubelska) w kierunku Gocławka
210 05:40 Pocztowa kierunek M. Młociny
217 5:46 - 7:00 Dolina Służewiecka kierunek Branickiego
218 05:31 Metro Wierzbno kierunek M Wilanowska
220 5:21 - 7:51 Lazurowa w kierunku P+R al. Krakowska
220 5:30 - 8:01 Skoroszewska w kierunku P+R al. Krakowska
240 5:01 - 6:58 Nauczycielska kierunek FSO
245 5:12-8:59 Powstańców kierunek M. Targówek
269 06:13 Gilarska kierunek Targówek
308 06:24 Metro Wierzbno kierunek Wołoska
317 5:20; 5:35 Komitet Obrony Robotników kierunek PR al. Krakowska
317 5:45 - 8:00 Rondo Unii Europejskiej kierunek PR al. Krakowska
331 5:39-7:05 al.Lotników kierunek Poleczki
340 5:04 - 8:00 Marki Ratusz kierunek M Trocka
401 5:02 - 8:00 PKP Ursus kierunek Ursynów
401 5:15 - 9:00 al. Lotników kierunek Ursus
401 5:26 - 8:00 Hynka w kierunku Ursynowa
402 5:18 - 8:00 Płowiecka kierunek Wynalazek (do Witosa)
412 5:53; 6:13 Młodzieńcza kierunek Dw Wileński
414 5:35 - 8:00 Bazyliańska kierunek Szczęśliwice
414 5:37 - 8:00 Metro Młynów kierunek Szczęśliwice
500 5:05 - 9:00 Gilarska kierunek Dw Gdański
502 5:54 - 6:54 1.Praskiego Pułku kierunek M Politechnika
504 6:19 - 8:00 Poleczki kierunek Dw Centralny
507 5:18 - 9:00 Afrykańska kierunek Centrum
509 5:00 - 9:00 Dw Wileński kierunek Nowodwory
509 5:10 - 8:00 Białołęka Ratusz kierunek Rondo Starzyńskiego
509 5:10 - 9:00 Dw Wileński kierunek Gocław
511 05:01 - 8:00 Poetów kierunek M Młociny
512 5:03 - 9:00 Młodzieńcza kierunek Dw Wileński
514 5:47; 6:18; 6:49 PKP Rembertów kierunek M Politechnika
517 5:17 - 8:00 Adamieckiego kierunek Centrum
518 5:27 - 8:00 Płochocińska kierunek M Marymont
519 5:30 - 8:00 Truskawiecka kierunek Centrum
521 5:13 - 7:00 Montażowa kierunek Wiatraczna
522 5:37 - 8:00 Truskawiecka kierunek Centrum
523 5:01 - 9:00 Przyczółek Grochowski kierunek Dw Zachodni
523 5:14 - 9:00 Pomnik Lotnika kierunek Dw Zachodni
527 5:14 - 8:00 Jesiennych Liści w kierunku M Trocka
704 5:31; 6:11 Hotelowa kierunek Wiatraczna
705 06:23 Cementownia kierunek Rynia
705 5:23; 5:43; 6:23 Gazownia kierunek M Marymont
706 05:27 Kościół kierunek Janki
707 05:35 Młyn w kierunku Piaseczna
709 5:20 - 9:00 Iwiczna kierunek M Wilanowska
713 05:25 Instytut Energetyki kierunek Agricoop
716 05:28; 5:58; 6:20 Lelewela kierunek Ciepłownia Wola
717 5:19; 5:49; 6:14 Norwida kierunek Dw Zachodni
721 5:22; 6:23 Działkowa w kierunku Kosów
723 5:09 - 8:00 Pałac kierunek FSO
727 05:33 Pomorska kierunek M Wilanowska
728 05:54 Na Skraju kierunek Złotokłos
728 06:21 Młyn kierunek PR al. Krakowska
731 5:02 - 6:57 Dworkowa kierunek FSO
735 06:02 Gazownia kierunek M Marymont
738 4:56 - 6:54 Nowe Słupno kierunek M Trocka
739 5:25 - 6:04 Rubinowa w kierunku M. Wilanowska
E-9 5:58 - 6:54 Jesiennych Liści kierunke M. Marymont
Hanoi, Pekin, Hong Kong, Polska: http://pl.youtube.com/65floyd65
Pamiętnik sprzed lat: http://blogsprzedlat.blogspot.com/
Życie na dalekim wschodzie: http://ssm2003.blogspot.com/
Zawodowo
Pamiętnik sprzed lat: http://blogsprzedlat.blogspot.com/
Życie na dalekim wschodzie: http://ssm2003.blogspot.com/
Zawodowo
Napełnienie 186 na Woli po 5:40 jest zależne od tego czy jedzie przed czy po 414. Najgorzej jest między 5:10, a 5:40, bo wtedy nie ma jeszcze 414, a 136 jest tylko o 5:30.
To pewnie dlatego po wprowadzeniu sobotnich RJ problemy pojawiły się w tych bardzo porannych kursach, a nie po 8.
Bo ludzie do Huty jechali. Genialne!
https://www.se.pl/warszawa/warszawiacy- ... -we1y.html
P.S. Warszawa to nie tylko biurowce.
Co wnosi do dyskusji artykuł z 2020?