Komunikacja miejska w Wilanowie i Powsinie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
floyd
Posty: 529
Rejestracja: 08 sty 2006, 19:09
Lokalizacja: saska kępa (międzynarodowa)
Kontakt:

Post autor: floyd » 11 sty 2022, 15:17

Fik, tak naprawdę nie wiem z czym masz problem. Tak - linia 509 obciążona jest od samego rana (świtu) w szczególności na Modlińskiej. Jej poranna częstotliwość wynika z liczby chętnych pasażerów co wyszło podczas pomiarów.
Hanoi, Pekin, Hong Kong, Polska: http://pl.youtube.com/65floyd65
Pamiętnik sprzed lat: http://blogsprzedlat.blogspot.com/
Życie na dalekim wschodzie: http://ssm2003.blogspot.com/

Zawodowo :)

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27388
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 11 sty 2022, 15:54

Już z niczym nie mam problemu, jestem kretynem z kolei, nie znam się na niczym, pan moderator mnie wyjaśnił.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

man1956
Posty: 1536
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 11 sty 2022, 16:24

Jeszcze a propos wykresu, który wczoraj udostępniłeś: możesz podać więcej szczegółów? Kiedy to było robione? Na jakiej próbie?
Czy to jest uśredniony wykres dla całego warszawskiego zbiorkomu, czy dla wybranych linii?

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8299
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 12 sty 2022, 8:51

Rzuć przykład -> bądź skrytykowany za fałszywe tezy -> obraź się.
<3

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27388
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 12 sty 2022, 9:00

Przepraszam, panie moderatorze, kretyn z kolei już nie będzie się wychylał.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8299
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 12 sty 2022, 12:02

Dobra, miałem już milczeć, ale to trzeba sprostować:
- ja nie użyłem słowa "kretyn",
- to nie ja mam w stopce "Naczelne Chamidło", do którego się odwołałem.

Czy jest na sali lekarz? Mamy ostry ból na sali.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27388
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 12 sty 2022, 12:57

Z mojej perspektywy, wtrąciłeś się w ciekawą, merytoryczną dyskusję, opartą na liczbach i faktach z rzucanymi w przestrzeń tekstami typu zalecam kwerendę źródeł, gadanie niektórych i oczywistymi aluzjami do mojego (nieaktualnego) zawodu. Nie po raz pierwszy dyskutujesz w ten, chamski, niemerytoryczny i frustrujący sposób, nie odnosząc się do konkretnych wypowiedzi i faktycznie postawionych tez, tylko stawiając chochoły. Wyciąganie tego, że ktoś pięć lat temu nazwał mnie chamidłem (a jakże, warto sprawdzić, kto i dlaczego to zrobił) czy sugerowanie wizyty u lekarza jest tylko kontynuacją tego zachowania, które odbieram jako bezczelne, chamskie i niehonorowe.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

man1956
Posty: 1536
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 12 sty 2022, 13:29

Wolałbym, aby dyskusja powróciła do meritum.

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5242
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 12 sty 2022, 23:01

522 coraz bardziej zapełnione jeździ, już od samego Miasteczka... Dziś po 14 przy Branickiego ze 30 osób wlazło, na następnych przystankach niewiele mniej. W ogóle coraz większe różnice w napełnieniu trójcy z Sobieskiego. A 319 miało mizerne wymiany, jakieś 263 co przejeżdżało było puste. Tymczasem "jak dojadę" podaje, że o tej porze 522 do Centrum jedzie 35 minut, 319 plus metro 31-32. Może ZTM powinien bardziej to rozpropagować?

wincenty
Posty: 1319
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 13 sty 2022, 12:00

TGM pisze:
12 sty 2022, 23:01
522 coraz bardziej zapełnione jeździ, już od samego Miasteczka... Dziś po 14 przy Branickiego ze 30 osób wlazło, na następnych przystankach niewiele mniej. W ogóle coraz większe różnice w napełnieniu trójcy z Sobieskiego. A 319 miało mizerne wymiany, jakieś 263 co przejeżdżało było puste. Tymczasem "jak dojadę" podaje, że o tej porze 522 do Centrum jedzie 35 minut, 319 plus metro 31-32. Może ZTM powinien bardziej to rozpropagować?
Bo te 263 i 319 to jakieś niewypały są... jeśli chodzi o MW to przede wszystkim jadą skrajem, a nie przez środek Miasteczka.
Żeby rozpropagować dojazd do metra i na Ursynów z MW, to trzeba byłoby poprowadzić silną linię ze środka Miasteczka... do tej roli najlepiej pretenduje właśnie 522, co już ktoś tu proponował.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2273
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 13 sty 2022, 12:24

Zaorano wszystkie pętle na Ursynowie i teraz nie ma gdzie autobusów parkować. Żeby takie 522 dojechało na Ursynów to znów na jakimś przystanku musiałoby mieć pętlę...

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1851
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 13 sty 2022, 14:05

Lukasz436 pisze:
13 sty 2022, 12:24
Zaorano wszystkie pętle na Ursynowie i teraz nie ma gdzie autobusów parkować. Żeby takie 522 dojechało na Ursynów to znów na jakimś przystanku musiałoby mieć pętlę...
O właśnie - co z Natoliniem Płn.? Bazarek się wyniesie stamtąd w końcu?

wincenty
Posty: 1319
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 13 sty 2022, 14:09

Lukasz436 pisze:
13 sty 2022, 12:24
Zaorano wszystkie pętle na Ursynowie i teraz nie ma gdzie autobusów parkować. Żeby takie 522 dojechało na Ursynów to znów na jakimś przystanku musiałoby mieć pętlę...
No aktualna pętla w MW to też taka raczej przystankowa jest...
A w zatoce pod UD Ursynów - kiedyś krańcowały tam wariantowe kursy 401/504 :-k
To miejsce byłoby idealne - takie silne 522 trzeba byłoby wpuścić w Ursynów jak najpłycej i do atrakcyjnej lokalizacji, jaką niewątpliwie jest Metro Imielin/Multikino/ UD Ursynów.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
Lukasz436
Posty: 2273
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:22
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Post autor: Lukasz436 » 13 sty 2022, 14:30

kveld pisze:
13 sty 2022, 14:05
Lukasz436 pisze:
13 sty 2022, 12:24
Zaorano wszystkie pętle na Ursynowie i teraz nie ma gdzie autobusów parkować. Żeby takie 522 dojechało na Ursynów to znów na jakimś przystanku musiałoby mieć pętlę...
O właśnie - co z Natoliniem Płn.? Bazarek się wyniesie stamtąd w końcu?
Ponoć w 2023... ale...

Piottr
Posty: 1291
Rejestracja: 27 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Wilanów
Kontakt:

Post autor: Piottr » 13 sty 2022, 15:27

wincenty pisze:
13 sty 2022, 12:00
Bo te 263 i 319 to jakieś niewypały są... jeśli chodzi o MW to przede wszystkim jadą skrajem, a nie przez środek Miasteczka.
Żeby rozpropagować dojazd do metra i na Ursynów z MW, to trzeba byłoby poprowadzić silną linię ze środka Miasteczka... do tej roli najlepiej pretenduje właśnie 522, co już ktoś tu proponował.
263 i 163 z wariantowaniem tras jak w mieście powiatowym to jest w ogóle jakaś porażka. Nie można było zrobić jednego silnego 163 co 15 minut na całej trasie?

Ktoś kiedyś i to chyba na niniejszym Forum używał wobec takich rozwiązań słowa "dziemieszczyzm" albo "dziemieszczyzna". To jest kompletnie nielogiczne co zrobiono z tymi liniami, tym bardziej że 163 zostało pocięte tylko do DP, podczas gdy od lat dla linii nie kursujących w dni wolne od pracy jest przydzielony zakres numeracji na 300...

A skręcenie 522 na Ursynów w górę do najbliższej stacji metra popieram obiema łapkami.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....

ODPOWIEDZ