Elki to chyba jeżdżą po innej galaktyce, bo L17 przejeżdża przez wyniesione skrzyżowanie w Jaroszowej Woli i wszyscy żyją. Nie mówię już o innych systemach.pawcio pisze: ↑31 sty 2023, 19:39Brak zakazu w przepisach jeszcze nie oznacza automatycznej zgody. A pierwsze testy wypadły zdecydowanie negatywnie.Matt Cubis pisze: ↑31 sty 2023, 16:52Na Bluszczańskiej są progi, a skrzyżowanie Bluszczańska x AK Północ jest wyniesione, albo coś co miało przypominać wyniesione skrzyżowanie. ZTM nadal nie akceptuje progów i wyniesień, chociaż będzie musiał zmienić zdanie.
Poprawa komunikacji na Ochocie
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27386
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Nie no, jak będzie słupek przed skrzyżowaniem, to nie trzeba będzie biegać przez kładkę, a połączenia z pociągami magicznie się nawiążą.
To prawda, to jest mój pomysł sprzed 11 lat, ale to że o czymś się mówi od dawna, to jeszcze nie znaczy, że to jest koniecznie sensowne. Słupka na razie nie ma, nawet jeśli będzie, to przesiadki będą mocno niewygodne, jak sam wskazałeś.2. Powtórzę - jest miejsce na nowy słupek ZP Novotel tu: https://goo.gl/maps/E7QMwJZ2YmUnAu1t8 Mapa własności wskazuje, że trawnik jest publiczny, jest dociągnięty i urwany chodnik, są nawet przedepty.
O wykreowaniu relacji Włochy/Raków - Woronicza mówi się od dawna, więc nie byłby to przystanek dla połączenia które zniknie za kilka tygodni.
Bo wiadomo, że 136 jest jedyną linią na Ochocie i musi łączyć synergicznie różne funkcje, za to to właśnie w Jadwisinie jest fyfnaście linii do wyboru, dzięki czemu można do nich indywidualnie dostosować funkcje.3. <ironia>To kiedy zawijamy 136 o Zachodni? Wszak na RZS nie ma opcji przesiadek w kierunku Reduty ani tym bardziej połączeń z pociągami, a "potencjalny brak możliwości powiązań w węźle powinien być istotną przesłanką trasową"</ironia>
Ja zdania nie zmienię i kończę na tym dyskusję: kierowanie 228 w Woronicza jest możliwe pod warunkiem zapewnienia przynajmniej jednopoziomowych i stosunkowo krótkich przesiadek we wszystkich relacjach na ŻiW (patrz też lokalizacja przystanku NOVOTEL 04). W innym przypadku linia z Instalatorów i 1 Sierpnia powinna kursować przynajmniej do ZP Rakowiec (może nazywać się na przykład 141).
Nie trzeba sięgać do elek - 900 to ma więcej progów niż przystanków.Autobus Czerwon pisze: ↑01 lut 2023, 6:30Elki to chyba jeżdżą po innej galaktyce, bo L17 przejeżdża przez wyniesione skrzyżowanie w Jaroszowej Woli i wszyscy żyją. Nie mówię już o innych systemach.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Słupek nie rozwiąże kwestii niewygodnej przesiadki z/na Żwirki i do pociągów. Ale nowa trasa da tyle, że przynajmniej 228 dojedzie do jakiegoś sensownego miejsca, innego niż korek przy ogródkach działkowych na Żwirkach.fik pisze: ↑01 lut 2023, 9:45Nie no, jak będzie słupek przed skrzyżowaniem, to nie trzeba będzie biegać przez kładkę, a połączenia z pociągami magicznie się nawiążą.
To prawda, to jest mój pomysł sprzed 11 lat, ale to że o czymś się mówi od dawna, to jeszcze nie znaczy, że to jest koniecznie sensowne. Słupka na razie nie ma, nawet jeśli będzie, to przesiadki będą mocno niewygodne, jak sam wskazałeś.
A tu zgoda - 141 Racławicka-ŻiW-1 Sierpnia-Instalatorów to interesujący pomysł. Ale wypadałoby, by mogło to pojechać dalej niż na Instalatorów, co najmniej do Popularnej bo:fik pisze: ↑01 lut 2023, 9:45Ja zdania nie zmienię i kończę na tym dyskusję: kierowanie 228 w Woronicza jest możliwe pod warunkiem zapewnienia przynajmniej jednopoziomowych i stosunkowo krótkich przesiadek we wszystkich relacjach na ŻiW (patrz też lokalizacja przystanku NOVOTEL 04). W innym przypadku linia z Instalatorów i 1 Sierpnia powinna kursować przynajmniej do ZP Rakowiec (może nazywać się na przykład 141).
Matt Cubis pisze: ↑31 sty 2023, 17:32Według mnie trochę głupio kończyć linię przystanek przed węzłem na Alejach.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27386
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
To też, żeby nie było, obecna trasa jest w sposób oczywisty absurdalna.Gdynianin pisze: ↑01 lut 2023, 10:32Słupek nie rozwiąże kwestii niewygodnej przesiadki z/na Żwirki i do pociągów. Ale nowa trasa da tyle, że przynajmniej 228 dojedzie do jakiegoś sensownego miejsca, innego niż korek przy ogródkach działkowych na Żwirkach.fik pisze: ↑01 lut 2023, 9:45Nie no, jak będzie słupek przed skrzyżowaniem, to nie trzeba będzie biegać przez kładkę, a połączenia z pociągami magicznie się nawiążą.
To prawda, to jest mój pomysł sprzed 11 lat, ale to że o czymś się mówi od dawna, to jeszcze nie znaczy, że to jest koniecznie sensowne. Słupka na razie nie ma, nawet jeśli będzie, to przesiadki będą mocno niewygodne, jak sam wskazałeś.
Moim zdaniem prędzej PLK wykokosi się z przystankiem na przedłużeniu Drawskiej niż ciąg przez Szybką ktoś zaakceptuje do ruchu normalnych pojazdów, a w międzyczasie bloki w rejonie będą pączkować na tyle mocno, że trzeba będzie poważnej linii na nie-knypki.Matt Cubis pisze: ↑31 sty 2023, 17:32Według mnie trochę głupio kończyć linię przystanek przed węzłem na Alejach.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Można postawić słupek na 1 sierpnia. Od biedy też skręcić w prawo i zrobić zawrotkę przed Leżajską. Szukanie problemów na siłę, gdzie koniecznie w relacji Ochota-Mokotów musi być wygodna przesiadka na Żwirki i do hipotetycznego pociągu, którym można dojechać do 218 albo wsiąść na Rakowcu.
ŁK
-
- Posty: 450
- Rejestracja: 05 mar 2017, 22:25
- Lokalizacja: Natolin
A jest taki przystanek w ogóle w planach?
Ktoś mi przypomni dlaczego w ogóle nie ma po prostu przystanku na wiadukcie nad torami przy Warszawa ŻiW?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27386
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Jest w rozkminach, wraz z przystankami przy Poleczki i Karnawale. Generalnie realizacja wszystkich przystanków z Master Planu WWK oznacza tragedię dla miejscowości wianuszka, bo na większości wylotów zrobi się gęstość zatrzymań jak w Wawrze.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Na Harfowej pojawia się asfalt, podobnież za miesiąc otwarcie. Pytanie czy (a raczej - ile) na dwukierunkowe 208 będzie trzeba czekać.
Krótki gazowiec z Kleszczowej przemknął Włodarzewską w stronę Grójeckiej. Testy?
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Idealna według mnie byłaby taka trasa w pakiecie z wywaleniem 521 ze Szczęśliwic i 159 z Blue City, ale przy obecnej polityce to raczej nierealne:/
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27386
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Zaraz się zacznie dyskusja, że na Towarową nie należy wpuszczać autobusów, bo staną w korku, a wyznaczanie tam buspasa jest bez sensu, bo nie ma autobusów
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
A poza tym to wiadukt na Towarowej nie wytrzyma, no chyba że chodzi o ultra ciężkie przegubowe elektryki na Noc Muzeów, zabytki z tej samej okazji lub wsiobusy, to wtedy to zapraszamy <3
Ale to 208 w Twoim projekcie jest bardzo długie i pokręcone. Nawet nie chodzi o Towarową, ale o korki przed pl. Zawiszy i RZS. A co ze 159?
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
25 minut przelotu to dużo? 159 powinno jeździć z Batalionu AK Bałtyk na Daszyńskiego moim zdaniem. Na Towarowej faktycznie trzeba by wyznaczyć buspas, ale 159, 208 i coś ze Żwirki (pewnie 504) to chyba już wystarczająco dużo żeby go wyznaczyć? Najwyższy czas zacząć traktować M2 pełnoprawnie, a nie jako najdroższą dowozówkę do M1. Dzięki zawijasowi 208 przez Białobrzeską będzie można też w końcu pozbyć się 521 ze Szczęśliwic.
Gdzie na Rondzie Daszyńskiego chcesz upchnąć 3 autobusy? Na przystanku 03?Autobus Czerwon pisze: ↑02 cze 2023, 12:0025 minut przelotu to dużo? 159 powinno jeździć z Batalionu AK Bałtyk na Daszyńskiego moim zdaniem. Na Towarowej faktycznie trzeba by wyznaczyć buspas, ale 159, 208 i coś ze Żwirki (pewnie 504) to chyba już wystarczająco dużo żeby go wyznaczyć? Najwyższy czas zacząć traktować M2 pełnoprawnie, a nie jako najdroższą dowozówkę do M1. Dzięki zawijasowi 208 przez Białobrzeską będzie można też w końcu pozbyć się 521 ze Szczęśliwic.
Osobiście (to moje subiektywne zdanie) jestem przeciwnikiem powrotu 159 na Towarową, bo może stać się to furtką dla krzykaczy o powrót na Koło.
A ile będzie zajmowało to popołudniu?