Komunikacja w Nieporęcie
Moderator: Wiliam
S2 w Choszczówce?
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Tak się kończy pytanie postów na wawkomie przed wypiciem kawy xd W każdym razie 6 pociągów do Warszawy pomiędzy 7 a 8 to całkiem dobra oferta, na pewno lepsza niż autobus do metra w Nowych Załubicach.
Wystarczy zamienić na S90Autobus Czerwon pisze:Tak się kończy pytanie postów na wawkomie przed wypiciem kawy xd W każdym razie 6 pociągów do Warszawy pomiędzy 7 a 8 to całkiem dobra oferta, na pewno lepsza niż autobus do metra w Nowych Załubicach.
ŁK
Może chodzi o to że co 10 minut w jedną albo w drugą stronę ? I też w ogóle nie rozumiem po co to mnożenie wariantów zamiast osobnych numerów. Zamiast jednej to w ogóle powinny być 3 linie: np. 705 do Białobrzegów, 745 do Ryni i 734 do Nowych Załubic jak obecnie.
Tak samo jak nie wiem po co robić skrócone 197 zamiast pozostawienia 397 (na wydłużonej trasie). Albo skrócone 105 czy 178 też powinno mieć osobny numer. Te literki w rozkładzie powinny pozostać dla jakiś wyjątkowych przypadków, kiedyś były bodajże tylko na liniach 126 (przez Polfę), 713 (przez Parkową) i 741 przez Oczyszczalnie (wcześniej to chyba były jeszcze 144 i 302) i to było ok.
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Według mnie, literki w rozkładzie powinny być w sytuacjach wyjątkowych - głównie dla przypadków kiedy wariant jest realizowane przez zaledwie kilka kursów w ciągu dnia, jak było ze wspomnianym 741 do oczyszczalni. Można je też sobie wyobrazić, kiedy jakaś linia ma inną trasę w dni robocze a inną w weekendy i realizuje ją przez cały lub prawie cały dzień, jak np. 201 na Nowym Bemowie, żeby nie tworzyć dwóch linii okresowych kursujących na prawie tej samej trasie, albo choćby trasa zmieniona w wybranych godzinach, ale dla wszystkich kursów w danym przedziale czasowym.
W większości przypadków, powinny to być osobne numery.
No ale co tu mówić, wpisy takie jak mój czy @mb112 powyżej to głos wołającego na puszczy.
W większości przypadków, powinny to być osobne numery.
No ale co tu mówić, wpisy takie jak mój czy @mb112 powyżej to głos wołającego na puszczy.
Mnie w ogóle zastanawia, czy jest jakaś potrzeba rozdziału linii do Białobrzegów, Rynii i Nowych Załubic. Niestety ulica Polna w Rynii, która wypadałaby w pobliżu przystanku Siwek, na sporym odcinku nie istnieje - tylko czy ten przystanek jest aż tak ważny, że nie można by go zastąpić przystankiem w rejonie Głównej i Wczasowej? Myślę, że przeprowadzenie jednej trasy linii 705 przez Główną w Rynii do Nowych Załubic pozwoliłoby na wzmocnienie komunikacji w tym rejonie, może nawet bez dokładania brygad, bo częstotliwość co 60 minut raczej odstrasza niż zachęca.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27388
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
10 minut będzie, jak się dołoży 326. Oczywiście, również zachodzę w głowę, czemu wariant do Zegrza musi mieć inny numer, a wariant do Ryni już tylko literkę; wydaje mi się, że od dowolnego z przyjętych standardów gorsze jest ich niekonsekwentne stosowanie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
-
- Posty: 5085
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Tylko, że teraz wchodzą ferie. Może po feriach będzie więcej kursów skróconych do Białobrzegów i wtedy będzie co 10 minut razem z 735 ?.
Teraz ubyło chyba brygad po likwidacji 734 na odcinku Białobrzegi - Żerań ?.
Teraz ubyło chyba brygad po likwidacji 734 na odcinku Białobrzegi - Żerań ?.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26817
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Generalnie literki uważam za mniejsze zło, niż mnożenie tabliczek a to z tego powodu, że niedasie umieścić rozkładów kilku linii na jednej kartce.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
No ale to doprowadzi do jakiś dalszych absurdów, że np. 721 i 728 będzie ktoś chciał łączyć w jeden numerek, że niby tylko końcówkę trasy mają różną.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6925
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
I dokładnie tak należy robić. Najwięcej pasażerów korzysta z tych linii na wspólnych odcinkach i z tego względu numer powinien być jeden, bo funkcjonalnie przecież to jedna linia. Im mniej danych do zapamiętania tym czytelniejszy system.
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
I jeszcze włączać 735 do 705 jako jej wariant.
Kiedyś na WAWKOMie był taki projekt, który się nazwał Składak. Ktoś w ZTM mógłby z niego skorzystać i go odkopać...
Najpierw ten ktoś musiałby przywrócić stare rozkłady w html.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
No to w sumie 703+707+711+721+728... Przez Raszyn w sumie mają wspólną trasę. No może i 124, 706, 715 i 733 też od razu ?
Nie no, chyba łatwiej komuś zapamiętać, że do np. Złotokłosu ma dojechać 728 a nie 703Z w dni powszednie, a 703T lub 703Ń w dni wolne...
Zasadniczo 326 też może zniknąć i 705 może wykonywać wjazdy kieszeniowe na Olesin.