Poprawa komunikacji na Ochocie

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 26 sty 2023, 14:01

Każdy pomysł na ukatrupienie 521 jest lepszy od 521 :D

Plac Narutowicza - czy tam będzie miejsce po jego przebudowie? Choć na dzisiaj to wg mnie lepsze miejsce niż wokół szpitali.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 26 sty 2023, 14:53

Może jednak niech jeździ jako lewe kółko i prawe kółko, a na postoje co kilka kółek zjeżdża sobie na Szczęśliwice, gdzie jest normalne zaplecze, co?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 26 sty 2023, 15:03

Pozostaje odwieczne pytanie, jak to wpłynie na częstotliwość, zwłaszcza poza szczytami?

Może lewe kółko powinno być tylko szczytowe?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 26 sty 2023, 15:19

Gdynianin pisze:
25 sty 2023, 20:38
P.S: pętla Szczęśliwice też odpada przez brak lewoskrętu Grojecka-Dickensa.
Jak to nie ma, jak kiedyś 128/350 tak jeździło?

Georg
Posty: 5935
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 26 sty 2023, 15:32

Wtedy był. Teraz nie ma. Przy okazji aż dziwne, że kierowcy 414 się nie buntują, bo skręt w prawo przegubem też jest bardzo trudny. A potem zatrzymanie się w czymś, co ma udawać zatokę przystankową.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 26 sty 2023, 15:45

fik pisze:
26 sty 2023, 15:03
Pozostaje odwieczne pytanie, jak to wpłynie na częstotliwość, zwłaszcza poza szczytami?

Może lewe kółko powinno być tylko szczytowe?
Wtedy powstają godziny, w których powrót na Włodarzewską odbywa się w systemie loterii, to słaba opcja.

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 26 sty 2023, 15:51

Loterią będzie też gdy trzeba wcelować w odpowiedni kierunek kółka by długo nie czekać.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 26 sty 2023, 15:58

Albo kółka albo: Banacha 07 - zawrotka - Banacha - Grójecka - Włodarzewska - PKP WKD Al. Jerozolimskie - Włodarzewska - Harfowa - Grójecka - Banacha - Banacha 07. Wtedy obecna częstotliwość wyjdzie bez dorzucenia 100% brygad. Trzeba jeszcze jakieś wypłytowanie pod trójkąt przy PKP WKD ogarnąć ;)

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 26 sty 2023, 16:13

Ale jeśli dobrze patrzę, wtedy nie będzie tak wygodnej przesiadki do autobusów wzdłuż Alej Jerozolimskich. Nie dość że nie jednoperonowa, to jeszcze po schodach. :(

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 26 sty 2023, 16:24

Wychodzi, że stan obecny jednak jest optymalny? :term:

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 26 sty 2023, 16:37

SZCZĘŚLIWICE - Dickensa - Grójecka - Włodarzewska (powrót: Włodarzewska - Harfowa - Grójecka - BW 1920 - Białobrzeska - Opaczewska - Szczęśliwicka - SZCZĘŚLIWICE) Włodarzewska - al. Jerozolimskie - DW. ZACHODNI

Opcja 1: Skrócenie do Ronda Zesłańców - zawracanie na rondzie, a wszystkie postoje na Szczęślwicach.
Opcja 2: W kierunku DWZ/RZS od Dickensa przez Białobrzeską i BW 1920.

primoż
Posty: 3699
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 26 sty 2023, 16:51

michael112 pisze:
26 sty 2023, 16:37
SZCZĘŚLIWICE - Dickensa - Grójecka - Włodarzewska (powrót: Włodarzewska - Harfowa - Grójecka - BW 1920 - Białobrzeska - Opaczewska - Szczęśliwicka - SZCZĘŚLIWICE) Włodarzewska - al. Jerozolimskie - DW. ZACHODNI

Opcja 1: Skrócenie do Ronda Zesłańców - zawracanie na rondzie, a wszystkie postoje na Szczęślwicach.
Opcja 2: W kierunku DWZ/RZS od Dickensa przez Białobrzeską i BW 1920.
Przekierowanie do Szczęśliwic w takim układzie to odcinanie 208 od węzła przy Bitwy :|
Nie zawsze poważne opinie :wink:

reserved
Posty: 14565
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 26 sty 2023, 17:45

SZCZĘŚLIWICE - Szczęśliwicka - Grzymały-Sokołowskiego - Al. Jerozolimskie - Włodarzewska - Harfowa - Grójecka - Dickensa - Pawińskiego - Banacha - BITWY WARSZAWSKIEJ 1920

Powrót: BITWY WARSZAWSKIEJ 1920 - Grójecka - Włodarzewska - Al. Jerozolimskie - Grzymały-Sokołowskiego - Szczęśliwicka - SZCZĘŚLIWICE?

primoż
Posty: 3699
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 26 sty 2023, 18:04

reserved pisze:
26 sty 2023, 17:45
SZCZĘŚLIWICE - Szczęśliwicka - Grzymały-Sokołowskiego - Al. Jerozolimskie - Włodarzewska - Harfowa - Grójecka - Dickensa - Pawińskiego - Banacha - BITWY WARSZAWSKIEJ 1920
Jakby tak bez tego ucha z zawracaniem na skrzyżowaniu Banacha x Pawińskiego? Miejsca tam jest między jezdniami, więc te kurduple z 208 powinny się wyrobić na zawrotce?
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Krokiet
Posty: 32
Rejestracja: 13 lis 2018, 17:38

Post autor: Krokiet » 26 sty 2023, 18:08

primoż pisze:
26 sty 2023, 16:51
michael112 pisze:
26 sty 2023, 16:37
SZCZĘŚLIWICE - Dickensa - Grójecka - Włodarzewska (powrót: Włodarzewska - Harfowa - Grójecka - BW 1920 - Białobrzeska - Opaczewska - Szczęśliwicka - SZCZĘŚLIWICE) Włodarzewska - al. Jerozolimskie - DW. ZACHODNI

Opcja 1: Skrócenie do Ronda Zesłańców - zawracanie na rondzie, a wszystkie postoje na Szczęślwicach.
Opcja 2: W kierunku DWZ/RZS od Dickensa przez Białobrzeską i BW 1920.
Przekierowanie do Szczęśliwic w takim układzie to odcinanie 208 od węzła przy Bitwy :|
A czy to taki ból? Z tramwajów w ciągu Grójeckiej przesiadka na Dickensa/Korotyńskiego, pasażerowie z autobusów z Bitwy Warszawskiej (136, 186) przesiądą się na Rondzie Zesłańców. Na upartego ze 172 też można się przesiąść przy Blue City/Beresteckiej

ODPOWIEDZ