Poprawa komunikacji na Ochocie

Moderator: Wiliam

Autobus Czerwon
Posty: 4091
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 27 sty 2023, 12:31

Georg pisze:
26 sty 2023, 21:01
Autobus Czerwon pisze:
26 sty 2023, 20:52

Ale to że jak mają się buntować? Blokować autobusem przejazd w poprzek ulicy, nie przychodzić do pracy, czy jak?
Pisać w karcie. Przecież ZTM nie zmieni niczego, jeśli nie będzie widział problemu.
Jak to powiedział mi kiedyś pewien oświecony pracownik organizatora, jeśli kilku kierowców widzi jakiś problem, a tysiąc pozostałych nie, to kto ma rację? A gdyby tak pisać w karcie o każdym beznadziejnie zaprojektowanym przystanku czy skrzyżowaniu to nie starczyłoby ani miejsca w karcie ani życia.

Georg
Posty: 5962
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 27 sty 2023, 14:22

Czyli najlepiej nie robić nic.

reserved
Posty: 14581
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 27 sty 2023, 14:22

Łukasz pisze:
27 sty 2023, 11:45
A może w ogóle będzie ślub ze 154?
9-metrowe autobusy na 154? :shock:

wojtor
Posty: 663
Rejestracja: 01 cze 2008, 12:01

Post autor: wojtor » 27 sty 2023, 15:06

Gdynianin pisze:
27 sty 2023, 0:12
Trochę dogorywające lokalne centrum i mało atrakcyjne szczególnie dla mieszkańców Włodarzewskiej. Obecnie główna funkcja to przesiadki, choć te do 208 i tak wygodniej robi się na ZP Korotyńskiego co widać po wyborze pasażerów.
Rzeczywiście taki jest wybór pasażerów przyjeżdżających 1, 14 czy 136 ze wschodu?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6925
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 27 sty 2023, 15:12

Gdyby istniała Racławicka w pełnej ciągłości, to takie 208 mogłoby sobie jechać aż na Niepodległości. Ale w tej sytuacji naturalnym węzłem jest jednak BW1920, zwłaszcza, że poza przesiadkami daje też parę potencjalnych punktów docelowych.

reserved
Posty: 14581
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 27 sty 2023, 15:31

Jest pewna grupa ludzi, którym przydałoby się dojechać do Rakowca. Nie mówię że specjalnie dla nich należy tam pchać 208 ale można by było pomyśleć by i oni mieli dogodne połączenie. Obecnie mają najgorsze z możliwych bo wyjeżdżając z Włodarzewskiej muszą się przeciskać najpierw przez Aleje Jerozolimskie zanim zaczną jechać na wschód.

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 27 sty 2023, 17:20

https://wawkom.waw.pl/viewtopic.php?f=3 ... a#p1094027
W powyższym linku razem z argumentami, proponowałem 2 lata temu zrobić nową linię np. 1XX/2XX na trasie: Dw. Zachodni => Al. Jerozolimskie => Rondo Zesłańców Syberyjskich => Al. Jerozolimskie => (przed wiaduktem nad torami kolejowymi w prawą stronę poniżej wiaduktu, pod wiaduktem) => Włodarzewska => Harfowa => Grójecka => Kopińska => Grzymały-Sokołowskiego => Al. Jerozolimskie => Dw. Zachodni.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10641
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 28 sty 2023, 9:18

Czyli prawie jak 208 L i 208 P, ale jedna z nich z końcem na Bitwy a druga na Zachodnim? Tak sobie to widzę.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

kajo
Posty: 2792
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 28 sty 2023, 10:10

A może drugie 208 w drugą stronę przez Instalatorów i Jutrzenki? Albo jeszcze jakoś zahaczające o Bakalarską. Pytanie tylko czy knypki tam przejadą, szczególnie w weekendy.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 28 sty 2023, 12:13

KwZ pisze:
28 sty 2023, 9:18
Czyli prawie jak 208 L i 208 P, ale jedna z nich z końcem na Bitwy a druga na Zachodnim? Tak sobie to widzę.
Tak, dlatego każda z nich miałaby inny numer aby było wiadomo, że to nie ta sama linia, a dwie z różnymi krańcami. Na dw. Zachodnim prowadzący pojazd miałby gdzie załatwić pilne potrzeby. Przystanek Berestecka byłby obsłużony w obie strony.
Jednak coś czuje że ZTM to załatwi nie dokładając żadnej nowej linii, tylko od dw. Zachodniego tak pojedzie linia 154: Dw. Zachodni => Al. Jerozolimskie => Rondo Zesłańców Syberyjskich => Al. Jerozolimskie => (przed wiaduktem nad torami kolejowymi w prawą stronę poniżej wiaduktu, pod wiaduktem) => Włodarzewska => Harfowa => Grójecka => ... => P+R Al. Krakowka, w stronę dw. Zachodniego trasa się nie zmieni.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 28 sty 2023, 12:28

reserved pisze:
Łukasz pisze:
27 sty 2023, 11:45
A może w ogóle będzie ślub ze 154?
9-metrowe autobusy na 154? :shock:
Dlaczego nie? 208 jest 2 razy częstsze w szczycie. Tylko wtedy pewnie na Pralkę pojechałoby 228 a 208 może na brzeg Mordoru?
ŁK

Gdynianin
Posty: 636
Rejestracja: 13 sie 2011, 21:32

Post autor: Gdynianin » 28 sty 2023, 17:53

Łukasz pisze:
28 sty 2023, 12:28
reserved pisze: 9-metrowe autobusy na 154? :shock:
Dlaczego nie? 208 jest 2 razy częstsze w szczycie. Tylko wtedy pewnie na Pralkę pojechałoby 228 a 208 może na brzeg Mordoru?
Argumentem przeciw 228 na mordor jest dziś brak możliwości posłania autobusów 12-metrowych (jakkolwiek śmiesznie to nie brzmi, biorąc pod uwagę co na 228 i 328 jeździ na co dzień). W takiej sytuacji krótkie 208 tym bardziej tam się nie zjawi.

Swoją drogą - wyciąganie 208 poza Szczęśliwice lub Rakowiec, czy to na Włochy(1 Sierpnia) czy tym bardziej mordor, wymagałoby wspólnego scenariusza z przyszłością 228/328. Instalatorów też jest do korekty na wczoraj - często 228 i 328 jeżdżą stadami.

marcelek
Posty: 21
Rejestracja: 17 maja 2015, 15:34

Post autor: marcelek » 28 sty 2023, 20:42

Bon Jovi pisze:
28 sty 2023, 12:13
Na dw. Zachodnim prowadzący pojazd miałby gdzie załatwić pilne potrzeby.
Nie ma tam możliwości na szybkie pilne potrzeby.Inna sprawa toalety płatne, kiedyś w podziemiach pkp toaleta na okazanie identyfikatora MZA za darmo(czas na jedyneczkę to tylko 10 minut w obie strony).Może to dobry moment na to żeby układać krańce pod nowe przepisy które wejdą w życie na 2025r.

Awatar użytkownika
Bon Jovi
Posty: 753
Rejestracja: 25 maja 2010, 18:05
Lokalizacja: Warszawa - Srodmiescie

Post autor: Bon Jovi » 28 sty 2023, 23:44

marcelek pisze:
28 sty 2023, 20:42
Bon Jovi pisze:
28 sty 2023, 12:13
Na dw. Zachodnim prowadzący pojazd miałby gdzie załatwić pilne potrzeby.
Nie ma tam możliwości na szybkie pilne potrzeby.Inna sprawa toalety płatne, kiedyś w podziemiach pkp toaleta na okazanie identyfikatora MZA za darmo(czas na jedyneczkę to tylko 10 minut w obie strony).Może to dobry moment na to żeby układać krańce pod nowe przepisy które wejdą w życie na 2025r.
To jak załatwiają swoje pilne potrzeby prowadzący pojazdy linii 154, 182, 717 i 817?
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.

Georg
Posty: 5962
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 29 sty 2023, 1:15

Koło 154 jest Toy-toyka.

ODPOWIEDZ