Komunikacja miejska w Wilanowie i Powsinie

Moderator: Wiliam

Olek007
Posty: 421
Rejestracja: 02 mar 2011, 18:51
Lokalizacja: Wilanów

Post autor: Olek007 » 21 wrz 2018, 11:58

Jeszcze śmieszniejsze są ostatnie kursy nowych linii z Wilanowskiej. 339 - 21:58, 139 - 21:53 (świetna koordynacja...), 251 - 23:13. . Całe szczęście sytuację ratuje tu 251 co pół godziny przy ostatnich kursach, ale w przypadku ewentualnego spóźnienia pasażer następny autobus ma dopiero o 1:10. Do tej pory było jeszcze ostatnie 710 było o 0:00 i cieszyło się ono całkiem niezłą frekwencją.

Całe szczęście, że chociaż jakoś skoordynowano te linie, choć w godzinach szczytu będą jeździły w porównaniu do dzisiejszej sytuacji żałośnie rzadko. Nawet nie jadąc z Wilanowskiej, na Królowej Marysieńki nie będzie się w co przesiadać, aby dojechać dalej niż do Wilanowa.

michael112
Posty: 2821
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 21 wrz 2018, 12:15

Olek007 pisze:
21 wrz 2018, 11:58
Całe szczęście, że chociaż jakoś skoordynowano te linie, choć w godzinach szczytu będą jeździły w porównaniu do dzisiejszej sytuacji żałośnie rzadko. Nawet nie jadąc z Wilanowskiej, na Królowej Marysieńki nie będzie się w co przesiadać, aby dojechać dalej niż do Wilanowa.
Dlatego ja od lat - kiedy tylko mówiło się o budowie ul. Korbońskiego - uważałem, że należy cały ruch z Powsina i Konstancina skierować do metra Kabaty, aby uzyskać lepszą częstotliwość kursów. Oczywiście jedna w miarę regularna linia wzdłuż al. Wilanowskiej, a 519 skrócone w całości do Wilanowa.
W nowej organizacji kursów od poniedziałku, trzeba będzie zawczasu sprawdzać, czy bardziej w danym momencie opłaca się jechać z Wilanowskiej czy z Kabat.

Za to jak widzę, brygady odzyskane na zmianach wykorzystano na dwie linie socjalne: wydłużone 195 i reaktywowane 130.

wincenty
Posty: 1319
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 21 wrz 2018, 12:34

Bastian pisze:
21 wrz 2018, 9:22
A ja się zastanawiam, czy nie bardziej przydatne byłoby 222 przez Madalińskiego i al. Niepodległości.
Nie, 222 nie ruszaj, bo na Malczewskiego całkiem dobrze pracuje.
Poza tym chodzi o dojazd na całą Madalińskiego, a nie tylko do Al. Niepodległości.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Paweł D.
Posty: 5254
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 21 wrz 2018, 12:37

Pomysł ze skróceniem 519 do Wilanowa jest tak samo racjonalny jak z uruchomieniem 7x ZOO-Platerówek.... Ale Ok, napisz z której strony i dlaczego.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27388
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 21 wrz 2018, 12:39

wincenty pisze:
21 wrz 2018, 9:02
Pasażerów, w tym wielu starszych, skazuje się na przesiadkę z tramwaju i oczekiwanie na rozregulowane 138 na wąskim przystanku, pozbawionym choćby wiaty.
Na RAKOWIECKIEJ jest szeroko i wiata. Hope that helps.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Autobus Czerwon
Posty: 4091
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 21 wrz 2018, 14:16

wincenty pisze:
21 wrz 2018, 12:34
Bastian pisze:
21 wrz 2018, 9:22
A ja się zastanawiam, czy nie bardziej przydatne byłoby 222 przez Madalińskiego i al. Niepodległości.
Nie, 222 nie ruszaj, bo na Malczewskiego całkiem dobrze pracuje.
Poza tym chodzi o dojazd na całą Madalińskiego, a nie tylko do Al. Niepodległości.
Przecież 222 między Niepodległości a Puławską nie ma żadnego przystanku.

wincenty
Posty: 1319
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 21 wrz 2018, 14:25

fik pisze:
21 wrz 2018, 12:39
wincenty pisze:
21 wrz 2018, 9:02
Pasażerów, w tym wielu starszych, skazuje się na przesiadkę z tramwaju i oczekiwanie na rozregulowane 138 na wąskim przystanku, pozbawionym choćby wiaty.
Na RAKOWIECKIEJ jest szeroko i wiata. Hope that helps.
Chyba nie jesteś z Warszawy, skoro nie odróżniasz Madalińskiego od Rakowieckiej...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27388
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 21 wrz 2018, 14:30

wincenty pisze:
21 wrz 2018, 14:25
fik pisze:
21 wrz 2018, 12:39


Na RAKOWIECKIEJ jest szeroko i wiata. Hope that helps.
Chyba nie jesteś z Warszawy, skoro nie odróżniasz Madalińskiego od Rakowieckiej...
Chyba nie jesteś z Polski, skoro nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Jak im niewygodnie na DWORKOWEJ, niech się przesiadają tam, gdzie wiata jest.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 21 wrz 2018, 14:55

michael112 pisze:
21 wrz 2018, 12:15
Za to jak widzę, brygady odzyskane na zmianach wykorzystano na dwie linie socjalne: wydłużone 195 i reaktywowane 130.
Tak zwłaszcza na 195 dla którego trasa uległa skróceniu i spadł dodatek, więc na tej linii jeszcze oszczędzono. :D

michael112
Posty: 2821
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 21 wrz 2018, 15:12

A, to przepraszam.
Jak dla mnie niepojęte jest, jak to możliwe że jadąc dalej w kierunku centrum, można było zmniejszyć liczbę brygad przy tej samej częstotliwości kursów.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27388
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 21 wrz 2018, 15:19

DOLNA - PL. TRZECH KRZYŻY to 3,1km, DOLNA-RAKOWIECKA-SANKTUARIUM po trasie 195 to 4,7km. Wot, cała, łatwo sprawdzalna, tajemnica.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

wincenty
Posty: 1319
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 21 wrz 2018, 15:55

fik pisze:
21 wrz 2018, 14:30
wincenty pisze:
21 wrz 2018, 14:25

Chyba nie jesteś z Warszawy, skoro nie odróżniasz Madalińskiego od Rakowieckiej...
Chyba nie jesteś z Polski, skoro nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Jak im niewygodnie na DWORKOWEJ, niech się przesiadają tam, gdzie wiata jest.
Przecież chodzi o to, żeby uciążliwych przesiadek w ogóle nie było...stąd idea powrotu 117, stanowiącego bezpośrednie połączenie tej części Mokotowa ze Śródmieściem. Poza tym przecież samo Madalińskiego też generuje pewne potoki, w tym przystanek przy Szpitalu (intensywna zabudowa mieszkaniowa, dwie szkoły, szpital, dwa akademiki, rejonowa poczta, duża apteka itd.), które zasługują na coś więcej niż na jedną, rozregulowaną linię...
BTW, rzeczywiście kilka lat mieszkałem poza Polską :)
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Flash8222
Posty: 7592
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 21 wrz 2018, 16:03

wincenty pisze:
21 wrz 2018, 15:55
fik pisze:
21 wrz 2018, 14:30


Chyba nie jesteś z Polski, skoro nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Jak im niewygodnie na DWORKOWEJ, niech się przesiadają tam, gdzie wiata jest.
Przecież chodzi o to, żeby uciążliwych przesiadek w ogóle nie było...stąd idea powrotu 117, stanowiącego bezpośrednie połączenie tej części Mokotowa ze Śródmieściem. Poza tym przecież samo Madalińskiego też generuje pewne potoki, w tym przystanek przy Szpitalu (intensywna zabudowa mieszkaniowa, dwie szkoły, szpital, dwa akademiki, rejonowa poczta, duża apteka itd.), które zasługują na coś więcej niż na jedną, rozregulowaną linię...
BTW, rzeczywiście kilka lat mieszkałem poza Polską :)
Na Dworkowej w stronę Wołoskiej jest wiata.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 21 wrz 2018, 18:03

Ja wiem, ze 168 na Malczewskiego nie bylo - ale moze byc, przekierowane z Rakowieckiej przez Dolna. Albo 119, ktore jednak jest z daleka.
Tym niemniej wszystkie przystanki poza szpitalem juz maja polaczenie z centrum - tramwaje na obu koncach, a na Niepodleglosci caly czas jest 174. Jeszcze Lowicka, ale tam jest 119+168+130. Ja rozumiem, ze Szpital i akademiki, ale dla jednego przystanku nie bedziemy projektowac osobnej linii na patelnie, prawda?

A od wyrabiania tarczek to jest 200.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Yelonker
Posty: 801
Rejestracja: 12 lis 2017, 2:53
Lokalizacja: Hala Wola

Post autor: Yelonker » 21 wrz 2018, 18:44

Nie, ale jeśli ten nowy socjal zwany linią 130 ostanie się do czasu uruchomienia tramwaju na Wilanów, z Rakowieckiej warto go wówczas przesunąć na Madalińskiego pod szpital, bo tam do Niepodległości blisko, a do Rakowieckiej i Puławskiej daleko.

ODPOWIEDZ