Chyba że mieszkasz po środku Włodarzewskiej i potrzebujesz jechać w kierunku Grójeckiej, a po drodze musisz zaliczyć Jerozolimskie i Bitwy. W sumie idealnie byłoby, gdyby zostawić 208 na obecnej trasie i uruchomić po prostu linię o identycznym przebiegu, jadącą w przeciwną stronę
Poprawa komunikacji na Ochocie
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
208 L i 208 P
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
W sumie to by nie było głupie Już zresztą jest podobny przypadek, tzn. 196.
Tylko czas przejazdu tego "przeciwnie do wskazówek zegara" byłby pewnie nieco dłuższy, bo same lewoskręty zamiast samych prawoskrętów.
Tylko czas przejazdu tego "przeciwnie do wskazówek zegara" byłby pewnie nieco dłuższy, bo same lewoskręty zamiast samych prawoskrętów.
196 to nie jest 196L i 196P, to jest dwukierunkowa linia z dwoma pętlami, które tak się składa, że się znajdują w tym samym miejscu.
No niby tak, ale w przypadku 196 to z punktu widzenia pasażera na jedno wychodzi. A z punktu widzenia kierowcy, jak się spojrzy na rozkład brygad to wcale nie jest tak, że jedzie raz jedno kółko w lewo, raz w prawo, tylko są przeróżne kombinacje dla każdej brygady.
Na 208 raczej musiało by być tak, że są brygady lewoskrętne i prawoskrętne
Ale w sumie to może faktycznie najlepsze rozwiązanie by to było.
Na 208 raczej musiało by być tak, że są brygady lewoskrętne i prawoskrętne
Ale w sumie to może faktycznie najlepsze rozwiązanie by to było.
A może w drugą przez Dickensa z Postojem na Szczęśliwicach? Tylko te garby Drawskiej/Śmigłowca.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nie no, przez Dickensa i Drawską to trochę lipa, bo wtedy mamy znacznie mniej możliwości przesiadkowych.
Drawską to mogłoby coś jeździć (progi można zamienić na wyspowe) ale nie 208. Najprościej przedłużyć 157 do Reduty.
Drawską to mogłoby coś jeździć (progi można zamienić na wyspowe) ale nie 208. Najprościej przedłużyć 157 do Reduty.
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Ogólnie, to całkiem dobry pomysł żeby tym ciągiem pojechał autobus. Można byłoby zrobić dodatkowe przystanki przy wejściu do ośrodka na Górce Szczęśliwickiej.
Jak tak sobie chwilę przemyślałem, to 208 wydaje się być najlepszym wyborem. 157 to jednak większy tabor i mam wątpliwości, czy tam się zmieści. A innej linii na midiki w tej okolicy niż 208 nie znam.
Przesiadki - trudno. Będą przy Śmigłowca na linie w al. Jerozolimskich i przystanek wcześniej na kolej, będą do tramwajów na Grójeckiej i do autobusów odjeżdżających z pętli "Szczęśliwice". Można też tą linię wygiąć tak, aby zaliczała przystanek przy BW 1920.
Tylko każde kółko przez Dickensa skutkuje omijaniem kluczowych przystanków: Berestecka 01 i 02.
Jeśli 208 ma być dwukierunkowe to nie wyobrażam sobie go bez postojów na:
1. ZP Berestecka
2. ZP Korotyńskiego lub ZP PKP Rakowiec
To trzeba traktować jako warunki wejściowe.
Jeśli 208 ma być dwukierunkowe to nie wyobrażam sobie go bez postojów na:
1. ZP Berestecka
2. ZP Korotyńskiego lub ZP PKP Rakowiec
To trzeba traktować jako warunki wejściowe.
Przystanek Przy Parku 01 dziś dostał powierzchnię reklamową w postaci wiaty.
czy 208 pojedzie w odwrotną stronę przed remontem Harfowej, remontem, który nie wiadomo kiedy będzie?
Z tego co wiem od stowarzyszenia Ochocianie Sąsiedzi, to wcześniej nie pojedzie.
Według informacji na grupie Ochocian i "telefonie do urzędu" - 208 pojedzie w obie strony w styczniu 2022.
W ramach budowy skrzyżowania Grójecka / Harfowa na Grójeckiej w kierunku południowym, powstał przystanek autobusowy z wiatą. Czy są plany by zatrzymywało się tam 154? A może również 228 i 328? Jeśli przystanek otworzą to ciekawe, czy stworzą nowy zespół przystankowy, czy też będzie to PKP Rakowiec 02.
Do pociągu to jednak trochę daleko jak na ten sam zespół przystankowy. Ale w sumie wszystko możliwe.