Czemu nie? Mało autobusów jeździ po S8? Albo linia 319 z tej samej S2.
Komunikacja miejska w Wilanowie i Powsinie
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ja w ogóle uważam, że układ ekspresowy ma pewien niewykorzystany potencjał ... ekspresowy właśnie. Na przykład ekspres Miasteczko - Mordor czy Jelonki - Mordor.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 2116
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
#7334 rano o 7.30 na 319 w stronę Natolina na skręcie przy PKP miedzeszyński wiózł 2 osoby
Ja bym celował w Berlin.Autobus Czerwon pisze:Może od razu do Ożarowa Mazowieckiego przez autostradę?
ŁK
Teraz z mordoru w kierunku miasteczka nie widać potencjału na zapełnienie czegokolwiek większego od małego urbinka. Pomijając fakt, że na sam Ursynów NaviExpert zwykle pokazuje trasę przez Dolinkę (bo jest jednak sporo km bliżej, wiec czas wychodzi podobny), to jednak odpadają kompletnie wszystkie punkty stykowe i/lub przesiadkowe. To już nie czasy E-4 z Tarchomina czy E-3 z Bródna, zresztą mordor na HomeOffice to nie żadne centrum. Już by chyba nawet E-1 na Ursus nie dało rady być ekspresem. Na Jelonki trzeba by też zmierzyć czas jazdy dookoła. Bo jednak głównie zapełnienie 189 to Hala Wola i okolice, a potem przystanek Hynka, który by się ominął. I oczywiście PKP Włochy.Glonojad pisze:Ja w ogóle uważam, że układ ekspresowy ma pewien niewykorzystany potencjał ... ekspresowy właśnie. Na przykład ekspres Miasteczko - Mordor czy Jelonki - Mordor.
ŁK
Z jakiego powodu na linii 319 kursują autobusy przegubowe? Czy gdzieś po stronie wawerskiej jest jakiś odcinek trasy na którym jest takie zapotrzebowanie?
Edit: Wczoraj (wtorek) koło 17.40 autobus 319 jadący w stronę Wawra zabrał z Ursynowa i Wilanowa łącznie z 8 osób. Nie jest to dużo jak na przegubowiec.
Edit: Wczoraj (wtorek) koło 17.40 autobus 319 jadący w stronę Wawra zabrał z Ursynowa i Wilanowa łącznie z 8 osób. Nie jest to dużo jak na przegubowiec.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
Czy to nie przegięcie, żeby już o 9 wieczorem z centrum jeździła solówka na 522, zwłaszcza że 501 w DS nie kursuje?
jeśli chodzi o to grodziowe łączenie z nocą, to ta brygada zaczyna z Centralnego jednak o 22:11...
Ale podobne łączenia wieczorne na solówki są też na innych dosyć obleganych liniach jak 131 czy 160.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
W weekend zaczyna 21:06.
Obserwacja zdziś rano: duet 263/319 pracuje coraz lepiej. Na przystanku Branickiego w stronę Ursynowa czeka kilkanaście osób, na przystanku Ledóchowskiej koło 10.
Moim zdaniem brakuje autobusu z ciągu Al Rzeczypospolitej w kierunku Ursynowa. Mogło to by być wydłużone do stacji metra Natolin 130.
Ciekawe też kiedy 319 awansuje do linii całotygodniowej.
Moim zdaniem brakuje autobusu z ciągu Al Rzeczypospolitej w kierunku Ursynowa. Mogło to by być wydłużone do stacji metra Natolin 130.
Ciekawe też kiedy 319 awansuje do linii całotygodniowej.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
Od początku to pisałem, proponując lokalną dowozówkę 230 z Wilanowa lub Sadyby lub wydłużenie 522 do Natolina.
130 co pól godziny tylko w DP to zdecydowanie za słaba oferta...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Jeszcze by brakowało wydłużenia 522 do Natolina...
To byłaby konkretne połączenie międzydzielnicowe i przy okazji dowozówka do metra.
Przy okazji poluźniłoby się na tej prowizorycznej pętli na Branickiego...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Ale tam się nie ma co poluźniać, bo przystanek techniczny obowiązuje tylko dla 522.
Tak, to by była świetna linia która by pracowała w obu szczytach w obu kierunkach.
W pakiecie z uzwykleniem 501 i zdjęciem 522 przystanków Spacerowa (tylko w dół)i Czarnomorska
Nie napisałem o tym, bo boję się, że nikt decyzyjny w ZTM na takie banalne rozwiązanie nie wpadnie.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....