Komunikacja miejska w Wilanowie i Powsinie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Paweł_K
Taki ligowy Bełchatów
Posty: 5291
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:12
Lokalizacja: W-wa Gocławek (HQ)
Kontakt:

Post autor: Paweł_K » 09 cze 2006, 14:57

No w polskim przypadku to ludzie zarabiający ok 2500 - 3000 zł / msc. (+/- 500)
And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon

Richard Wright 1943-2008 - Shine on, you crazy diamond...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26816
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 cze 2006, 15:03

Średnia warszawska to OIDP koło 3500 brutto i w okolicach tej kwoty bym klasę średnią sytuował. Wydaje mi się, że mieszkanie w Miasteczku Wilanów jest dla nich do osiągnięcia, chociaż oczywiście mogą wybrać większe w Tarchominie ;).
Chociaż socjologiem nie jestem.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 09 cze 2006, 15:03

Paweł_K pisze:No w polskim przypadku to ludzie zarabiający ok 2500 - 3000 zł / msc. (+/- 500)
No więc myślę, że tacy również jeżdżą komunikacją, nawet bardzo.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26816
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 cze 2006, 15:10

Mam kolegę z Mariny Mokotów, kolegę który mieszkać będzie w Miasteczku Wilanów, kolege z Gołąbek (mówię o tych z nowego budownictwa, mam też innych kolegów ale nie w tym rzecz). Tylko ten ostatni jeździ do pracy autem, a mieszka akurat w najtańszej z wymienionych lokalizacji. Ale trudno mu się dziwić, bo dojazd KM ma niestety bardzo kiepski, a ZTCW podwozi przy okazji do tramwaju żonę (więc koszty auta się niejako na dwa rozbijają).
Ciężko oczywiście jakieś większe wnioski socjologiczne wyciągąć na podstawie jednostkowych obserwacji, zwłaszcza, że moi znajomi są mało reprezentatywni (np. ciężko mi tam znaleźć wyborców rządzącej koalicji ;) ), ale wciąż twierdzę, że mieszkańców mieszkań w Marinie czy Miasteczku W. ciężko klasą wyższą nazwać, oraz że owszem, z komunikacji będą korzystali (chociaz być może nie w warszawskim modal splicie 60%TZ 40%TI, a być może 50-50 czy nawet 30-70% podróży, zależnie od relacji).
Zwłaszcza, że należy doliczyć choćby ich dzieci.
No i sądzę, że jednak tramwaj do Wilanowa będzie "troszke" bardziej atrakcyjny niż pełnoletni ikarus 280 na 519 :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14782
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 09 cze 2006, 15:35

inż. Glonojad pisze:No i sądzę, że jednak tramwaj do Wilanowa będzie "troszke" bardziej atrakcyjny niż pełnoletni ikarus 280 na 519
Dobra, ale na ten tramwaj to się szybko nie zanosi... Wogóle, żeby naprawić to, co zepsuli to trzeba dużo cierpliwości.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26816
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 cze 2006, 15:37

Busmann pisze:
inż. Glonojad pisze:No i sądzę, że jednak tramwaj do Wilanowa będzie "troszke" bardziej atrakcyjny niż pełnoletni ikarus 280 na 519
Dobra, ale na ten tramwaj to się szybko nie zanosi...
Dlaczego? To jedna z lepiej przygotowanych na lata 2007-2013 inwestycji w Warszawie.
Zgadzam się, że co najmniej 3, jak nie 5 (15?), lat za późno będzie oddana, ale to akurat tyle, żeby się mieszkańcy Miasteczka W. nastali w korkach i z radością przyjęli tramwaj ;)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 09 cze 2006, 15:52

Busmann pisze:Dobra, ale na ten tramwaj to się szybko nie zanosi...
Mi się wydaje, że będzie w miarę 'szybko' ten tramwaj do Wilanowa, uwzględniając nasze realia pod względem szybko, czyli gdzieś myślę 2009 rok z pewnością.
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14782
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 09 cze 2006, 15:58

A do tego czasu też coś trzeba zrobić. Tymczasowo. chociażby przedłużyć cokolwiek z Wilanowa np. 522
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5242
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 09 cze 2006, 17:05

130 się da na początek i styka. A w łikendy do Powsina zamiast 130 będzie się 117 wydłużać. Raz mogło - znaczy się może ;) .

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26816
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 cze 2006, 19:47

Albo rzeczywiście wzmocnić i rozwinąć lokalne dowozówki, tylko na takie rzeczy wbrew pozorom sporo brygad idzie (jak się przesiadać, to ze standardem). A niestety ZTM ma dziwne pomysły czasem, jeśli o dowozwóki chodzi - przykład Ursynowa i podcinanych 179/193 - ta ostatnio dopiero ostatnio ma jako-taki rozkład.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
ziomal
Posty: 2191
Rejestracja: 02 cze 2006, 20:22
Lokalizacja: Gabinet Cieni ZTM Pion Wentylacyjny

Post autor: ziomal » 28 cze 2006, 12:18

Mieszkam niedaleko Stegien.Znam ten rejon bardzo dobrze.Z tego co potrzeba,to linię z Ursynowa do Wilanowa,bo tzreba się specjalnie przesiadać.I te 2 dzielnice nie są połączone.a tak wogóle,nie gadacie o Wilanowie,tylko o Stegnach[jeśli źle piszę,bo już to ktoś napisał,to sorka,nie czytałem wszystkich stronek tego tematu].
"Pociąg zawsze dojedzie"
Paweł Ney


Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie ;-) To tylko efekt uboczny.

Zły chłopiec i troll pozdrawia

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36618
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 28 cze 2006, 13:05

Wszystkich dwóch stronek? Podstawowa zasada przyzwoitości przy pisaniu gdziekolwiek... :evil:
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

mobil one
Posty: 2482
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:23
Lokalizacja: właściwa
Kontakt:

Post autor: mobil one » 28 cze 2006, 13:07

inż. Glonojad pisze:To jedna z lepiej przygotowanych
inż. Glonojad pisze:inwestycji w Warszawie.
Tak,jak wszystkie inwestycje TW...
Piotrek pisze:gdzieś myślę 2009 rok z pewnością.
Lub 2019 rok-to na bank :!: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

[ Dodano: 2006-06-28, 13:08 ]
inż. Glonojad pisze:"troszke" bardziej atrakcyjny
I "troszkę" wolniejszy-niżeli linia przyspieszona,jaką jest 519...
Linia 155: 1966-2011

155 STRĄKOWA Górczewska-Świętokrzyska TORWAR
166 OBOZOWA Marszałkowska-Książęca TORWAR
182 OS.OSTROBRAMSKA Trasa Łazienkowska-Wałbrzyska URSYNÓW PŁD. (OS.OSTROBRAMSKA-OKĘCIE)

WAA 894 C,WAB 655 C,WAB 972 C,WAB 097 P, WAB 186 P, WAB 055 P, WXC 512M,WX 69712.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26816
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 28 cze 2006, 15:44

mobil one pisze:
inż. Glonojad pisze:To jedna z lepiej przygotowanych
inż. Glonojad pisze:inwestycji w Warszawie.
Tak,jak wszystkie inwestycje TW...
A zwłaszcza budowa trasy Bemowo II albo modernizacja w Alejach Jerozolimskich?
Bzdury waćpan opowiadasz. Jak zwykle.

Zresztą, mówa była o skali warszawskiej - proponuję sprawdzić, jak przygotowane do budżetu 2007 - 2013 są inne jednostki miejskie.
[ Dodano: 2006-06-28, 13:08 ] I "troszkę" wolniejszy-niżeli linia przyspieszona,jaką jest 519...
Nie masz co prawda żadnych dowodów na poparcie tej tezy, ale pleść sobie pleciesz.

Za nabijanie postów żadnych bonusów na forum nie ma, to po co bez sensu spamujesz autorytarnym tonem "znawcy"?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Paweł_K
Taki ligowy Bełchatów
Posty: 5291
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:12
Lokalizacja: W-wa Gocławek (HQ)
Kontakt:

Post autor: Paweł_K » 28 cze 2006, 16:01

Ja to czuję że gdyby od Mobila to zależało to tramwajów w Warszawie nie byłoby w ogóle...nie wiem czym taka niechęć jest powodowana szczerze mówiąc...
And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon

Richard Wright 1943-2008 - Shine on, you crazy diamond...

ODPOWIEDZ