Komunikacja w Nieporęcie
Moderator: Wiliam
Ale zauważyłeś, że w propozycji ZTM 518 ma jeździć częściej? I że będzie się można przesiąść na tramwaj, co obecnie jest niemożliwe?
I co z tego wynika, że 518 będzie częściej ???? 705/735 jeżdżą co pół godziny w szczycie. Co pół godziny 100 pasażerów będzie chciało wejść do pierwszego 518 które przyjedzie. W szczycie nie zmieszczą się, bo 518 też będzie prawie pełne. Dzięki częstszemu kursowaniu 518, Ci pasażerowie którzy nie zmieszczą się do pierwszego 518, będą krócej czekać na drugie i trzecie 518.MichalJ pisze:Ale zauważyłeś, że w propozycji ZTM 518 ma jeździć częściej? I że będzie się można przesiąść na tramwaj, co obecnie jest niemożliwe?
Przesiadka do tramwaju - zapraszam do 734, które już teraz jeździ na Żerań FSO - do pętli dojeżdża prawie puste.
Dla wielu pasażerów, po zmianie kursowania 705 racjonalna będzie przesiadka do samochodu.
Śmiem wątpić by 518 było pełne.
I na miejscu ZTM (jeśli będzie to koniecznie i tylko wtedy!), żeby nie było, że nie idzie na kompromisy zostawiłbym na 705 kurs o 6:29 (i 7:29) z Białobrzegów oraz o 7:20 z Ryni do Metra Marymont. Dlaczego te kursy? Ano dlatego, że kursy te realizują dodatki, które następnie zjeżdżają do zajezdni. Niech mają (ja bym się upomniał o starą częstotliwość 705 w zmianie A jaka była za czasów do Żerania FSO, ale to nie moja strata), oczywiście w szczycie B start tych dodatków z Żerania FSO, bo powroty już nie budzą kontrowersji.person pisze:Jaki sens mają "konsultacje" w Nieporęcie? Przecież to będzie spotkanie mające na celu li jedynie wywarcie nacisku i/lub zakrzyczenie przedstawicieli ZTM...
Jest też mimo wszystko 326 (tak wiem, zaraz ktoś zarzuci, że zapchane).Wiliam pisze:Śmiem wątpić by 518 było pełne.
Jeżeli 518 byłoby skrócone do marymontu i miałoby częstotliwość w szczycie dawnego 511 do marymontu + linia na przeguby to nie ma możliwości aby ci z nieporętu się nie zmieścili. Poza tym co to za argument. Ta sama sytuacja co 723 i 731 a przy ratuszu białołęka się przesiadają do 511 do młocin a to jakoś niezabieralne nie kursuje nawet w godzinach szczytu.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6920
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Akurat 734 dojeżdża do pętli pustawe nie dlatego, że nikt nie chce jechać na Pragę, a dlatego, że już po skręcie z Płochocińskiej w Modlińską przesiaść się można w 509 bez łażenia po schodach i losowania tramwaju. Mało tego, żaden tramwaj z Żerania nie jedzie dalej, niż do Wileńskiego, co pewnie też nie jest bez znaczenia.
Ogólnie to 705/735 do Żerania nie mają żadnego sensu bo nikt nie będzie się chciał przesiadać do tramwajów - tak jest już od wielu lat - pamiętam jak jeszcze w czasach 508 i 510 wszyscy woleli przesiadkę na Konwaliowej w którąś z tych linii.... Nie rozumiem po co bez sensu wydłużać czas dojazdu poprzez fundowanie dodatkowej przesiadki w 518. Z resztą dojazd do Marymontu linii Nieporęckich nie spowodował dodania ani jednej brygady więc komu to przeszkadza...
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
To ja proponuję, by 705/735 przebrało się w locie na Konwaliowej w 518. Tramwaje mogą, to autobusy chyba też.
To nie jest głupie. Dzięki temu załatwia się też problem braku pętli na Kowalczyka.szparag pisze:To ja proponuję, by 705/735 przebrało się w locie na Konwaliowej w 518. Tramwaje mogą, to autobusy chyba też.
A wtedy 518 trochę dziabnąć A tak serio, to co z powrotem w takim razie?
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!
Coraz ciekawsze pomysły macie. Problem dojazdu do metra można rozwiązać w bardzo prosty sposób, a mianowice na ul. Sacharowa, przy stacji metra Słodowiec, jest wolna zatoka, gdzie można zakrańcować linię z Nieporętu.
Poza tym uważam, że 735 powinno zostać wchłonięte przez 705 i do Zegrza podjeżdżać tylko wczesnie rano i wieczorami, a w ciągu dnia tam powinna jeździć eLka dowożąca do PKP Nieporęt.
Poza tym uważam, że 735 powinno zostać wchłonięte przez 705 i do Zegrza podjeżdżać tylko wczesnie rano i wieczorami, a w ciągu dnia tam powinna jeździć eLka dowożąca do PKP Nieporęt.
Lokalna prasa o konsultacjach.
http://gazetapowiatowa.pl/wiadomosci/ni ... -nieporet/
http://gazetapowiatowa.pl/wiadomosci/ni ... -nieporet/
Niestety w kwestii kursowania co 10 minut w godzinach szczytu jest to zwyczajne kłamstwo, ponieważ autobusy będą kursowały łącznie co 20 minut, więc o poprawie nie ma mowy, a co więcej nastąpi lekkie pogorszenie.WTP pisze:Nowe trasy linii 705
Od soboty, 8 lutego zmieni się trasa autobusów linii 705, które będą dojeżdżały do Załubic.
Równocześnie zlikwidowana zostanie linia 734. Zastąpią ją autobusy 705, które pojadą nową dodatkową trasą. Zmiana ta wprowadzana jest na wniosek lokalnych samorządowców. Od 8 lutego trasa linii 705 będzie miała trzy warianty – dwa dotychczasowe do Ryni i Białobrzegów pozostaną bez zmian, trzeci będzie natomiast podjazdem do Nowych Załubic. Od pętli w Białobrzegach autobusy pojadą trasą:
– al. Wojska Polskiego – Wczasowa – Mazowiecka – Kościelna – NOWE ZAŁUBICE.
Rozkład jazdy autobusów linii 705 i 735 zostanie w godzinach szczytu skoordynowany i na wspólnym odcinku trasy będą one podjeżdżały na przystanki co 10 minut. Autobusy 705 nie będą podjeżdżały już do przystanków Kupiecka oraz Zegrze Płd. – tę relację zapewnią autobusy linii 735.
Suchar: Mieszkańcy tak dalekich Załubic bedą mieli bezpośredni autobus do metra, a taka Białołęka Dworska czy Choszczówka muszą się przesiadać by dojechać do metraashir pisze: ↑06 lut 2020, 22:05Niestety w kwestii kursowania co 10 minut w godzinach szczytu jest to zwyczajne kłamstwo, ponieważ autobusy będą kursowały łącznie co 20 minut, więc o poprawie nie ma mowy, a co więcej nastąpi lekkie pogorszenie.WTP pisze:Nowe trasy linii 705
Od soboty, 8 lutego zmieni się trasa autobusów linii 705, które będą dojeżdżały do Załubic.
Równocześnie zlikwidowana zostanie linia 734. Zastąpią ją autobusy 705, które pojadą nową dodatkową trasą. Zmiana ta wprowadzana jest na wniosek lokalnych samorządowców. Od 8 lutego trasa linii 705 będzie miała trzy warianty – dwa dotychczasowe do Ryni i Białobrzegów pozostaną bez zmian, trzeci będzie natomiast podjazdem do Nowych Załubic. Od pętli w Białobrzegach autobusy pojadą trasą:
– al. Wojska Polskiego – Wczasowa – Mazowiecka – Kościelna – NOWE ZAŁUBICE.
Rozkład jazdy autobusów linii 705 i 735 zostanie w godzinach szczytu skoordynowany i na wspólnym odcinku trasy będą one podjeżdżały na przystanki co 10 minut. Autobusy 705 nie będą podjeżdżały już do przystanków Kupiecka oraz Zegrze Płd. – tę relację zapewnią autobusy linii 735.
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
I znowu: zamiast BWL-ek wygrały kolejne literki na rozkładzie rodem z jakiego PKS-u...
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Przecież zarówno S2, S3 jak i S9 jadą z Choszczówki bezpośrednio do metra. Białołęka Dworska też jest całkiem blisko stacji kolejowej na Płudach.