Poprawa komunikacji na Ochocie
Moderator: Wiliam
No spadną z nominalnych, ale nieskoordynowanych 10'+10', czyli 5', do 6'. Nie stracisz.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Oczywiście wszystkie powyższe częstotliwości są orientacyjnoprzykładowe. Ja porównuję obecne, pandemiczne rozkłady, co jest i tak nie do utrzymania. Fik proponuje dość znaczne dołożenie kursów z kapelusza. A tak naprawdę na tym poziomie częstotliwości należałoby raczej liczyć pasażerów i na ile średnio osób w przegubie celujemy. Zresztą atrakcyjne połączenie może ściągnąć tylu nowych - np. z równoległych ciągów JPII/M1/1/samochodów - że i tak tego nie przewidzisz.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26818
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Tym kapeluszem może być średnica, przypominam. O ile 7 może sobie do zawrotki przy Poznańskiej czy gdzie tam jeździć o tyle zamiast 9 powinno na Okęcie pojechać 1. I podobnie z autobusami z Alei być powinno. Co jak co, ale M2 wytrzyma.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 12140
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Takie same. Wyrównanie częstotliwości 128 i 175 było przed pandemią.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26818
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Bieda, ale akurat w DŚ koordynacja miała szansę działać.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27388
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Tylko, że układ koordynacyjny 128/175 wymusza albo dublowanie 128 i 504 albo brak koordynacji 175/504, istotnej dla Sasanek, co po raz kolejny prowadzi nas do wniosku, że 504 należy ze Żwirek eradykować.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Ooo! i to jest to! 128/175 zostawić jak jest (tym bardziej, że za przyczyną obsługi i ładowania na Sczęśiliwicach to teraz papużki-nierozłączki), a 504 posłać na Daszyniaka do skomunikowania z M2. 504 na Centralnym nie broni się obecnie z żadnej strony - z Centrala na Żwirki dojedzie się 128 a dalej 175, na Mordor 17, na dalszy Służewiec 174, na Ursynów metrem.
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
A ja wcale nie twierdzę, że takie dołożenie byłoby znaczne lub nienależne, tylko że spoza obecnego układu.
Kiedy ma być zamknięcie tej średnicy? 2023? Na ile?
Rozcięte 504 Sasanki - Kabaty dopięte do ucałotygodniowanego 401 w nowe 504 Ursus-Mordor-Ursynów. Tyle pisał fik.
Reszta 401 Sasanki-Mordor-M Służew-SGGW do rozdzielenia pomiędzy 365 i 193. Imo atrakcyjnie tutaj wygląda przełożenie 136 z Rzymowskiego/Gintrowskiego na al. Lotników, M Służew i KEN. Choć między Mordorem a M Służew jest 402 i relacja powinna wytrzymać i bez 401 - a docelowo powinno być 31 wzdłuż al. Wilanowskiej do Dworca Południowego (i może dalej do Wilanowa).
Btw, takie 128* powinno łatwiej się elektryfikować, bo wypadnięcie elektryka na silnej linii boli mniej niż na takiej se. 175* bez elektryków, chyba nie ma być ładowarki na lotnisku?
Kiedy ma być zamknięcie tej średnicy? 2023? Na ile?
Nope. Mówimy raczej o 128* o sile nieco mniej niż połączonego 128+175 [obecnie 6/7,5/12 i do wzmocnienia] plus nowe 175* Daszyniak - Lotnisko w miejsce eradykowanego 504 i resztki ze 128+175 [obecnie 7,5/10/12 i zdecydowanie do wzmocnienia w weekendy].wincenty pisze: ↑18 maja 2021, 12:23Ooo! i to jest to! 128/175 zostawić jak jest (tym bardziej, że za przyczyną obsługi i ładowania na Sczęśiliwicach to teraz papużki-nierozłączki), a 504 posłać na Daszyniaka do skomunikowania z M2. 504 na Centralnym nie broni się obecnie z żadnej strony - z Centrala na Żwirki dojedzie się 128 a dalej 175, na Mordor 17, na dalszy Służewiec 174, na Ursynów metrem.
Rozcięte 504 Sasanki - Kabaty dopięte do ucałotygodniowanego 401 w nowe 504 Ursus-Mordor-Ursynów. Tyle pisał fik.
Reszta 401 Sasanki-Mordor-M Służew-SGGW do rozdzielenia pomiędzy 365 i 193. Imo atrakcyjnie tutaj wygląda przełożenie 136 z Rzymowskiego/Gintrowskiego na al. Lotników, M Służew i KEN. Choć między Mordorem a M Służew jest 402 i relacja powinna wytrzymać i bez 401 - a docelowo powinno być 31 wzdłuż al. Wilanowskiej do Dworca Południowego (i może dalej do Wilanowa).
Btw, takie 128* powinno łatwiej się elektryfikować, bo wypadnięcie elektryka na silnej linii boli mniej niż na takiej se. 175* bez elektryków, chyba nie ma być ładowarki na lotnisku?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Zakładasz że zamknięcie średnicy nie będzie się wiązać z zamknięciem Towarowej?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26818
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wg wszelkich znaków na niebie i ziemi Towarowa będzie zamknięta przed zamknięciem Alei.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
A czy będzie otworzona przed zamknięciem Alej?