Komunikacja miejska w Wilanowie i Powsinie
Moderator: Wiliam
Zgodnie z tekstem, planowana 319 będzie miała trasę Międzylesie - al. Dzieci Polskich - Żegańska - zachodnia Patriotów (czyli oberek przez tunel) - Przewodowa - Wał Miedzeszyński - POW - Przyczółkowa - Branickiego - Płaskowickiej - Rosoła - Gandhi - al. KEN - Natolin Północny.
Na uwagę zasługuje zacytowane w artykule stwierdzenie rzecznika ZTM, że "jej trasa przebiegałaby ulicą Branickiego w Wilanowie przez rejon dzielnicy, gdzie nie ma obecnie komunikacji" - no super, połączenie dwóch sąsiadujących ze sobą dzielnic jako szczytówka jadąca z dość odległych rejonów miasta, w dodatku zapewne z niezbyt zachęcającą częstotliwością.
Na uwagę zasługuje zacytowane w artykule stwierdzenie rzecznika ZTM, że "jej trasa przebiegałaby ulicą Branickiego w Wilanowie przez rejon dzielnicy, gdzie nie ma obecnie komunikacji" - no super, połączenie dwóch sąsiadujących ze sobą dzielnic jako szczytówka jadąca z dość odległych rejonów miasta, w dodatku zapewne z niezbyt zachęcającą częstotliwością.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Chyba sam nie wierzysz w to że po otwarciu Branickiego, 319 będzie tam jedyną linią (mam na myśli na skarpie).
-
- Posty: 5083
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Co 15 minut.Wolfchen pisze: ↑09 sty 2021, 23:25Zgodnie z tekstem, planowana 319 będzie miała trasę Międzylesie - al. Dzieci Polskich - Żegańska - zachodnia Patriotów (czyli oberek przez tunel) - Przewodowa - Wał Miedzeszyński - POW - Przyczółkowa - Branickiego - Płaskowickiej - Rosoła - Gandhi - al. KEN - Natolin Północny.
Na uwagę zasługuje zacytowane w artykule stwierdzenie rzecznika ZTM, że "jej trasa przebiegałaby ulicą Branickiego w Wilanowie przez rejon dzielnicy, gdzie nie ma obecnie komunikacji" - no super, połączenie dwóch sąsiadujących ze sobą dzielnic jako szczytówka jadąca z dość odległych rejonów miasta, w dodatku zapewne z niezbyt zachęcającą częstotliwością.
Cały czas zastanawia mnie wpływ nowej linii na częstotliwość linii 521. Od Przewodowej do Zwoleńskiej wspólna trasa.
Wpływ pewnie żaden, bo zarówno 319, jak i 521 będą co 15 min. w szczycie Raczej też będzie koordynacja, choć nie wiem, czy jest ona w tym wypadku aż tak bardzo niezbędna.
-
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
521 jest teraz co 10 i nie sądzę by była potrzeba to koordynować skoro obie linie będą jechały do cywilizacji w odwrotnych kierunkach.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Logika wrzeszczy, że nie, ale wypowiedź rzecznika może to sugerować, przynajmniej na początku - co by mnie szczególnie nie zdziwiło w erze oszczędności na czym tylko się da.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
https://iwilanow.pl/artykul/nowa-linia-laczaca/1146674
W skrócie: chcą linii łączącej Powsin z Cm. Północnym przez Wisłostradę.
W skrócie: chcą linii łączącej Powsin z Cm. Północnym przez Wisłostradę.
Wygląda jak brygadożerny potwór, ale może gdyby oddali 519...
ŁK
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27359
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Istnieje już jedno 185.Georg pisze: ↑09 mar 2021, 20:06https://iwilanow.pl/artykul/nowa-linia-laczaca/1146674
W skrócie: chcą linii łączącej Powsin z Cm. Północnym przez Wisłostradę.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Rozumiem, że będzie to linia z miejscami sypialnymi i kuszetkami.
A już myślałem, że chcą jakąś międzycmentarną łączącą cmentarze w Powsinie, Wilanowie, Sadybie i na Wólce.Georg pisze: ↑09 mar 2021, 20:06https://iwilanow.pl/artykul/nowa-linia-laczaca/1146674
W skrócie: chcą linii łączącej Powsin z Cm. Północnym przez Wisłostradę.
Nic nie stoi na przeszkodzie XD
Jakby jeszcze z jednej strony do tych Cybulic pociągli, a z drugiej do Góry Kalwarii, albo Czerska najlepiej, pewnie częściej bym tym jeździł.Równocześnie długość linii autobusowej gwarantowałaby odpowiednią ilość podróżnych.
Ale tak bardziej serio to na środkowym odcinku Wisłostrady powinna być linia co 10 minut minimum.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A brygady i wozokilometry to na drzewach rosną. Poprzewracało się w dudach od tego dobrobytu i tyle. Dej dej dej, ale droższe parkowanie źle, droższe bilety źle, droższe śmieci źle, cięcie inwestycji źle.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27359
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
To jest co do zasady prawda, a żenująca częstotliwość 185 jest żenująca, ale z drugiej strony jakość wszystkich przesiadek na ciągi równoleżnikowe z Wisłostrady i liczba generatorów podróży wzdłuż niej jest tak niska, że ciężko tę linię traktować inaczej jak de facto obwodową, łączącą Mokotów z Żoliborzem z pominięciem centrum - a w tej roli może odnajdywać się słabo, ze względu na słabą penetrację na północy i silną konkurencję w postaci metra. Z pewnością mogłoby jej sytuację troszkę poprawić skierowanie w rejon Wilanowa z jakąś podmianką w lokalnej relacji Ursynów - Bonifacego, ale zadanie generalnie jest z kategorii niełatwych.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?