Zasadnicze pytanie jest takie, czy ustawiono znaki B-18, czy może jednak B-5a. Ktoś był, ktoś jechał?person pisze: ↑24 gru 2020, 9:36Czy jeden z zakazów funkcjonujących na POW nie stanowi problemu?
GDDKiA pisze:Drugim ograniczeniem jest zakaz poruszania się tym odcinkiem dla samochodów powyżej 3,5 tony. To efekt uzgodnień z m.st. Warszawa.
https://www.gddkia.gov.pl/pl/a/40532/Po ... kilometrow
Komunikacja miejska w Wilanowie i Powsinie
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Z tego co widziałem w mediach B-5a.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
No to nic nie stoi na przeszkodzie, aby jeździły tamtędy autobusy.
-
- Posty: 4070
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Nawiasem do 319, myślę że nie powinno się zostawiać połączenia Wilanowa z Ursynowem przez Branickiego, na samym 319 jeżdżącym jedynie w szczycie i jedynie tranzytem.
Korzystając ze świątecznej nudy, wymyśliłem coś takiego, jak przedłużenie 165. Co prawda, wygląda to wszystko bardzo szalenie, ale ma też moim zdaniem dużo korzyści, których niemiałaby podobna trasa podzielona na dwie. Trasa też raczej nie jest podatna na ogromne opóźnienia. Przy zachowaniu obecnej częstotliwości, zapewne należałoby dołożyć 3-4 autobusy. Zapraszam do dyskusji
Korzystając ze świątecznej nudy, wymyśliłem coś takiego, jak przedłużenie 165. Co prawda, wygląda to wszystko bardzo szalenie, ale ma też moim zdaniem dużo korzyści, których niemiałaby podobna trasa podzielona na dwie. Trasa też raczej nie jest podatna na ogromne opóźnienia. Przy zachowaniu obecnej częstotliwości, zapewne należałoby dołożyć 3-4 autobusy. Zapraszam do dyskusji
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
- Lokalizacja: Ursynów
Z alei Wilanowskiej nie ma lewoskrętu w aleję Rzeczypospolitej.
-
- Posty: 4070
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
W takim razie pozostaje Branickiego-Przyczółkowa, lub inny kraniec.
-
- Posty: 92
- Rejestracja: 01 cze 2007, 4:24
- Lokalizacja: Mokotów
339 to idealna linia, która powinna zostać zabrana z metra Wilanowska, al. Wilanowskiej i wrzucona na most Południowy pozostając na swojej trasie z metra Kabaty przez Powsin skończywszy np. przy granicznym PKP Falenica lub coś podobnego. Jak dla mnie częstotliwość co 40min i bezsensowne dublowanie z 139 i 251 to bez sens.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27362
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
To oczywiście diagnoza prawdziwa, ale Twoje 165 jest potwornie potworne. Plus jednak zdaje mi się, że na Płaskowickiej to takse ze swobodą ruchu.Autobus Czerwon pisze: ↑26 gru 2020, 16:16Nawiasem do 319, myślę że nie powinno się zostawiać połączenia Wilanowa z Ursynowem przez Branickiego, na samym 319 jeżdżącym jedynie w szczycie i jedynie tranzytem.
Dla kogo miałaby być to linia, z jaką częstotliwością miałaby kursować?hooligan83 pisze: ↑27 gru 2020, 11:45339 to idealna linia, która powinna zostać zabrana z metra Wilanowska, al. Wilanowskiej i wrzucona na most Południowy pozostając na swojej trasie z metra Kabaty przez Powsin skończywszy np. przy granicznym PKP Falenica lub coś podobnego. Jak dla mnie częstotliwość co 40min i bezsensowne dublowanie z 139 i 251 to bez sens.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
https://tvn24.pl/tvnwarszawa/komunikacj ... sa-4791565
Żeby to ,,robocze 319" stało się funkcjonującym 1xx/2xx.
Żeby to ,,robocze 319" stało się funkcjonującym 1xx/2xx.
-
- Posty: 4070
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Mam świadomość że daleko mojej propozycji od ideału, ale z drugiej strony nie wiem od jakiej innej strony możnaby to ugryźć. 165 przydałoby się przydałoby się od południa przedłużyć na Ursynów - zabudowa przy Kłobuckiej to już nie są jakieś parcele, a na Ursynowie jest trochę celów podróży innych niż przesiadka do M1 która jest już realizowana na Wilanowskiej, np. centrum handlowe przy Ursynowie Zachodnim, Szpital Południowy, Urząd Dzielnicy, szkoły. Z drugiej strony, linia z Wilanowa na Ursynów przez Branickiego byłaby całkiem krótka, no i nie wiem gdzie moglaby mieć kraniec na Ursynowie, szczególnie ze nie ma tam nadmiaru wolnych pętli. W dodatku, zawsze jedna linia zje trochę mniej zasobów (wzkm, kierowcy, autobusy) niż dwie krótkie, tylko faktycznie myślałem że ta trasa jest mniej podatna na opóźnienia.fik pisze: ↑28 gru 2020, 16:19To oczywiście diagnoza prawdziwa, ale Twoje 165 jest potwornie potworne.Autobus Czerwon pisze: ↑26 gru 2020, 16:16Nawiasem do 319, myślę że nie powinno się zostawiać połączenia Wilanowa z Ursynowem przez Branickiego, na samym 319 jeżdżącym jedynie w szczycie i jedynie tranzytem.
-
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Drogą eliminacji nie została mi żadna linia która bez istotnych wad dałaby się wydłużyć w takiej relacji, więc chyba faktycznie pozostaje nowa. Inna sprawa, że ciężko też ustalić które konkretnie relacje, cele i zadania mają być dla takiej linii najistotniejsze, a które można pominąć. Cholera, serio, patrzę na tą mapę i równie dobrze można tam wydłużyć wszystko, bo wszystko wygląda jednakowo źle
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
- Lokalizacja: Ursynów
Brak komunikacji miejskiej na moście przez 6 miesięcy to po prostu skandal. Nadal jeździjmy na około.
A może tak? Wyczółki i Wilanów dostają przesiadkę na metro Imielin, połączenie Ursynowa i Wilanowa oraz łatwa przesiadka z Miasteczka w ciąg Powsińskiej?
(zielone - moja zmiana)
(zielone - moja zmiana)
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ja bym jeszcze zrezygnował z zawijasa przez Puławską. Owszem, mija się jedno centrum handlowe, ale i bałagan na Płaskowickeij też.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ale dajcie żyć tym Wyczółkom, robienie takich długich relacji nie wpłynie pozytywnie na punktualność a w przyszłości na skalowalność.
ŁK