Komunikacja miejska w Wilanowie i Powsinie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
marcus
Posty: 612
Rejestracja: 20 wrz 2008, 23:24
Lokalizacja: Ursus

Post autor: marcus » 24 gru 2020, 10:12

person pisze:
24 gru 2020, 9:36
Czy jeden z zakazów funkcjonujących na POW nie stanowi problemu?
GDDKiA pisze:Drugim ograniczeniem jest zakaz poruszania się tym odcinkiem dla samochodów powyżej 3,5 tony. To efekt uzgodnień z m.st. Warszawa.
https://www.gddkia.gov.pl/pl/a/40532/Po ... kilometrow
Zasadnicze pytanie jest takie, czy ustawiono znaki B-18, czy może jednak B-5a. Ktoś był, ktoś jechał?

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 24 gru 2020, 10:17

Z tego co widziałem w mediach B-5a.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
marcus
Posty: 612
Rejestracja: 20 wrz 2008, 23:24
Lokalizacja: Ursus

Post autor: marcus » 26 gru 2020, 10:37

bartoni722 pisze:
24 gru 2020, 10:17
Z tego co widziałem w mediach B-5a.
No to nic nie stoi na przeszkodzie, aby jeździły tamtędy autobusy.

Autobus Czerwon
Posty: 4070
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 26 gru 2020, 16:16

Nawiasem do 319, myślę że nie powinno się zostawiać połączenia Wilanowa z Ursynowem przez Branickiego, na samym 319 jeżdżącym jedynie w szczycie i jedynie tranzytem.

Korzystając ze świątecznej nudy, wymyśliłem coś takiego, jak przedłużenie 165. Co prawda, wygląda to wszystko bardzo szalenie, ale ma też moim zdaniem dużo korzyści, których niemiałaby podobna trasa podzielona na dwie. Trasa też raczej nie jest podatna na ogromne opóźnienia. Przy zachowaniu obecnej częstotliwości, zapewne należałoby dołożyć 3-4 autobusy. Zapraszam do dyskusji :D
165.png

Placuszek44
Posty: 108
Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: Placuszek44 » 26 gru 2020, 18:28

Z alei Wilanowskiej nie ma lewoskrętu w aleję Rzeczypospolitej.

Autobus Czerwon
Posty: 4070
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 26 gru 2020, 19:18

W takim razie pozostaje Branickiego-Przyczółkowa, lub inny kraniec.

hooligan83
Posty: 92
Rejestracja: 01 cze 2007, 4:24
Lokalizacja: Mokotów

Post autor: hooligan83 » 27 gru 2020, 11:45

339 to idealna linia, która powinna zostać zabrana z metra Wilanowska, al. Wilanowskiej i wrzucona na most Południowy pozostając na swojej trasie z metra Kabaty przez Powsin skończywszy np. przy granicznym PKP Falenica lub coś podobnego. Jak dla mnie częstotliwość co 40min i bezsensowne dublowanie z 139 i 251 to bez sens.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27362
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 28 gru 2020, 16:19

Autobus Czerwon pisze:
26 gru 2020, 16:16
Nawiasem do 319, myślę że nie powinno się zostawiać połączenia Wilanowa z Ursynowem przez Branickiego, na samym 319 jeżdżącym jedynie w szczycie i jedynie tranzytem.
To oczywiście diagnoza prawdziwa, ale Twoje 165 jest potwornie potworne. Plus jednak zdaje mi się, że na Płaskowickiej to takse ze swobodą ruchu.
hooligan83 pisze:
27 gru 2020, 11:45
339 to idealna linia, która powinna zostać zabrana z metra Wilanowska, al. Wilanowskiej i wrzucona na most Południowy pozostając na swojej trasie z metra Kabaty przez Powsin skończywszy np. przy granicznym PKP Falenica lub coś podobnego. Jak dla mnie częstotliwość co 40min i bezsensowne dublowanie z 139 i 251 to bez sens.
Dla kogo miałaby być to linia, z jaką częstotliwością miałaby kursować? :shock: :shock: :shock:
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Vlady
Posty: 125
Rejestracja: 17 gru 2017, 22:56

Post autor: Vlady » 28 gru 2020, 16:26

https://tvn24.pl/tvnwarszawa/komunikacj ... sa-4791565
Żeby to ,,robocze 319" stało się funkcjonującym 1xx/2xx. :roll:

Autobus Czerwon
Posty: 4070
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 28 gru 2020, 16:48

fik pisze:
28 gru 2020, 16:19
Autobus Czerwon pisze:
26 gru 2020, 16:16
Nawiasem do 319, myślę że nie powinno się zostawiać połączenia Wilanowa z Ursynowem przez Branickiego, na samym 319 jeżdżącym jedynie w szczycie i jedynie tranzytem.
To oczywiście diagnoza prawdziwa, ale Twoje 165 jest potwornie potworne.
Mam świadomość że daleko mojej propozycji od ideału, ale z drugiej strony nie wiem od jakiej innej strony możnaby to ugryźć. 165 przydałoby się przydałoby się od południa przedłużyć na Ursynów - zabudowa przy Kłobuckiej to już nie są jakieś parcele, a na Ursynowie jest trochę celów podróży innych niż przesiadka do M1 która jest już realizowana na Wilanowskiej, np. centrum handlowe przy Ursynowie Zachodnim, Szpital Południowy, Urząd Dzielnicy, szkoły. Z drugiej strony, linia z Wilanowa na Ursynów przez Branickiego byłaby całkiem krótka, no i nie wiem gdzie moglaby mieć kraniec na Ursynowie, szczególnie ze nie ma tam nadmiaru wolnych pętli. W dodatku, zawsze jedna linia zje trochę mniej zasobów (wzkm, kierowcy, autobusy) niż dwie krótkie, tylko faktycznie myślałem że ta trasa jest mniej podatna na opóźnienia.

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 28 gru 2020, 17:12

Drogą eliminacji nie została mi żadna linia która bez istotnych wad dałaby się wydłużyć w takiej relacji, więc chyba faktycznie pozostaje nowa. Inna sprawa, że ciężko też ustalić które konkretnie relacje, cele i zadania mają być dla takiej linii najistotniejsze, a które można pominąć. Cholera, serio, patrzę na tą mapę i równie dobrze można tam wydłużyć wszystko, bo wszystko wygląda jednakowo źle :term:
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Placuszek44
Posty: 108
Rejestracja: 06 lis 2018, 21:16
Lokalizacja: Ursynów

Post autor: Placuszek44 » 28 gru 2020, 18:21

Brak komunikacji miejskiej na moście przez 6 miesięcy to po prostu skandal. Nadal jeździjmy na około. (-(

bentes
Posty: 85
Rejestracja: 30 sie 2020, 13:23

Post autor: bentes » 28 gru 2020, 18:30

A może tak? Wyczółki i Wilanów dostają przesiadkę na metro Imielin, połączenie Ursynowa i Wilanowa oraz łatwa przesiadka z Miasteczka w ciąg Powsińskiej?
(zielone - moja zmiana)
Image1.png

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 28 gru 2020, 18:31

Ja bym jeszcze zrezygnował z zawijasa przez Puławską. Owszem, mija się jedno centrum handlowe, ale i bałagan na Płaskowickeij też.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Łukasz
Posty: 10494
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 28 gru 2020, 18:35

Ale dajcie żyć tym Wyczółkom, robienie takich długich relacji nie wpłynie pozytywnie na punktualność a w przyszłości na skalowalność.
ŁK

ODPOWIEDZ