Komunikacja miejska w Wilanowie i Powsinie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14778
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 09 sty 2021, 23:25

Zgodnie z tekstem, planowana 319 będzie miała trasę Międzylesie - al. Dzieci Polskich - Żegańska - zachodnia Patriotów (czyli oberek przez tunel) - Przewodowa - Wał Miedzeszyński - POW - Przyczółkowa - Branickiego - Płaskowickiej - Rosoła - Gandhi - al. KEN - Natolin Północny.

Na uwagę zasługuje zacytowane w artykule stwierdzenie rzecznika ZTM, że "jej trasa przebiegałaby ulicą Branickiego w Wilanowie przez rejon dzielnicy, gdzie nie ma obecnie komunikacji" - no super, połączenie dwóch sąsiadujących ze sobą dzielnic jako szczytówka jadąca z dość odległych rejonów miasta, w dodatku zapewne z niezbyt zachęcającą częstotliwością.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4760
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 09 sty 2021, 23:43

Chyba sam nie wierzysz w to że po otwarciu Branickiego, 319 będzie tam jedyną linią (mam na myśli na skarpie).
Obrazek

Krzysiek_S
Posty: 5082
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 10 sty 2021, 12:07

Wolfchen pisze:
09 sty 2021, 23:25
Zgodnie z tekstem, planowana 319 będzie miała trasę Międzylesie - al. Dzieci Polskich - Żegańska - zachodnia Patriotów (czyli oberek przez tunel) - Przewodowa - Wał Miedzeszyński - POW - Przyczółkowa - Branickiego - Płaskowickiej - Rosoła - Gandhi - al. KEN - Natolin Północny.

Na uwagę zasługuje zacytowane w artykule stwierdzenie rzecznika ZTM, że "jej trasa przebiegałaby ulicą Branickiego w Wilanowie przez rejon dzielnicy, gdzie nie ma obecnie komunikacji" - no super, połączenie dwóch sąsiadujących ze sobą dzielnic jako szczytówka jadąca z dość odległych rejonów miasta, w dodatku zapewne z niezbyt zachęcającą częstotliwością.
Co 15 minut.
Cały czas zastanawia mnie wpływ nowej linii na częstotliwość linii 521. Od Przewodowej do Zwoleńskiej wspólna trasa.

man1956
Posty: 1528
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 10 sty 2021, 12:26

Wpływ pewnie żaden, bo zarówno 319, jak i 521 będą co 15 min. w szczycie Raczej też będzie koordynacja, choć nie wiem, czy jest ona w tym wypadku aż tak bardzo niezbędna.

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 10 sty 2021, 12:28

521 jest teraz co 10 i nie sądzę by była potrzeba to koordynować skoro obie linie będą jechały do cywilizacji w odwrotnych kierunkach.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14778
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 10 sty 2021, 13:46

Wiliam pisze:
09 sty 2021, 23:43
Chyba sam nie wierzysz w to że po otwarciu Branickiego, 319 będzie tam jedyną linią (mam na myśli na skarpie).
Logika wrzeszczy, że nie, ale wypowiedź rzecznika może to sugerować, przynajmniej na początku - co by mnie szczególnie nie zdziwiło w erze oszczędności na czym tylko się da.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Georg
Posty: 5935
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 09 mar 2021, 20:06

https://iwilanow.pl/artykul/nowa-linia-laczaca/1146674
W skrócie: chcą linii łączącej Powsin z Cm. Północnym przez Wisłostradę.

Łukasz
Posty: 10489
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 09 mar 2021, 20:51

Wygląda jak brygadożerny potwór, ale może gdyby oddali 519...
ŁK

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 09 mar 2021, 21:17

Georg pisze:
09 mar 2021, 20:06
https://iwilanow.pl/artykul/nowa-linia-laczaca/1146674
W skrócie: chcą linii łączącej Powsin z Cm. Północnym przez Wisłostradę.
Istnieje już jedno 185.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

man1956
Posty: 1528
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 09 mar 2021, 21:47

Rozumiem, że będzie to linia z miejscami sypialnymi i kuszetkami.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 09 mar 2021, 22:22

Georg pisze:
09 mar 2021, 20:06
https://iwilanow.pl/artykul/nowa-linia-laczaca/1146674
W skrócie: chcą linii łączącej Powsin z Cm. Północnym przez Wisłostradę.
A już myślałem, że chcą jakąś międzycmentarną łączącą cmentarze w Powsinie, Wilanowie, Sadybie i na Wólce.

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 09 mar 2021, 23:13

Nic nie stoi na przeszkodzie XD

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5236
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 10 mar 2021, 1:05

Równocześnie długość linii autobusowej gwarantowałaby odpowiednią ilość podróżnych.
Jakby jeszcze z jednej strony do tych Cybulic pociągli, a z drugiej do Góry Kalwarii, albo Czerska najlepiej, pewnie częściej bym tym jeździł.

Ale tak bardziej serio to na środkowym odcinku Wisłostrady powinna być linia co 10 minut minimum.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 10 mar 2021, 7:49

A brygady i wozokilometry to na drzewach rosną. Poprzewracało się w dudach od tego dobrobytu i tyle. Dej dej dej, ale droższe parkowanie źle, droższe bilety źle, droższe śmieci źle, cięcie inwestycji źle.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 10 mar 2021, 9:14

TGM pisze:
10 mar 2021, 1:05
Ale tak bardziej serio to na środkowym odcinku Wisłostrady powinna być linia co 10 minut minimum.
To jest co do zasady prawda, a żenująca częstotliwość 185 jest żenująca, ale z drugiej strony jakość wszystkich przesiadek na ciągi równoleżnikowe z Wisłostrady i liczba generatorów podróży wzdłuż niej jest tak niska, że ciężko tę linię traktować inaczej jak de facto obwodową, łączącą Mokotów z Żoliborzem z pominięciem centrum - a w tej roli może odnajdywać się słabo, ze względu na słabą penetrację na północy i silną konkurencję w postaci metra. Z pewnością mogłoby jej sytuację troszkę poprawić skierowanie w rejon Wilanowa z jakąś podmianką w lokalnej relacji Ursynów - Bonifacego, ale zadanie generalnie jest z kategorii niełatwych.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ODPOWIEDZ